puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- Seuraava »
Mulla on kahta eri proteinia, whey ykköstä ja kakkosta. Tuoteselosteessa on eroja, mutta mikä ero niillä konkreettisesti on?
eikös tän topicin foorumi-poliisi jo sanonut, että pidetään ne homppeli-puheet muualla*nauru*
Mulle sanottiin phase kolmosta ostaessa, että sitä pitäis ottaa puol tuntii treenien jälkeen. Onkohan pahakin virhe ottaa sitä heti treenien jälkeen? En tullut kysyneeksi..
Huomena strattaa uus ohjelma jossa kroppa on jaettu neljään osaan ja joka toinen päivä käydään treenaamassa.
Kerkeekö lihakset palautua, jos käy salilla joka toinen päivä?
---
Kyl niitä voi treenaa, vaikka niitä vähän aristelee. Sillä tavalla totutat kroppaa palautuu nopeemmin. Mut jos ne on aivan tukossa, niin sit ei kannata. Mut ku et ota sarjoja ihan loppuun, niin ei ne tuu kovin kipeiks. Kannattaa alottaa mieluummin varovasti nostaa niitä tehoja, ku et otat heti jonkun tappo-ohjelma käyttöön. Pikkuhiljaa nostelet sarjoja ja painoja ja kuuntelet kroppaas.
[/q]
Jep... kiitoksia näistä vinkeistä...
Mitä kokemuksia jengillä on siitä että pyytää jotain vierasta varmistamaan. Suostutannko auliisti vai kunka? Mul olis ollu tänää edessä mm. penkkipunnerrus ja ranskalainen punnerrus joihin sitä varmistusta tarvii. Kaveri ei päässy lähtee, joten tuli yks ylimääränen välipäivä.
[q]VahinkoLaukaus, 10.9.2008 18:26:
Kerkeekö lihakset palautua, jos käy salilla joka toinen päivä?
[/q]
Taas jälleen kerran synkkää yksin puhelua... Käyn näin alkivaiheessa läpi koko kropan kerralla ja nyt toi tahti tuntuis mulle liian kovalta. Tota vois harkita sitte kun siirryn erillisiin yläkroppa ja alakroppa päiviin... Tällä hetkellä 3 kertaa viikossa tuntuis paremmalta...
Mä oon treenannu nyt 4 kuukautta ammattilaisen tekemän henkilökohtasen treeniohjelman mukaan ja voin sanoa että tuloksia on tullut. Ryhti on parantunut, selkäkivut ovat kadonneet, lihakset ovat kasvaneet ja kroppa alkaa liikkumaan ihan eri tavalla. Tää maksaa 50 per ohjelma.
[q]lohikarme, 16.3.2009 14:31:
---
VaLa, 16.3.2009 14:28:
Mulla on kahta eri proteinia, whey ykköstä ja kakkosta. Tuoteselosteessa on eroja, mutta mikä ero niillä konkreettisesti on?
---
Eikös toinen oo nopeata ja toinen hidasta... siis imeytymisessä se konkreettinen ero.
[/q]
Kiitoksia...
Täytyy sanoa, että uuden ohjelman myötä on tullut taas ihan uutta intoa...*super*
[q]Zamfir:
---
William-78:
---
yusu:
---
S-T:
---
yusu:
Jos tää keskustelun taso menee tähän, nii saat jatkaa keskustelua yksin.
---
Jos lainausten käyttäminen menee tähän, nii...
---
anteeks :((((
joo..tän tredin vois melkein pistää roskikseen :)
---
Mielestäni tämä topiikki on ihan jees, ei pieni spedeily sekä off topic tuhoa mitään, mutta ne ihmiset jotka eivät treenaile, eivätkä ole kiinnostuneet treenauksesta, voivat pysyä poissa. En minäkään lähde finkinoon leffaan ja huuda kesken kaiken helkkarin kovaa että mitä te spedet täällä leffaa katotte, hankkikaa elämä!
tähän vois viel lisätä et mitä uus avuttomat osaa jos äiskä ei tuu neuvoo
---
[/q]
ha haa ei voi muuta sanoo onpa joillain halvat huvit *nauru**nauru**yessir**nauru*tää puntti&sali höpinät
tehääs pieni korjaus pitäähän kunnosta pitää huolta mut järkee saa käyttää*joo**joo*
[muokattu 16.7.2004 20:58]
Juuh, pitäis ottaa taas itteensä niskasta kii ja raahautua puntille..
On meinaa vielä hyvä pieni sali priva käyttöön lähettyvillä :)
On se ihminen välillä niin saamaton, mut tästä se taas lähtee!
-> Puntille.
[q]Jna, 9.12.2006 14:58:
Mulla on sen verran tota elopainoo, että menee kyllä hetki ennenku menee edes se yksi.. Saan mä jo suunnilleen 1/3
[/q]
ei se elopainosta oo kii, vaan selkälihasten voimasta
[q]Hyzenthlay, 9.12.2006 17:14:
---
**JenKKis**, 9.12.2006 17:01:
O__o mä vedän tietääkseni itseni sinne tangon yläpuolelle lähinnä käsien lihaksilla
[/q]
kyl väittäisin et se selkä on joka sen työn tekee, ja kädet vaan apuna...
Hitto ku menis flunssa ohi ni pääsis saleilee
[q]Jago, 26.3.2010 20:50:
Asia mikä on mietityttäny mua jonkin aikaa on, että onko parempi jättää sali käymättä jos on menossa illalla bilettämään? Kerkeekö elimistö korjaa itsensä vai aiheuttaako tuo vaan lisä vauriota?
Vaihdoin just nelijakoseen. Ajatelin kokeilla ja pari päivää on ainakin tuntunut hyvältä. aikasemmin oon vaan vaihdellu oman mielenmukaan, mutta kun oon käyny suht usein oon ehkä tehnyt liian usein tiettyja juttuja ilman levähdyksen mahollisuutta.
[/q]
Jos et dokaile ni eipä siinä kai isompaa ongelmaa ole? Riippuen tietenkin jonkin verran siitä et kuinka raskasta salia väännät ja käytätkö samoja lihaksia kunnolla bilettäessä (eli oikeastaan vaan tisseistä alaspäin ellet jotain käsilläseisontaa / breikkausta vedä bileis ;) Tanssiminen voi jopa tehdä ihan hyvää johonkin jalkatreeneistä palautumiseen, tosin en tiedä toimiiko tuo palauteliikunnan käsite niin hyvin noin jatkuvassa ja lopulta vähän rasittavassa salitoiminnassa.
[q]Jago, 26.3.2010 21:47:
---
niomic, 26.3.2010 21:22:
---
Jago, 26.3.2010 20:50:
Asia mikä on mietityttäny mua jonkin aikaa on, että onko parempi jättää sali käymättä jos on menossa illalla bilettämään? Kerkeekö elimistö korjaa itsensä vai aiheuttaako tuo vaan lisä vauriota?
Vaihdoin just nelijakoseen. Ajatelin kokeilla ja pari päivää on ainakin tuntunut hyvältä. aikasemmin oon vaan vaihdellu oman mielenmukaan, mutta kun oon käyny suht usein oon ehkä tehnyt liian usein tiettyja juttuja ilman levähdyksen mahollisuutta.
---
Jos et dokaile ni eipä siinä kai isompaa ongelmaa ole? Riippuen tietenkin jonkin verran siitä et kuinka raskasta salia väännät ja käytätkö samoja lihaksia kunnolla bilettäessä (eli oikeastaan vaan tisseistä alaspäin ellet jotain käsilläseisontaa / breikkausta vedä bileis ;) Tanssiminen voi jopa tehdä ihan hyvää johonkin jalkatreeneistä palautumiseen, tosin en tiedä toimiiko tuo palauteliikunnan käsite niin hyvin noin jatkuvassa ja lopulta vähän rasittavassa salitoiminnassa.
---
No nimenomaan dokausmielessä ajattelin. Selvinpäinhän tamppaaminen katottais varmaan vaan aerobiseks treeniks
[/q]
Silly me ;) No dokailu on kyllä palautumiselle erittäin huono pari, mutta kaipa jos pysyy lapasessa ni saat vähintään pumppihyödyt bileisiin :D Salireenit ei mee hukkaan, mutta rasitus elimistölle on huomattavasti suurempi, eikä välttämättä tulos ihan yhtä hyvä, tosin yhdet treenit, ni eipä se tulos oo muutenkaan erikoinen ja tuo rasitus se selkeästi tärkeämpi huomioitava asia.
Huh, 2010, liikunnattomuuden vuosi. Kovimmat liikunnat oli alpeilla maaliskuussa, arkisin ei sit näköjään oo tullu tehtyä about mitään :D Ja sen kyllä huomaa, leukoja menee vähemmän kuin viimeks varmaan skidinä. Isoina vaikutteina aika paljon muuttunut ruokavalio ja juuri alpeilla pannutuksen ansiosta tullut hartiavamma, joka vaikuttaa vihdoinkin olevan about kunnossa.
Et eiköhän aloiteta taas ja toivotaan et hartia kestää. Samalla on kiintoisa seurata miten nykyinen paljon kevyempi ovolaktovegeruokavalio riittää.
[q]Ana-5000, 24.1.2008 00:24:
Kertokaas pojat mitä potkunyrkkeilyä harrastavan kannattaa tehdä punttiksella? Nyt oon piessyt ensin lämmittelyiksi säkkiä puolisen tuntia aluksi hellästi, sitten kovemmalla sykkeellä, sen jälkeen venytellyt raajoja, tehnyt ojentajia ja rintoja isommilla painoilla ja muita aika summamutikassa, tuohon perään vielä jumppaliikkeet (kyykky 25 x 2 x 20 kilon tangolla, vatsat 2 x 50 tai 3 x 33, punnerrukset 2 x 20 ja leuat 1-2 kpl ja dipit 10-20 x 2)
sen jälkeen vetänyt vielä jaksamisen mukaan varjoa 15-20 min ja siihen päälle vielä säkinpieksäjäistä jos on aikaa. Säkkiä tulee potkittua 2/3 ajasta, joten isot lihakset saa kyytiä.
[/q]
Itselleni tulee ainakin mieleen, että kannattaisi yhdistellä suurta osaa noista kaikista.
Lämmittely nyt miten maistuu.
Näiden välillä ei oikeastaan pahemmin taukoa, mutta rundin keston ei tarvitse olla pitkä:
Sitten lyhyitä kovan intensiteetin tykityksiä säkin kanssa
+ vatsoja
+ varjoa
+ esim. enemmän mt-tyylisiä polvi päähän hyökkäyksiä, eli takajalalla vaan pyrit vetämään hyvässä tasapainossa polven omaan rintaan ja vaikka siten, että kävelet eteenpäin, koko ajan takajalka vaihtuu, eikä haeta mitään hirveetä voimaa vaan et paketti pysyy kunnossa, polven rata on hyvä, suojaus pysyy ylhäällä, tasapaino pysyy kunnossa
+ muuta samantyylistä mitä voit tehdä isot hanskat kädessä
---- tauko pari minuuttia ----
ja uusiks x kertaa
Loppuun sitten nuo muut treenit mitä haluat tehdä ilman kamoja.
Uskoisin että saat em. tavalla huomattavasti paremman ja kiinnostavamman treenin ja lyhyemmässä ajassa. Toi voi myös tuntua aika raskaalta alkuun useammankin kerran ja kannattaakin kiinnittää huomiota siihen, mitä oma keho sanoo toistoista ja tauotuksesta ja eri liikkeiden järjestyksestä. Eikä välttämättä tarvitse olla niin monta juttua mitä yhdistellä tuossa kierrossa yhdellä treenikerralla, vaan vaihdella niitä eri treenikerroilla.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- Seuraava »