päivän :)

Back to häröily O

vauvakuume taas nousee ku sai pitää sellasta nyyttiä sylissä

palkkasin tänään takasin jo kertaalleen ulos kenkimäni puutarhurin =) nyt taas puutarha kukoistaa ja näyttää hyvältä... ei ollut valkoisesta miehestä nurmikonleikkaajaksi vaikka ostin itselleni kaiken maailman siimaleikkurit jne...paskan myivät =)

[q]keijukainen, 28.6.2008 22:19:
vauvakuume taas nousee ku sai pitää sellasta nyyttiä sylissä
[/q]

no aijaa... (vaikken pitäny sitä ees sylissä)

edit. sulonen nyytti <3 awwwwwwwww

[q]astaroth, 29.6.2008 06:11:
---
Skenemursu, 29.6.2008 04:03:
tää piristi mun aamua:

Where the Hell is Matt?

---

tämä on kyllä pysäyttävä pätkä.
harva video saa aikaa yhtä paljon hyvän olon tunnetta
[/q]

oisit nähny sen vauvan

[q]astaroth...weekend has landed[/q]

what he (and rick james) said. *piis**jiihaa*

Jäi kyl viikonlopusta aika :) olo.

Perjantaina oltiin perheen luona syömässä ja kakkukahvilla mutsin syntymäpäivän johdosta, siitä jää aina hyvä mieli; saaressa oli tietenkin aika hienoa ja kotimatkalla tuli juteltua pitkät pätkät kaikenlaista tärkeää; ja sunnuntai oli totaalinen löhöily/laiskottelupäivä.

Tietty nyt sit onkin kylmää ja sateista ja pitää olla duunissa mut ei oikeastaan edes haittaa.

Herätys siihen että tajusin taas vaihteeksi miten ihania ihmisiä tunnen :)

Ps. Kiitos siis kaikille teille kenet tunnen...

[size=7]mä taisin plurahtaa taas... onneks mullei oo suklaata mitä syöttää :DD[/size]

Kaverin pikkusyrre on ihan megahauskan näköinen kuvissa. Muistan, kun tuo uhmaikähirviö oli vielä söpö hymyilevä vaavi mun sylkyssä, ja sen äiti parahti, miksi sen pitää käyttäytyä niin hyvin mun seurassa, kun vaan itkee äidilleen. :D

Mieheke onnistui taas naurattamaan ja ihastuttamaan mua. Harmi, että sen lomat on ohi, ja mun yöt ovat hetken hyvin yksinäisiä. Vaan viikonloppua ja ensi viikon alkua odotellessa, luettavaahan tässä tylsiksi päiviksi riittää ja innostusta löytyy. :)

Kesäloma siintää edessä!

Tai tää on ehkä enemmänkin päivän :DDD,
mutta ripustellessani tänään pyykkiä totesin, että joukossa oli myös neljä mulle kuulumatonta vaatekappaletta.
Ahahah, poika on ovela!*nauru*

hieronta *vink**iloinen*

[q]*minttu*, 15.12.2008 18:51:

Meilleki tuli eilen musta kuusi... tosin ei pinkkejä valoja. Pysyttiin sinisissä valoissa ja hopeisissa koristeissa ;) Olisin kyl ehdottomasti perinteisen OIKEAN kuusen kannalla, mutta ton koiruuden vuoksi ei viitti ees haaveilla... ei muuten, mutta sen turkin putsaaminen niistä neulasista ei oo ihan sellasta hommaa mitä jouluna jaksaa duunaa...

Muksaa joulun odotusta teitin perheeseen, piparitki näytti olevan teillä jo leivottuna :D
[/q]

Meil on kans hopeiset koristeet, peilipallojakin löytyy - on siis kunnon reivikuusi. Onneksi valot ei sentään vilku, thank god...

Aidot kuuset on jees, mutta halvemmaksi tulee tämä monivuotinen muoviversio, joka vieläpä sopii hyvin sisustukseen. :P

Osa pipareista leivottiin ja ne jo meni parempiin suihin (vein kaksiin eri pikkujouluihin niitä viime lauantaina, ex-bändiläisten kanssa oli perinteiset kekkerit ja mä oon aina ollu pervopiparivastaava :D), mutta kohta leivon lisää!

Suurin osa jouluostoksistakin on jo tehtynä, tosin vain tarpeellista ja käyttökelpoista kamaa ostelen, mitään turhaa tilpehööriä ei tarvi tukea. Lisäksi kävin tänään jouluostosten jälkeen kaverin kanssa vetäsemässä kunnon pihveet naamaan, namnam! Olikin melkonen energiavaje, kun mulla oli eilen 2,5 vuoden tauon jälkeen pienoista darranpoikasta, ja ruoka ei oikeen uponnut... :D Valkovenäläisbooli for teh win!

Muksaa joulunodotusta teiränkin perheeseen!

Tajusinpa tänään kuinka hyvin asiat oikeestaan on vaikka oonki saanu sekamelskan päähäni muutamista asioista, mut ei se haittaa, kaikesta selviää ^^

[q]Miinapiina, 20.7.2008 02:06:
lahtireissu hymyilyttää kamuij näkees ja muutamal olusel oldin terassilla ny koton murmelin kanssa *sydän* mie oon niin onnellinen
[/q]

Oli kiva nähdä ja sulla on aika ihQ murmeli

Hoksasinpa juuri, että seuraavissa pippaloissa, mihin menen, minä olen dj:nä. Eka keikka on aina eka keikka, vaikka ei olekaan julkisessa paikassa vaan kyseessä ovat tuttujen bileet.

[q]pirpeli, 5.5.2008 07:54:
Vapaapäivä^_^
[/q]

Samis! Ja arvaa vaan tuliko sopivasti just tälle päivälle kylmää ja sateista. Just kun olen koko viikonlopun ollut yövuorossa, aka joutunut nukkumaan kauniiden ja lämpimien päivien päälle. :D

Nooh, aina ei voi voittaa. :P Kohta lähdetään hakemaan avaimia uuteen, yhteiseen kotiin ja mennään sinne kämpille fiilisteleen! ''Täällä ne riidat sit vasta puhkeaakin kukkaan kun voiveitsi on jäänyt pöydälle.''

*sydän*

[q]Freja, 17.9.2008 07:58:

Kaupas oli satsumoita!
Vähän vihreitä tosin, mut oli silti
[/q]

Oh mi god, missasin ne ainakin eilen! Pitääpä siis tänään käydä uudestaan kaupassa, kun kerrankin ehtii kunnolla. :) Eilen olin niiiin ahkera kun yövuoron päätteeksi jaksoin raahautua silmät ristissä vielä arvauskeskukseen, apteekkiin ja ruokakauppaan! *pökr*

Mun tän päivän :) on se, että rankan yövuoroputken päätteeksi tää aamuvuoro, vaikkakaan en saanut unta ylläri pylläri, ja sitten 3 päivän vapaa! <3 Ah että oonkin levon tarpeessa. Toivoen tulis kivat syysilmat, aka ei ihan kauheesti vettä ja tuulta, niin pääsisi ulkoilemaan urakalla. :) Eilenkin tosin käveltiin illalla sateessa, että eipä sekään paljoa haittaa.

Maanantaina työhaastattelu :)

Ayeee!

Tänään oli ainoastaan 4 h kokouksia ja sit pääsin kotia päin viettelemään lomapäiviä, maanantaina vasta töihin. :)

Kävin kaupassa hakemassa satsumoita (*sydän*) ym. herkkuhetelmiä, sit lährin kyläilemään idän yöbussissa tutustumaani mimmiin ja hänen mieheen & kahteen aivan ihanaan pikkumieheen, 2v & ½v. <3 Sit vielä kävelin pitkän kävelylenkin, lämmittelin tossa itelleni sapuskaa ja kohta siivoon kämpän ja leivon mustikkapiirakkaa. Pyykitkin pyörimässä. :)

Khyl on semmoi olo et tulee tehokkaasti otettua ilo irti vapaasta illasta.

Niin, ja pakko mainita vielä erikseen, että aamulla tuli hyvä mieli bussissa töihin mennessä, kun vieressäni istunut poika ojensi lukemaansa lehteä mulle hymyillen. Kieltäydyin kohteliaasti, kun ei huvittanut lukea, mutta tuli silti hyvä mieli. Suomessa kun niin harvoin tehdään ystävällisiä elkeitä tuntemattomille. :)

ens viikonloppuna lähdetää mökille rentoutuu...aaah!!!*plur* Mennytkin puolisen vuotta aika haipakkaa*hihu*

O