päivän :)

Back to häröily O

[q]rose, 5.8.2008 09:20:
---
alphamagic, 5.8.2008 07:57:
Vika työpäivä tässä firmassa ja edessä opiskelijan arki *jiihaa**plur**aplodit**hihu*
Taidan käydä bissellä tänään

---

Jee! Tosin punaviini vois olla sopivampi taideopiskelijan imagolle
[/q]

Totta tämä... Jos sitä hakis sen 3 litraa näin ens alkuun

Jo tovin päivät näyttäneet valoisimmilta :)

[q]2la, 16.11.2008 00:18:
---
Bio, 15.11.2008 09:59:
what happened last night :DD
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=64924;pid=1189259#1189259

---

oliko myrkky kylässä :/
[/q]

ei :C

vaikka sitä toivoin

[q]Amma, 28.1.2009 18:49:
Stadiumissa oli laskettelusuksia myynnissä seuraavin mainostekstein:
"Toimii niin rinteessä kuin sen ulkopuolella"
"Parhaimmillaan parkissa" (24/7-after-ski-sukset?)

:D
[/q]
Heh, eli hyvännäköset sukset millä ei kuitenkaan tee rinteessä yhtään mitään. Niin mä tuon mainostekstin luen.

Kotiin! Mitään en kyllä tee tänään, uppoudun sohvalle töllön ääreen ja otan rauhallisesti.

Työpaikalla verkkovika, työt seisovat kun ei saada piirustuksia avattua :)

-> Kahvia, lehtien lukemista, netissä surffailua, lisää kahvia, chillailua jne..

Hurraa! Duunipaikan nettiyhteydet pelaa taas!

[size=9]muoks!:[/size] Nii, ja oloki on jo parempi. Sunnuntaista asti ollu hirveet kivut ylävatsassa nii ettei henki meinaa kulkea. Eilen sit päätin et meen aamulla lekuriin ja tietenki kaikki vaivat oli sit (melkein) kadonnu ku heräsin tänään!

Lainailen nyt itseäni tuolta Unet ja muut houreet -ketjusta:

[q]juuco, 2.12.2007 16:49:
Mä nään tuskin koskaan painajaisia, mut viime yönä näinki sit yhden melko ikävän sellasen. Eräs tyttö, [size=8]johon oon aika pahasti ihastunu !!![/size], ilmotti et on ehkä parempi et me ei enää nähtäs toisiamme koska se on tutustunu johonki toiseen. Oli aika ouch -olo sen jälkeen. Pyörän tangon päälle putoaminenkin on miellyttävämpi kokemus :)
[/q]

Ei ollut onneksi enneuni, äsken ko. neiti heitti mua viestillä :D Suostui näkemään vielä. Ja sehän siis on Päivän :)

Pitää tulla viikonloppuna duuniin.

Tai saan tulla viikonloppuna duuniin. Pakkohan ei ole.

Koska ei mulla kuitenkaan mitään parempaakaan tekemistä ole ni mikä ettei :)

[q]Freja, 3.12.2007 11:21:
---
No mut kelaa jos se haluukin vaan nähdä voidakseen kertoa kasvotusten ettei halu enää nähä? :D

[size=3]sori[/size]
---
[/q]

Elkee pelotelko! :D Ei sentään, se oli oikein mukava ja positiivinen viesti. En usko että se tekis niin :) [size=8]Mut katotaan sitte ku keskiviikkona tuun itkemään Päivän :( -ketjuun[/size]

[q]Kultakisu, 6.4.2008 12:23:
darraton sunnuntai
[/q]

Totta

Mun päivän :) on se et jaksoin raahata itteni taas pitkästä aikaa lenkille. Nyt on hyvä fiilis ja tuntuu et saa taas henkee. Olis kyllä lenkit jääny väliin, jos tosiaan olis toi darra ollu :P

[q]isokeksi, 11.4.2008 10:12:
Perjantai ja mun synttärit
[/q]

Paaljon oonneeeaa vaan, paaljon ooonneeaa vaan, paaljoon oonneeaa isokeksi, paaljon ooonneeaa vaan!

Omat Päivän :) ovat: VIIKONLOPPU! ja se, että yhteishaku päättyy tänään ja mä sain väännettyä külttüürialojen ennakkotehtävät kunnialla valmiiks. Sain ne jopa palautettua päivän ennen deadlinea. Mulle se on huikee saavutus

Jotain mukavaa sentään siinäki et suostu vkloppuduuniin. Esimies tarjoaa pitsat :)

muoks!: Niin siis puhumattakaan tietenkään siitä, että saa tehtyä tunteja sisään => vapaapäiviä! :D

Eilinen Gogol Bordellon keikka Tavastialla oli ihan Päivän :) Eikä haitannu yhtään vaikka joku umpihumalainen tätihenkilö päätti kiskasta mua kesken keikan turpaan. Nauratti vaan :) Tämä täti oli sitä mieltä, että mä tönin häntä tarkotuksella ja ihan vaan ollakseni vittumainen. Kyseessä kuitenki oli punk-keikka ja siellä lavan edustalla on melko vaikeaa pysyä paikallaan jengin velloessa edes takas ku jossain hirmumyrskyssä :P

Myöhemmin se kävi vielä kurkkuun kiinni, ja siinä vaiheessa nappasin sitä sitte ranteesta ja pyysin että voiko se lopettaa sen mun mukiloimisen. Pahoittelin kyllä kovasti etten mä mahda sille ihmismassalle mitään ja että mua on ihan turha tulla läpsimään. Mikä oli vastaus?

"No she on shun ongelhma!"

Right...

I *sydän* kämppiksen tilipäivä.

Saa periä velkoja :)

[q]Samu*, 4.4.2008 09:19:
---
juuco, 4.4.2008 09:07:
Aamulla ilma tuoksu ihan keväälle. Oli sellanen mukavan raikas ilma <3

---

Ilmanlaatu pk-seudulla: välttävä :D :D

http://www.ilmanlaatu.fi/ilmanyt/nyt/ilmanyt.php?as=Suomi&rs=86&ss=Valitse+mittauspaikka&p=stationindex&pv=04.04.2008&h=08&et=map&ls=suomi
[/q]

Joo, mäki kattelin :D Mut eikö toi ilmanlaatu oo välttävä ihan katupölyn takia? Yöllä ku oli satanu ni katupölyki oli siis kaiken järjen mukaan laskeutunu = freesi ilma.

Joka tapauksessa tuoksu ihan keväälle :)

Muutaman vuoden nihkeilyn jälkeen sain vihdoin rekisteröityä itseni tänne! Voorumia olen seurannut jo pidemmän aikaa, mutta rekisteröityä en ole koskaan ehtinyt (siis jaksanut). Jospa sitä nyt sais vähän sisältöä työpäiviin :)

Palkkapäivä! Hurraa! Tuli tehtyä tässä kuussa vähän pidempää päivää, niin tuli vähän ekstraa. Ja vajaan tunnin päästä duunipaikalla on skumppatarjoilu uusien toimitilojen kunniaks. Sen jälkeen taitaaki olla sitte toinen tarjoilu jonkun eläkkeelle jäämisen kunniaks. Ja illalla Helsinki Klubille kuuntelemaan dnb-jytkettä. Tällä perjantailla on potentiaalia nousta Parhaaksi Perjantaiksi aikoihin!

Just kuulin, et yhden projektin palautus siirtyy ens viikolta hämärään tulevaisuuteen! Samalla tuli käsky olla stressaamatta palautusta ja jatkamaan hommia omaan tahtiin Voi taas hyvällä omatunnolla selailla klubbaria

Duunipaikan sumppiautomaatti toimii taas!

O