Mitä eläintä muistutat?

Back to häröily O

No ainakin mun seinällä lukee et tiikeri.. sellatteessa ohuessa vaneriläpyskässä, joka tuli jonkun kiinalaisen kuvio-korun mukana..
Mut en mä sit tiiä.. Meidän perheen lähipiirissä mun kutsumanimi on yleisesti toukka..*dissaa* Kai se johtuu siitä kuinka joskus ihannoin perhosen toukkia, koska ne pystyy syömään taukoamatta monta kertaa painonsa verran ennen koteloitumista.. ((=Kotiin tuloa..))*possu*
Mut se nimitys on kyllä kielletty! Kaverit saa heti tuta 'tiikerin voiman' jos toukaks alkaa nimitteleen..*piru*

Hmm, muistutan luultavasti käärmettä - booaa*piis*

ulkoisesti apinaa ja sisäisesti SIKAA!!! RÖH-RÖH!!

paappa sano kyl mua aina norpaks kun mä uin silleen hassusti pikkusena

ehdoton lepakko

tai ainakin haluaisin olla tai olla niiden kanssa
alasti.

hmm... tällä hetkellä on aika laiska olo... joten varmaan laiskiainen...*nukkuu*

Jahas.. mä olen varmaan HYEENA.. aina kauhee *nauraa*.

Joku kerran heitti sellasesta lehdestä ku "Luupäät", että olisin semmonen rottaolio vauva..=) Kiva kiva..*hymy*

Mikä olis semmoinen iloinen ja energinen eläin?
Mä nimittäin puhkun nyt kevät energiaa....*plur*

*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*

Unity(f):[q]Mikä olis semmoinen iloinen ja energinen eläin?

*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*[/q]
Orava???

http://www.feebleminds-gifs.com/orang-utan.gif

Ok. Meitsi on sit nyt Orava...*plur*

Unity(f):[q]Mikä olis semmoinen iloinen ja energinen eläin?

*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*[/q]

Kenguru?????*sydän*

*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

joo mä oon kenguru-orava *iloinen**nauraa*

Mä taidan muistuttaa koiraa

no mä oon joku sekarotunen radioaktiivisen säteilyn alaisena syntynyt koira varmasti koska muistutan näitä:
olen ärsyttävä kuin apina*pahis*
olen tyhmä kuin aasi*täh*
olen kömpelö kuin norsu*purr*
olen nopea kuin laiskiainen*igor*
ja ääni on kuin variksella*eiei*
ja mulla on muisti kuin kaloilla

ps. elämä on laiffii ja kivi on stone

Hahaa Mä taidan sittenki olla tasmaanian koira........hajotan kaiken mitä ei pitäis!!!!!

Eli siis. Niinkun mä olen sanonut.. Mä toivon että en kauheasti näyttäis miltään eläimeltä... Mutta tiedä sitä sitte. Luonne ja tavat onkin sitte eri juttu....*hih*

Sekopää pokémon, majavan, rotan (söpö sellainen) ja kissan sekoitus... tyttöystävän mukaan *nauraa**nauraa*

ai mitä eläintä muistutan???olisko joku kissa tai rotta??*täh**täh**täh*
*ökkö**ökkö**ökkö**sydän**sydän**nauru**nauru**pahis*

Aattelinpa tässä huvikseni kysellä että mihin eläimeen helposti voisit itsesi yhdistää ominaisuuksien yms perusteella?
Itse oisin varmaankin velociraptor, se on vikkelä ja ovela saalistaja ja se on vieläpä laumaeläin.

O