päivän :)

Back to häröily O

Mulla on uus puhelin! *sydän**jiihaa*
Vietin just tunnin säädellen soittoääniä ja vilkkuvaloja.

Kultamussun kanssa syödään herkkuja ja katotaan leffa *sydän*

Maailman parhaassa seurassa nauttimassa Alpeista ja juuri lähdössä jäätikölle laskettelemaan..

[q]innae:
Näin yhden kaverin pitkästä aikaa kun olin koiran kans lenkillä. Ainoa miinus tässä on se etteb saabut hänen numeroaan sillä puhelimeni oli jostain syystä mennyt pois päältä*hmph*
[/q]

Mitä on tapahtunut kynälle ja paperille? Tai jopa *gasp* muistille?

Oon duunis , mut ei viduda yhtää , on nii chilli yöfugi

sain vihdosta viimein niskasta itseäni kiinni ja varasin ajan hierontaan. kyllä nyt kelpaa kun on niskat ja hartiat leivottu auki *iloinen*. ja tiistaina sama ilo uudestaan..

[q]sapeli:
---
innae:
Näin yhden kaverin pitkästä aikaa kun olin koiran kans lenkillä. Ainoa miinus tässä on se etteb saabut hänen numeroaan sillä puhelimeni oli jostain syystä mennyt pois päältä*hmph*

---

Mitä on tapahtunut kynälle ja paperille? Tai jopa *gasp* muistille?
[/q]

En pidä koiran kusetuslenkillä kynää ja paperia mukanani ja muistini on ihan pirun hyvä, vähän vain turhan lyhyt joten en olisi muistanut sitä numeroa kotona enään...

Sain lipun milleen, vinyylejä tuli postissa, eka päivä töissä,ettei kukaan alkanut valittamaan mistään... oon ihan *jiihaa**aplodit*

[q]sapeli:
---
innae:
En pidä koiran kusetuslenkillä kynää ja paperia mukanani ja muistini on ihan pirun hyvä, vähän vain turhan lyhyt joten en olisi muistanut sitä numeroa kotona enään...

---

Aina pitää olla kynä mukana! Ja kyl varmasti olisit muistanut jos olisit toistanut koko kotimatkan ajan Kyllä hätä keinot keksii
[/q]

Ei tällä harakan muistilla mitään niin vaikeata muisteta kuin puhelin-numeroa... Noh, kyllä saan sen numeron toiselta kaverilta pyydettyä...

[q]innae:
[/q]

Aina pitää olla kynä mukana! Ja kyl varmasti olisit muistanut jos olisit toistanut koko kotimatkan ajan Kyllä hätä keinot keksii

Aurinko *sydän*

Erillispalkkiot ehtii sittenkin elokuun lopun tiliin.
Ibiza-rahaa!

mulla on 2 upeaa uutta chillisettiä josta oon nauttinu mielin määrin.. kylmiä väreitä tulee ajoittain... miten jotku osaa tehhä jotain näin kaunista.... huoh... *sydän*

Ostin uuden tuolin...nyt on kiva istuskella rennosti koneen ääreessä

[q]alek száhala:
Whiii. Enää 2 työpäivää tän jälkeen eli 5 yhteensä ja huomenna Pariisiin, Englannin pääkaupunkiin!
[/q]

oih vähänkö siistii...hauskaa matkaa ihkuliini!!!

Huomenna vika työpäivä ja sit alkaa kolmen viikon loma! *jiihaa**jiihaa**iloinen*

Tän päivän piristys,oli nähdä yhen henkilön ilme.Olin keittäny kahvit ja väsänny kaikkee aamupalaa.Sit toinen mönkii punkasta simmut ristissä keittiöö...ja ainoo mitä se sai suustaan pihal,oli:\”Voi *****,sä oot enkeli\”

Tukka lähti
Ei siis kokonaan, mutta hippigrunge look on nyt virallisesti gone for good
Vuoden piti kasvattaa pitkiä hiuksia mutta sitten kun bad hair day oli kestäny sen kuukauden päivät niin sitten vaan palo vähän käämit ja nyt olen taas lähestulkoon ihmisen näköinen

Äiskä osti mulle kahdet uudet sukat..Vähänx helmee *irw*

[q]JustinSane:
Tukka lähti
Ei siis kokonaan, mutta hippigrunge look on nyt virallisesti gone for good
Vuoden piti kasvattaa pitkiä hiuksia mutta sitten kun bad hair day oli kestäny sen kuukauden päivät niin sitten vaan palo vähän käämit ja nyt olen taas lähestulkoon ihmisen näköinen
[/q]Greit!

O