päivän :)

Back to häröily O

[q]Vampyrella, 8.10.2007 14:09:
---
anniharha, 6.10.2007 21:13:
Mulle luvattiin (yrittää) valmistaa lasagnevuoka, jonka ulkopuoli ois pinkki ja sisäpohjassa ois pääkallo

---

Heyyy, missäs tämmösii lasagnevuokia valmistellaan?

Oon luvannu alkaa tekeen lasagnea, mutten oo vielä vuokaa hommannunna. :P
[/q]

Mmm... Lasagnea... "Sunnuntain :)" oli kyllä se, että opettelin tekemään lasagnea ja kaiken lisäksi vielä onnistuin siinä. Hyvää ja herkullista! Ja yllättävän helppoa. Tästä lähtien en muuta enää syökään kuin lasagnea

Tieto siitä, että kohta on taas viikonloppu!

Meinas mennä ensin "Mikä ärsyttää" -threadin alle, mutta asiat setviytykin oikeen muksasti! Mun paska iPod meni jäätymäänjumittumaan kesken Pendulum B2B Bad Company -setin. Se on tehny sitä aikasemminkin, ja aina oon joutunu odottelemaan että akku kuluu loppuun ja iPod sammahtaa itsekseen. Nyt satuin kuitenkin löytämään netistä konstit ja jipot miten jäätynyt iPod resetoidaan kotikonstein. Nyt taas toimii ja muzakki soi

[q]sapeli, 11.10.2007 14:02:
---
juuco, 11.10.2007 14:00:
---

Jännä juttu - negatiivisen asian ansiosta lopputulos oli kuitenkin positiivinen! Sanoisitko että olisit tällä hetkellä vähemmän onnellinen/iloinen jos koko tapausta ei olisi tapahtunut lainkaan? Oikeasti kiinnostava käsite.
[/q]

Nyt kun asiaa ajattelee, niin olen erittäin tyytyväinen, että tuo iPod meni jumittumaan äsken. Vastaisuudessa, KUN tuo romu kenkkuilee (ja sitähän se vielä tulee tekemään), osaan resetoida sen. Muutamat itkupotkuraivarit on koettu ja pelihousut revitty, kun soitin on joku kaunis aamu mennyt jumiin ja koko työ-/koulupäivä on vietetty ilman (muuta) viihdykettä (kuin klubitus;).

Ihana viikonloppu!

Jos unohdetaan ettei rahat meinaa riittää edes ruokaan, on suhteellisen hyvä meininki :) Kämppikset on poissa kotoa (ainakin vähän aikaa) eli voi popitella musiikkia vähän kovempaa kuin tavallisesti. Kämppäkin on siivottu niin täällä viihtyy

Haha, päivä pelastettu. Tarkistin kolme tarkistamatonta lottokuponkia ja yhdessä oli 4 oikein! 11e tuli, sillä saa jo.. vaikka mitä!

Hiii! Huomenna on palkkapäivä! Ja saan palkan vieläpä viideltä viikolta! En malta odottaa huomista, kutkuttaa jo nyt Mulle jää jopa rahaa maksettuani kaikki velkani ja vuokrani. Sitä jää niinkin paljon, että taidan jo tänään ostaa muutaman LP:n eräästä nettikaupasta. Pitää ostaa myös kuulokkeet JEE! Kahden viikon köyhistely päättyy huomenna!

Ostin perjantaina itselleni kuulokkeet ja kyllä nyt työnteko maistuu

[q]Vampyrella, 19.11.2007 21:02:
Espanjantunneilla opin mitkä on pallit espanjaksi.
[/q]

Kerro toki meillekin! :) Kielistä on aina hyötyä.

Oma päivän :) on se että taidan olla vähän Mieletön fiilis, ei oo ollu tällanen olo varmaan moneen vuoteen.

Aah, nyt loppu peukaloiden pyöritykset. Sain töissä sellasen projektin hoidettavakseni, jossa menee varmaankin pari, kolme viikkoa. Nyt on taas mielekästä tekemistä vähäks aikaa

Tuossa kun kävelin kylmässä vesisateessa töihin mietin, että tämä keli ja pimeys on ehdottomasti "päivän :(" ja/tai "päivän ärsytys". Siinä kävelin sitten erään rakennustyömaan ohi ja mietin, että luojan kiitos saa tehdä töitä kuivissa ja lämpimissä sisätiloissa. Viimeistään siinä vaiheessa totaalirepesin (ainakin henkisesti), kun tajusin että tälläkin hetkellä jotkut saattavat rämpiä metsässä leikkimässä sotilaita. Vahingonilo, paras ilo. Onneksi armeija on jo takanapäin :)

Siis vituttaahan tuo sää, mutta asiathan voisivat tosiaan olla paljon huonomminkin. Päivän :( :sta tulikin Päivän :)

Aaah... Saa taas kuunnella musiikkia! iPod sanoi sopimuksensa irti aamulla ja työpäivä kului hiljaisissa merkeissä Kamalat vieroitusoireet oli kyllä kotimatkalla bussissa. Nyt taas helpottaa :)

[size=9]ns: 'John B - Jazz Session 2'[/size]

Iso kiitos aamun dösäkuskille! Olin matkalla töihin ja könyän sitten bussiin vain huomatakseni, ettei se R-kioskin myyjä sitten ollutkaan myynyt minulle koko kuukaudeksi aikaa matkakortilleni, kiitos vaan siitä. Eihän mulla sitten ollut myös arvoakaan kortilla, joten alan siinä kaivelemaan lievästi jo kyrsiintyneenä lompakkoani. Bussi on lähtenyt jo liikkeelle ja huomaan, että minulta puuttuu 20 senttiä lipun hinnasta. Kyrpä otsassa sen kun kasvaa. Ilmotan sitten kuskille, että hyppään pois seuraavalla kun ei ole käteistä. Kuski kysyy että töihinkö olen matkalla ja käskee sitten mennä istumaan! Se pelasti kyllä aamun :)

Tajusin, että sen puolentoistaviikon aikana, kun olen ollut kipeä, en ole polttanut tupakkaa :) [size=9](Okei, perjantaina poltin muutamat jämät, muttei sitä lasketa..)[/size] Kurkku ollut niin jumissa ettei ole käynyt sauhuttelu edes mielessä eikä nyt tee oikeastaan enää edes mieli körssiä.

Infekton eiliseltä TTI:n setiltä löyty yks aivan mahtava remiksi et ei voi ku kuunnella tätä repeatilla ja hymyillä typerän näkösenä :)

Hyvä fwiiwis!

[q]alphamagic, 9.7.2008 11:19:
Meitsi voitti Voicelta vip illan Luxiin tänään :D:D:D
Minä ja 10 kaverii ilmatteeks, oma loossi ja loputtomasti skumppaa <3
ONGELMA:
aamulla kuuteen töihin :D
[/q]

Eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole. Pitää vaan priorisoida ja asettaa ilmanen skumppa kaiken muun edelle :P

Oma :) = Tänään vika päivä duunissa ja sit lomille!

Palkkapäivä! Ja illalla sitten Tavastialle kattomaan ja kuuntelemaan Pepe Deluxea!

[q]Janisa, 6.8.2008 19:54:
Mun elama on ihan sekasin just nyt ja koko tulevaisuus on ihan auki eika tassa oikein edes tieda mita ihmetta pitais tehda, MUTTA mulla on aivan sairaan hyva olo ja fiilis. Oon kummallinen.
[/q]

Mä olin postaamassa lähes samoin sanoin mun tän hetkistä fiilistä!*nauru*
En voi tajuta itteeni aina.

[q]T-mu, 16.5.2008 12:59:
NOKIA 3210!!!!
[/q]

Tää on ollu munki ensikännykkä sillon vuonna.. 1999 vai 2000? :D Ei siinä mitään, hyvä kännykkähän tuo on.

O