päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,314
- 1,315
- 1,316
- 1,317
- 1,318
- ...
- 2,345
- Seuraava »
*sydän*
[size=19][color=pink]IHANAA YSTIPÄIVÄÄ [/color][/size]
*sydän*
Viettäkäähän otukset ihana ystävänpäivä. 
Mustetahratestit :DDD
uus pyörä <3
[q]H3li, 25.6.2008 21:57:
no ÖHÖM!!! lisäinfoo ootellessa :D
[/q]
ÖHÖM 
[q]H3li, 25.6.2008 21:58:
hyvä mieli :)
[/q]
uih, nii kiva kuulla
Remontti on taas askelen lähempänä valmistumista.
Mua väsyttää ja mä oon ihan superlikanen,
mut jumalauta mikä fiilis*sydän*
Eilen oli lystiä ja huomenna vielä lystimpää ku alkaa viikonloppu *sydän* Näkee pitkästä aikaa vanhoja kavereita. Huisia!
Life is good.
Ilmottauduin Turun yliopiston tutkimukseen, jossa syödään 10 kk erilaisia marjatuotteita, mustikasta ja tyrnistä valmistettuja. Kuulostaa tyhmältä, mutta kerrankin on ylipainosta hyötyä, sitä vaadittiin kyseiseen tutkimukseen osallistuvilta.
Mielenkiinnolla odotellen...
uutta päällepantavaa
Oon tainnu taas voittaa jotain jostain kilpailusta kun pakettia pukkaa postiin. Tää on jo neljäs kerta tän vuoden puolella *plur*. Ja sit viel illal meen kavereiden kaa kuuntelee yhtä hyvää bändii : )
Sää on kuin morsian.
Barcelona, Espanja
26°C
Enimmäkseen pilvistä
Tuuli: Luode nopeudella 0 km/h
Kosteus: 51%
Klo.17 kohti etelä-satamaa ja siitä illaksi risteilee duuniporukalla suomenlahdelle(juomaan,syömään ja JUOMAAN)
risteilyn jälkee kaivohuoneelle (JUOMAAN) ja sieltä jatkoille odilammelle saunoo ym. (JUOMAAN) *hih**känni* jussi meni sen verran iisisti että nyt otetaan kaksin käsin takas
Uunilohi
[q]Fakiiri, 26.6.2008 09:13:
Sää on kuin morsian.
Barcelona, Espanja
26°C
Enimmäkseen pilvistä
Tuuli: Luode nopeudella 0 km/h
Kosteus: 51%
[/q]
Ai ku kiva, maanantaina siellä
Ja joo, oma pvän :) on Oulun meininki, aika hullua menoa Onnelassa eilen ja mestassa soi jopa hyvää kiksua 
-M
mussu tuli töistä kotiin, oli ostanut lounaalla huvin-vuoksi-lahjaksi ipod nanon
aika mussu *sydän*
[q]Super-Kerttu, 27.6.2008 07:14:
6,5 tuntia ja sitten mulla alkaa LOMA!!!!!
[/q]
6h15min neljän viikon lomaan. On kyllä odotettu :)
Puhelimessa jutuskelut ihanan ja tärkeän ystävän kanssa. Suitsukkeita ja teetä, telkusta tulee Brucea. Palkkanauha tuli jossa oli joku ihme ylläribonus (mitä vittua, onko ne alkanu nykyää maksaan sellasia aina?) ja sillä rahalla saan astianpesukoneen. Kaikki huomenna erääntyneet laskut on jo maksettu, eli käteen jää koko palkka. Ihan jees.
Salamat välkkyy ja ukkonen jyrisee eikä ees vettä sada.
Todella makee ilma vaik onki hieman synkkä mut ei se haitta ku nyt on perjantai*jiihaa*
Sain Colors -pätkän julkastua!
[q]gnomex, 26.6.2008 12:45:
Elämän pisimmät 2,5 sekuntia koettu 
[/q]
Sit se vielä hymyilee *lohduttel**hali*
Huh, elävänä selvittiin työhaastattelusta! *hikoil**hymy*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,314
- 1,315
- 1,316