Mitä eläintä muistutat?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 20
- Seuraava »
Avernian:[q]Netthe:
Hmmm... Aika paha. Oisko ehdotuksia?
Olihan mulla se leijona... mutta taidan kyllä ottaa uuden arvion tuolla GC:ssä *pahis*[/q]
Heh, no joo se leijona. Mut ehkä minäki katon Gatessa uuestaan ookko sittenkään se kissa.
laiskiainen ois mun valinta.
yana.. katson eläin dokkareita ne rOks!!
(laiskiainen = ainut eläin joka kasvattaa turkissaan kasvillisuutta.. yana sun turkkis on täynnä levää)
mä oon tarvittaessa aika laajaa skaalaa..*joo*
mut oon mä kyl aika pozzu
Jäin miettimään tätä eläinjuttua ja nyt se on kiusannut mua jo parisen päivää... Olenkohan nyt sittenkään lähelläkään mitään pusukalaa? Auttakaa hyvät, rakkaat immeiset.
mä oon ihan selkeesti coccerspanieli...*hymy*
Jaa-a. Sanoisin, että susi, sillä lohikäärmeitä ei ole olemassa*pahis*
Joo, susi sekä ulkonäöltä että sielulta. Pissin laajalle alueelle ja karvani ovat maantienväriset*iloinen**nauru**nauraa**hih**joo*
Äh eiku vakavissaan, kai mä simpanssi olen.*ökkö*
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa* *ökkö*
Avernian:[q]Haukka[/q]
No kun perusteluina oli "nopea, "graceful", kaunis, lävistävät silmät, vaarallinen, syö hiiriä :D", niin hyväksytään
Mut yks toinen kaveri sano, että oon apina! Kuulemma semmonen pikku simpanssi ulkonäöltäni Nouuu!
Koala
Mä olen varmaa laiskiaisen ja duracell-pupun sekotus.....välil jaksaa mennä ja välil ei jaksa tehdä mitään!!
olen kai joku näätä. tai sitte norppa.
2000:[q]Koala *hih*[/q]
kai mäki oon vähän koala.. ainaki mun korvalärpyköissä on koalat
Nyt kun meitsikällä on toi letin väri muuttunut, niin en taida olla enää se harmaa pieni hiirulainen.
Nyt mä muistutan mielestäni puna-vaaleeraitasta kisua*hellokitty*
Possu, ihanvarppin possu
Teks:[q]Possu, ihanvarppin possu *hih*[/q]
Possut on söpöi.
hilleri*mur*
Mulle ehdotettiin pandaa!
Vesinokkaeläin----*iloinen*
LEHMÄ: oon vaan niin lehmä ja mul on semmonen sonnin rengas nenässä...
KNÖLLISÄTIÄINEN:mikä ikinä lienekkin mutta semmonen oon...
KANARIALINTU:oon kova laulamaan...ja toivon et voisin joskus perustaa bändin...*sydän*
SOTANORSU:heh heh...se vaan olen....*nauraa*
Aattelinpa tässä huvikseni kysellä että mihin eläimeen helposti voisit itsesi yhdistää ominaisuuksien yms perusteella?
Itse oisin varmaankin velociraptor, se on vikkelä ja ovela saalistaja ja se on vieläpä laumaeläin.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 20
- Seuraava »