päivän :)

Back to häröily O

ihkut ihmiset*plur*

Aamulla menin käymään kaupassa plexi niin jumissa kun se voi olla. Siwan kassan hymy sekä mukava "Hyvän huomenen " toivotus toi hyvän fiiliksen.

On ollut kivat pari päivää ja yötä..

Marko Kemppainen, Skeet Olympiahopeaa, Ateena 2004

Kiitokset ja kehut hyvin menneestä urheilusuorituksesta.*jiihaa*tosin mulla oli krapula päällä koko päivän..*justjoo*

Päivän kohokohta oli serkku pojan esikoisen kastajaiset

Oli kiukku olo mutta nyt parempi*jiihaa**vink*

Koko eilispäivä :)

selvisin kaheksan ja puoli tuntisesta duunipäivästä ihan ehjin nahoin, vaikka olikin JUURI SE ilkee-darra-päivä (niin, se ei koskaan oo mitenkään nautittavaa olla siinä olotilassa duunissa vähän nukkuneena ja heikko-olosena *iloinen*)

ah sitä hetkeä ku pääsee sitten lähtemään kotskiin lepäilee...

dramatisoinkohan mä ehkäpä vähän liikaa...

no. pistetään väsymyksen piikkiin.

Klubitus tuo aina hupia mun elämään. Parempi kuin kauniit ja rohkeat ja todempi kuin tosi-tv :P

Tänään alkaa opiskelu. Enää 7+ vuotta ja on ammatti... ( jos on )
...sitten töitä 28v ja vihdoin eläkkeelle

Mahtava viikonloppu kullan kans,hyvää ruokaa & juomaa etc.*joo*

Tänään mulle tulee niin sexy kuontalo, kuin vain olla voi... Tai sitten ei... :)

[q]MaSari:
Lefa *sydän*

linkki
[/q]
haha...! lefa lefa lefa lefa.. tekoleegot rokkaa

kävin testaamassa kuulon ja ei ollut kauheesti edes huonontunut viidessä vuodessa, jee

Eka päivä uudessa koulussa.. kaiken lisäks oli viel kiwaa :)

.m

Heräsin aamulla ihanan ihmisen kainalosta *sydän* Kun vielä ois voinu jäädä sinne... olisin säästyny paljolta *huoku*

Ihkuu Ihkkuu

Oli yritystä mennä ystävän kanssa jumppaan, mutta unohdin kaikki tarvittavat välineet kotiin. Varusteluongelmien jälkeen päädyttiin vähemmän terveellisesti kahville. Coldplayn parachutes ja rento olo

Löysi itselleni ihanaakin ihanemman hameen*pihkassa*. Isosiukku tekee*hymy*

O