päivän :)

Back to häröily O

Olipas rentouttava joululoma ja tälläkin viikolla vaan 3 päivää töitä ja sit 6 päivää vielä lomaa :)

Brutaali töihinpaluu tosin *igor*, mut eiköhän tää tästä.

[q]Saara, 15.3.2008 14:37:
Pakollinen kaupassakäynti takana. Pakastepizzaa ja tvelvari Olvia.

Le succéss grande!
[/q]
V*ttu, mä unohdin kaljat :(

[q]Freja, 29.12.2008 09:08:
---
AlexS, 29.12.2008 08:46:
Ihan mukavaa olla taas duunissa. Jep, oon outo.

---

Etkä ole. Kyllä, kiva olla töissä :)
[/q]
Komppaan teitä, todella hienoa :D

Uus auto. *pihkassa**kuolaa*

Kuun puolivälin laskut maksettu, ja säästöönkin sai samalla kivan summan rahaa :)
Ihan jees fiilis.
Vielä ku tää darrajumi katois.

TPS:n toinen voitto Jokereista tällä kaudella! "hunajata hunajata"...

[q]Mellu-, 17.10.2007 23:41:

hahhah tää o samaa sarjaa ku Hevi (jos muistat sen blondin joka pelas meijä jengis viimevuon,tai siis jos oot tavannu,kuullu jne) imuroi banaanikärpäsiä :D *ysdän*elämän pienet ilot.. me blondit <3
[/q]

Juu, muistan toki mimmin, ja kyllä mäkin noita kärpäsiä imuroin. Kerran alko viduddaan hervoton kärpäsralli kahelta yöllä, joten ihannenaapurina aloin vaan IMMMMM IMMMMMM!!!!

:D

Palkkapäivä

[q]anniharha, 17.10.2007 20:31:

Varmuusvälineet tsek! Pysyihän käsi varmasti puhtaana operaation ajan?

edit: oletan siis että varmuusvälineesi oli, kröhm, ennaltakäyttämätön...
[/q]

Ohasse vähän likasta puuhaa tosiaan...

Mut musta tuleeki röörinainen, dirt is me and me is dirt. <3

[q]Jinx, 7.12.2008 19:32:
Ihana viikonloppu!
[/q]

Olin just tulossa sanomaan täysin samaa -jopa samalla hymiöllä!

Toistetaan siis; Ihana viikonloppu!

15 tuntia ja sitten tää lähtee kohti Californiaa

GO BEAVERS GO!!!

Oli ihan megakivat nauhotussessiot *plur*, vaiks niissä menikin 7 tuntia enkä oo ees ehtiny syömään tänään. Sain vetästyy synat ja huuliharput purkkiin, ja mimmien kans vetästiin taustalaulutki viäl.*jiihaa* Yhteen biisiin vetäsin nii sekopäiset synailut et huhhuh, passaa kyl hyvin biisin psykoottiseen teemaan. :D

Lisäks nauhoteltiin vähän pissimistä ja pieremistä, ja lauleltiin ''Chupa mi peñe'':ä ja ''Suicide dick'':iä.

Ihan hiton kivaa, kouluressit unohtu kokonaan edes näiksi seitsemäksi tunniksi!

Lisäksi menomatkalla tapasin vanhan muusikkomiehen, joka alko kyselemään mitä vempainta oikein raahaan. Juteltiin niitä näitä, ja sitten hän kerto et osaa ennustaa, ja että mä tulen kohtaamaan jotakin merkityksellistä kahden vuoden päästä. Lisäksi hän sanoi, että: ''Pidä aina kiinni tosta sun huumorintajusta.'' Loistopappa. <3 (Silläki tais olla aika häiriintyny huumorintaju :D)

Jepajee, kiva fiilis! Ja huomenna pääsee seinäkiipiin ja urheileen oikeen huolella upouusilla omilla seinäkiipeilykamoilla! *sydän*

Tämmöset hetket tän kaiken ressin keskellä on kultaakin kalliimpia.

- oon kesälomalla

voitin arvonnassa ilmaisen sisäänpääsyn Apparatin
keikalle! :) mulla oli kyllä jo ennakko hallussa, mut
nyt voin antaa sen kaverille.

Hietsun rantaa oli hiukka rauhottava kävellä. Aivan tajuttoman hienon näköstä ja sopivan vilposta.

10 työpäivää vielä ja sit on taas kunnolla aikaa miettiä että mitä uutta sitä alkais puuhastella.

Reissu TJ 11 !!!!!!

JEEEE sit pääsee kuukaudeks relaa ilman kiirettä ja stressiä hyvän frendin kanssa *sydän* Ei tohon tulevaan talven aasian reissuunkaan loppujen lopuks enään kovin pitkä aika oo Niih ja katotaan nyt malttaaks sitä duunia tehdä loppu syksystäkään vai lähtiskö siinäkin reissuun

Olipas mahti treenit tänään Hyvin maitto kyl vähistä yö unista huolimatta

Jos jotain huonoa päivästä haetaan niin tsygä on taas skeidana polvet on toudella kibeet :( ja on ikävä jo valmiiks hyviä ystäviä ketkä myös lähtevät kohta maailmalle ja en nää niitä piiiiitkään aikaan Lilli ja Henna *sydän*

Noh mut anyway. HYVÄ FIIWIS!!

Altpartyjen striptease kisa oli ihan parasta viihdettä :D

Ja mikä hienointa, kisa ei ollu mikään limanörttien kännistrippailu vaan kolme ihan tasokasta miestä ja naista.

Oli _paljon_ ihmisiä jeesimässä frendiä, jolta kaikki meni tulipalossa. Menetettyjä ihmis- ja eläinhenkiä ei voi rahalla korvata, mutta hyväntekeväisyyskonserttiin osallistuneiden ihmisten määrä selkeästi sai frendin onnelliseksi. :)

Kaikki halukkaat eivät edes mahtuneet sisään. Niin, tiistai-iltana. :D Kreisiä. Loistavan kreisiä. :)

Itsekin näki paljon ihania ihmisiä, hyvä fiilis. <3 Ja mä olen varma, että Henkka oli siellä hengessä mukana, tuoppi kourassa, vaikkei me sitä nähtykään. :)

Ei enää yhtään niin nahkee fiilis ku muutaman edellisen päivän. Viikonloppukin tulee. Ja tänään luennon jälkeen kokeilemaan kuntonyrkkeilyä! Hii!

[q]Freja, 21.11.2007 09:43:
Haha, duunikaveri puhui kuinka hänen lapsensa on ottanut ensiaskeleensa. Siihen yks miesduunikaveri tokasee et "älkää puhuko vauvoista, mulle tulee vauvakuume" johon 10 toimiston naista huokaisi "OIIIIIIIII" :D

Tyyppi sai heti kunnol pisteitä :D
[/q]

Haha, perkuleen ovela jätkä!

Tietää selkeesti mistä naruista kannattaa vedellä. ;)

O