Mitä eläintä muistutat?

Back to häröily O

hmm... oon kai luonteeltani ja muutenkin nalle puhist nasu*possu*....kooltaan pieni,(leveydestä mainitsematta*vink*)vähä hönö mut harmiton.... ilostuu pienest ja innostuu kaikest

apinan näköinen, sian luonne ja conan barbaarin vartalo

Mä taidan muistuttaa lehmää, kun yx duunikaveri sano mua vit*** lehmäx*hymy*

alien:[q]apinan näköinen, sian luonne ja conan barbaarin vartalo *possu*[/q]

So true!! *nauraa**nauraa**nauraa*

nyt oonkin Tanyan mukaan KETTU! ^_________^

hhahaaa. Mä oon ihan salettii siili. Yhtä piikikäs mut sit kuitenki ihan harmitön ja hauska*dissaa**dissaa*

Madakaskarilainen-sormieläin

Tohvelieläin

Mä oon kait joku kiltin puoleinen noutaja

Kissan ja koalan tapainen olio on lähinnä minua eli olisiko tuo sitten laiskiainen*joo*

http://www.feebleminds-gifs.com/g34.gif

Ehdottomasti huuhkajaa.... big round eyes....

der Uhu

Ehdottomasti huuhkajaa.... big round eyes....

der Uhu[q][/q]

nii se hyttynen tais jäädä sit pois kuvioist :)*pahis**dissaa*

t: guru hakkeri*justjoo*

mokomakin otus, kun sormeilet viestejäni*eiei*

jos olenkin edellisessä elämässä ollut hyttynen (ja hiton hyvä sellainen) niin silti tuo huuhkaja kyllä jotenkin istuu profiiliini paremmin.

vaikka arvoisan wxw:n mukaan puhun ainakin yhtä paljon kuin hyttynen inisee.... liekö sitten yhtä ärsyttävääkin*justjoo*

Uhuu

Mä oon varmaan gerbiili ku ne on sellasii pienii ja sulosii Mun kissakin luulee mua aika ajoin vissiin joksikin jyrsiäksi...*hmph*

p*possu*ssua =)

Hyttynen on ehkä yksi maailman ärsyytävimmistä otuksista*vink* Onneks ne on yleensä pieniä ja jos ne häiritsee, voi lättästä hiljaseks*hih* Tietysti on myös yks1-----------> mikäs pahan tappais hhahaa*heiii*

Kerjään ilmeisesti turpiini taas....*pahis*

niin... tai ehkä mä oisin vähä niiku se esiorava Jyrsis (Ice Age).. paitti et sen tammenterhon tilalle pitäs ehkä laittaa levyjä.. tai kuulokkeet hmm..

Aattelinpa tässä huvikseni kysellä että mihin eläimeen helposti voisit itsesi yhdistää ominaisuuksien yms perusteella?
Itse oisin varmaankin velociraptor, se on vikkelä ja ovela saalistaja ja se on vieläpä laumaeläin.

O