päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 996
- 997
- 998
- 999
- 1,000
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Viimeyönä sain (tarpeeksi)hyvin unta. Kyllä siitä kamomilla teestä oli mun mielestä anakin placebo apua, mutta suurin syy oli varmaan että kun oon tarpeeksi monta päivää ollut vähillä unilla, melkeempä sammun kun vihdoin oikeesti väsyttää tarpeeksi
Tänään oli kivaa flaikkujaossa ja muutenkin päivä meni ihan kivasti ulkona tallustellessa*hihu*
Uus läppäri *sydän*
[size=3]NYT VOIN IRCATA KAHELLA LÄPPÄRILLÄ!!11[/size]
Kohta saa rapuja masun täydeltä ja jos ottais jokusen kosanderi snapsinkin välissä.*kuolaa*
Töissä kävi eräänä päivänä yks hyvin söpö poika. En tiennyt mitään muuta kuin pojan nimen, jonka tsekkasin tietysti heti pankkikortista ;D Nyt poika on käynyt taas lähipäivinä paljon meillä töissä ja tänään jopa kahteen otteeseen. Sitä poikaa voisi kyllä kuolata vaikka miten kauan
Piristää kummasti työpäivää semmonen herkku
Perrrrjantai ja aurinko paistaa. :) Eikä viikonloppuna tartte tehdä yhtikäs mitään!
[q]Janisa, 10.8.2007 22:03:
---
lostgone, 10.8.2007 21:25:
Mä en tappanut tänään ketään.*hihu*
---
Ma luokittelisin moisen jo _oikein_ hyvaksi uutiseksi!
[/q]*nauru*
Näin Annia <3
Rankka työviikko takana, itse tehty pitsa uunissa ja kylmä siideri jääkaapissa..
Niin, ja oma uus kämppä!!! Muuttokin onnistui pienistä viivytyksistä huolimatta.
kaikki hyvin. *sydän*
[q]lostgone, 10.8.2007 21:25:
Mä en tappanut tänään ketään.*hihu*
[/q]
Ma luokittelisin moisen jo _oikein_ hyvaksi uutiseksi!
http://enitenvituttaakaikki.blogspot.com/, ja joo, W, mutta tänään vasta paneuduin. Hyvä, jätkät.
[q]spoinkel, 11.8.2007 05:27:
Jyväskylän Länsiväylän supermarketissa on ilmeisesti kesäduunissa kassalla niiiin ihkusöpö tyttö!
Tulee aina valittua se kassa, jossa hän on töissä.
[/q]
En tiedä ollaanko oltu samassa jonossa, mut sellaisen olen sieltä itsekin pongannut
Voiskin käydä kohta ostamassa vaikka maitoa ja sokeria
*super**plur*
[q]larzizi, 11.8.2007 01:49:
Töissä kävi eräänä päivänä yks hyvin söpö poika. En tiennyt mitään muuta kuin pojan nimen, jonka tsekkasin tietysti heti pankkikortista ;D Nyt poika on käynyt taas lähipäivinä paljon meillä töissä ja tänään jopa kahteen otteeseen. Sitä poikaa voisi kyllä kuolata vaikka miten kauan
Piristää kummasti työpäivää semmonen herkku 
[/q]
Tämä ei ole ihan tän päivän juttu, mutta Jyväskylän Länsiväylän supermarketissa on ilmeisesti kesäduunissa kassalla niiiin ihkusöpö tyttö!
Tulee aina valittua se kassa, jossa hän on töissä. Valitettavasti meikäläisen hurmurintaidoilla ainoat pick up linet, joita osaan hänelle sanoa, ovat "pankille" ja "kiits".
Tuli samalla tsekattua, siinä marketissa ei ole edes mitään palautteenjättökanavaa ruusuille/risuille. No, joka tapauksessa tuo piristää aina päivää.
Uus tukka
Kuulla yhden ystävän äänen, jota ei oo kuullu yli kahteen kuukauteen :), mitä sit siitä, et puhelu meni kuin menikin Ranskaan (ei ollut vielä palannut Suomeen) :p
Mun koko elämä ja kaikki jutut menee tällä hetkellä niin hyvin!
en ees tiiä millon ois viimeks ollu näin hyvä tilanne
tuntuu jopa et ois onnellinen ja tyytyväinen
voi että...
Sain raahattua itseni liikkumaan heti aamusta*iloinen* Lisäksi selkä alkaa olla jo ihan yhteistyökykyinen, ei sattunut ollenkaan enää vaikka eilen särki vielä ihan kunnolla. Nyt vielä olkavarsi kuntoon niin mähän oon ihan entiselläni. Viikko lisää varmaan riittänee siihenkin*hymy*
[size=8]Ja sit jos jatkossa pysyis sen poninsa selässä, ni ei tarttis olla ihan heti uudelleen taas rikki ja säleinä[/size]
Heräys ilman krapulaa ku ei eilen ollu missään <3 Tänää nätti ilma ja pitäs lähtee ehkä viettää sitä jotenki hyvin kavereiden kanssa
Ihana helle päivä rakkaiden ihmisten kanssa Suokissa. Nyt on kohtuu kypsä fiilis tossa auringossa istumisesta!
Tänks ihanat! *sydän**sydän*
KUUS PÄIVÄÄÄ
- « Edellinen
- 1
- ...
- 996
- 997
- 998
- 999
- 1,000
- ...
- 2,345