päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,316
- 1,317
- 1,318
- 1,319
- 1,320
- ...
- 2,345
- Seuraava »
On perjantai ja loma alkaa!! *plur**sydän*
LOMA ALKOI TÄNÄÄN! *PLUR*
Lähin töistä jo klo 11 ja sit alko neljän vkon eka palkallinen loma *sydän* Lovin it! :D
Uusi Top Gear kausi on alkannut!!
Mua pyydettiin tänään ulos, kun seisoin liikennevaloissa. Tuli tosi kiva mieli, vaikka yllättäen en suostunutkaan
Se on kivaa, kun ihmiset ei mieti liikaa vaan tulee juttelemaan jos siltä tuntuu. Teki sitäpaitsi hyvää itsetunnolle, se ei tän kesämahan myötä oo ollu kauheen korkeella 
Lisäks sain kivoja uutisia vanhasta kaverista, myöhemmin kesällä päästään kunnolla vaihtamaan kuulumisia
Uusi tukka
Tuli tänään hyväksymisilmoitus että koulutusohjelman vaihto onnistui :)
"Congratulations! You have been admitted to (blaa blaa blaa) Degree Programme in International Business."
PERJANTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ! =D
Loma, just.... nyt! *sydän*
Lomalomalomalomalomaloma! <3
Muksa päivä 
- Aamul myöhästyin duunista :D Nukuin pommiin...
- Markuksen kans jubailut ja tucan värjäys 
- Hennan kans jubailut ja lenkki 
- Saunomiset broidin kans 
-Nyt väsyttää ja vois mennä nukkuu
huomen sit jäätävää muksaa @ bio rexin terassi
Kooooooohta lähtö Kokemäelle moikkaa vanhoja frendejä o/ Tulos nnnnnnätti vkonloppu <3
[q]Freja, 29.12.2007 16:33:
Ihana kävelylenkki, ja tuossa säässä! Teki ihan hemmetin hyvää kun tuuli paiskoi vettä päin naamaa.
Just what I needed.
[/q]
Mäkin olen välillä jättänyt sateenvarjon tarkotuksella himaan ja lähtenyt tarpomaan vesisateeseen. Erittäin puhdistava ja uudistava kokemus, on välillä tullut todella tarpeeseen. Eipä ne kukatkaan kasva ilman vettä ja paskaa.
Mun oma päivän :) on se, että saan ihan mielettömät kiksit kuuntelemalla Richard Marxia youtubesta. :D
Ahhh, tässähän ihan herkistyy. *sydän*
miun uusi kone tuli *sydän*
Päivän toinen :)
Microsoft certified master, exchange server 2007
Festa mayor De Sant Cugat del Valles *känni*
Olin eilen hyvällä keikalla. Ja tänään kyl asiakkaat taitaa tsiigaa et mikäköhän hullu toiki on ku popitan vaan Angerfistia täällä
Hah, yks poika tuli jo kysymään ihan ihmeissään et: "Mitä sä teet?"
Loma isolla L:llä!!
Vihdoin sain pomon suostumuksen kevään 6 viikon lomaan. Kaakkois-Aasia here we come! *sydän* Kuka sitä näissä suomen "kesäkeleissä" lomiaan tahtoisikaan viettää!*vink*
4 seuraavaa viikkoo lomaa!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,316
- 1,317
- 1,318
- 1,319
- 1,320
- ...
- 2,345
- Seuraava »