Mitä eläintä muistutat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 20
- Seuraava »
Mä oon eläin.
Juu mää, mä oon varmaan sellanen pieni tuttipullo-apina, korkeasaaren vetonaula
Jaa mut emmä nyt tiä meneeks tä nyt sit foorumi topikist ohi mut mä haluisin olla tiikeri
Antaisin vasemman pallini, jos voisin karjuu ku tiikeri, tiikerit on seksyi
Mr. E
Ihminen on eläin*igor*
musta pantteri tai sitten pöllö
tai sit risteytys...oisko se sitte panlö vai pantlö?*ding* pantlös=huosuton, as in ei housuja*ding**justjoo* mitä mitä MITÄ?!?
En osaa kuvitella olevani mikään muu eläin kuin koira. Nukkuu ja syö. Jos tarvitsee olla mukava niin antaa tassua ja läähättää
Tiikeri vetäytyi pois ruudusta seitsemän vuoden ja 189:n lähetyksen jälkeen.
Tiikerin toimitus kiittää katsojia menneistä vuosista ja aktiivisesta palautteesta ja toivottaa kaikille katsojille hyvää jatkoa muiden YLEn nuortenohjelmien seurassa
Toivoisin muistuttavani kissaa, toisaalta olisi kiva muistuttaa myös mesimäyrää.
Ihme otuksia moiset! Jos et usko, tsekkaa http://www.honeybadger.com.
Mä taidan olla pupu
http://www.kaniyhdistys.com/jatti/belgianjatti.jpg
Useemmat tahot duunissa on sanonu, et näytän ihan oravalta... whii whii
olen kuulut ystäväni taholta että näytän merileijonalta...*nauraa*
Varmaan sellanen aavikkokoira tai siis se joka nousee jostain kuopasta ja kaikki kääntää päätä samaan aikaan. Tuttu avarasta luonnosta.
kastemato
Joku vipeltäjähän mie taidan olla
Yhden kaverin mukaa näytän ihan Pesukarhulta se on kyllä ite ilmetty nuuskamuikkunen nenä ja kaikki
vesinokkaeläin.*piis*
*super**pelle**possu*
Pedoksi on haukuttu, susi jo syntyessään...
Kummitus eläintä. Silmät on ainakin aika-ajoin yhtä suuret...
possusikamikälie kuulostaa oivalta
Aattelinpa tässä huvikseni kysellä että mihin eläimeen helposti voisit itsesi yhdistää ominaisuuksien yms perusteella?
Itse oisin varmaankin velociraptor, se on vikkelä ja ovela saalistaja ja se on vieläpä laumaeläin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 20
- Seuraava »