Kannabiksen laillistaminen

Back to päihdekeskustelu O

[q]Mark Hamilton:
Joo kyllä sitä vielä n. 3 vuotta sitten sai enemmän juotua ja pääsi hyvään känniin ja oli kivaa.
[/q]

Valtaosa päässee vähemmälläkin känniin.

Mitää kannabiksii laillisex sitähän vaan kaikki siirtyy siitä aina vaan kovempiin aineisiin ja sitten tippuu yhteiskunnalta pohja pois

[q]phanatic:
---

---

Paha juttu että ei saa neljää viinapulloa juotua? Enpä usko, että kannabis paljon pahempaa aiheuttaisi (riippuu toki määrästä).
[/q]

Joo kyllä sitä vielä n. 3 vuotta sitten sai enemmän juotua ja pääsi hyvään känniin ja oli kivaa.

[q]Zorlim:
Näinhän se on, mutta vain kohtuullisissa määrissä. Olihan GHB keskustelussakin kovaa vääntöä siitä, että miten sellainen yhdiste voidaan kieltää jota on jokaisessa ihmisessä luontaisesti. Tietysti anabolisetsteroidit voitaisiin myös liittää samanlaiseen keskusteluun.
[/q]

Suolassa ja GHB:ssä on se ero, että ilman ulkopuolelta saatavaa suolanlisäystä ihminen menehtynee melko pian, mutta GHB:n nauttimattomuus ei johda minkäänlaisiin puutostiloihin. Siksi siis GHB:n nauttiminen voidaan kieltää ja suolan ei. En ota kantaa siihen, pitäisikö GHB:n olla laillista.

[q]positiivi:
Suolaa saa myöskin väistämättä ruoan mukana ainakin pieniä määriä vaikka söisi miten suolatonta ruokaa.
[/q]

Ok. Jotenkin olisi luullut, että suolaa on vain niissä ruoissa missä on suolaa. Aina oppii uutta.

[q]Pro Psyko:
Mielummin joku alkoholin paska pitäs lailla kieltää.[/q]

Ainakin sulta

[q]mikkihiiri:
---

Mark Hamilton:

Aiheutta mm psykoosin
kysykää niiltä kannabiksen kayättäjiltä jotka on kiertäneet pitkänniemen kautta.

---

Niin ja alkoholi aiheuttaa maksakirroosia ja psyykkisiä ongelmia sekä unohtamatta tupakan ja esim. keuhkosyövän suhdetta. Pointti on siis siinä, ettei kannabis aina ja jokakerta aiheuta jokaiselle käyttäjälle psykoosia. Kaikilla päihteillä on omat huonot puolet.
[/q]

Kyllä kyllä,
Ratinan sillanalle vaan katsoon, miltä puistokemistit näytää..
Olen kuullut että tampereela on joku joka ei enää edes tiedä mikä on pannkiautomaatti...

[q]phanatic:
---
Mark Hamilton:
Olen kuullut että tampereela on joku joka ei enää edes tiedä mikä on pannkiautomaatti...

---

Mitä tarkoitat tällä? Varmasti on moniakin jotka eivät enää tiedä mikä on pankkiautomaatti, suurin osa heistä on varmaan vanhainkodeissa ja mielisairaaloissa. Mitä sitten?
[/q]

Eli jos kus oli puhetta jostain joka asuu hervannan mettissä joka tuli hulluksi vuosina jolloin pannkiautommateja ei ollut. Tyyppi siis tuhonnut itsensä viinalla ja liiallisella opiskelulla ja muulla.

Mulle on käynyt niin, että viina aiheuttaa pienenäkin määränä käsittämättömän huonon olon..
Kumma kun eräs henkilö joka sattu oleen varattu nainen soitteli perään kun jo tupareissakin oksentelin vaikka kello oli about 22:00
En ollu juonu kun pienen suomiviina pullon ja senkin hitaasti.
Myöhemmin yöstä jostain syystä taas viina alko maistuun ja ei noussu päähän samalla tavalla kun illlalla.
Mutta nykyään toi on mennyt pahemmaksi, ensaa edes 4 kalja pulloo juotua kun olen tosi huonossa kunnossa mutta en erityisemmin kännissä tai sekavassa tilassa.
Sekavatila tulee kun on ryypännyt monta tuntia illasta ammumyöhään ja juonut monta monta pulloa ja olo tila on jostaisyystä ihan kummallinen.
Ihme vaan että ei krapula tule tuolloin mutta vähemmästä määrästä tulee ainakin nykyään tai joskus satunnaisest vaikka suuriä määriä olisi juonutkaan.
Tältä pohjata en taida mennä metriä lähemmäs kannabista se voi aiheuttaa jotain paljon pahempaa.

ps: skitsofreenia voi tulla vaikka esim. sen takia että tulee avioero koulu menee päinpersettä ja saa potkut työstä ja pankkilainat kasautuu niskaan.. kun ei pää kestä moista.

Aiheutta mm psykoosin
kysykää niiltä kannabiksen kayättäjiltä jotka on kiertäneet pitkänniemen kautta.

mikä siin vaikutti semmoselt?liian vaikeeta käsiteltäväks?liian friikkii ollakseen totta?vai tuliks se vaa väärästä suusta väärissä merkeissä?

[q]phanatic:
---
Mark Hamilton:

---

Valtaosa päässee vähemmälläkin känniin.
[/q]

Niin no kyllä 7kpl jo känniin tulee
Tulee halvemmaksi. :)

[q]kuilu:
---
Mark Hamilton:
Mulle on käynyt niin, että viina aiheuttaa pienenäkin määränä käsittämättömän huonon olon..
Kumma kun eräs henkilö joka sattu oleen varattu nainen soitteli perään kun jo tupareissakin oksentelin vaikka kello oli about 22:00
En ollu juonu kun pienen suomiviina pullon ja senkin hitaasti.
Myöhemmin yöstä jostain syystä taas viina alko maistuun ja ei noussu päähän samalla tavalla kun illlalla.
Mutta nykyään toi on mennyt pahemmaksi, ensaa edes 4 pulloo juotua kun olen tosi huonossa kunnossa mutta en erityisemmin kännissä tai sekavassa tilassa.
Sekavatila tulee kun on ryypännyt monta tuntia illasta ammumyöhään ja juonut monta monta pulloa ja olo tila on jostaisyystä ihan kummallinen.
Ihme vaan että ei krapula tule tuolloin mutta vähemmästä määrästä tulee ainakin nykyään tai joskus satunnaisest vaikka suuriä määriä olisi juonutkaan.
Tältä pohjata en taida mennä metriä lähemmäs kannabista se voi aiheuttaa jotain paljon pahempaa.

---

Kiesus. Oliks tää trolli?

”Mulle tulee herskast nii paska olo pidemmän päälle, etten viitti kyl siihen viinaa koskeekkaa.”

- bollenhymiö -
[/q]

No ei..
Viimeks lauantaina olin taas hyvässä kunnossa vaikka mulla oli vaan 6 siduu ja puolessavälissä alko tökiin.

mun ilmasut vai ilmasu, ON vai OLI epäselvä? yhessä vai kaikissa viesteissä? luittekste ees sitä teksii minkä kirjotin mikä aiheutti sen et kirjotan tätä?jos luitte ni miks te kirjottelette mun ilmasutaidoista eikä siitä mistä oon kertonu?jos ette lukenu ni lukekaa

[muokattu 15.5.2004 13:28]

kun sais tietää että onko luonnon omat hallucinogeent sitä ”hyvän ja pahan tiedon puun hedelmää” vai sitä ehtoollista ”tämä on minun ruumiini” jota tuleva peto ei teille halua antaa ja peittää maan omalla paskallaan johon kansalaiset ihastuu ja asuvat paskasta kyhätyissä laatikoissa ja viihtyvät oikein ilosesti
kursivoitu teksti tuli mun omasta päästä ja me tarvitaan petoo ettei kyllästyttäis,oikeestaan kaikki o ihan vitun jees tai sit just päinvastoin

allright,pahoittelen,tästä lähtien lupaan nussia jokaista pilkkua mahdollisimman syvälle jotta tyhmimmätki ymmärtää jos tai kun saisin ensin tietää että onko luonnon omat hallusinogeenit sitä ”hyvän ja pahan tiedon puun hedelmää”mitä kaks apinaa meni syömää ja ”tajusivat” olevansa alasti,aika hassuu.. VAI sitä ehtoollista mitä yks kaveri meni opetuslapsilleen tarjoamaan ja sanoi: ”tämä on minun ruumiini”?. Mun mielikuvitus sanoo teille että tää teksti ois pitäny lisää raamattuu: Jota tuleva peto ei teille halua antaa ja peittää maan omalla paskallaan johon kansalaiset ihastuu ja asuvat paskasta kyhätyissä laatikoissa ja viihtyvät oikein ilosesti

pakko mun tunnustaa et mun teksit on aikalailla epäselvii..mut kyl niis on juttuu jos osaa ajatella ja jättää pilkkujen raiskaukset väliin,mut se juttu on suuremmalle osalle porukast aika sekavaa mut uskon et joku kummiski tajuu..
ja mitä helvettii sä rupeet taas selittään,eks jätkä tajuu mitää muuta ku sen mitä voit hyväksyy?! iso kasa ihmisiä näyttää ihan vitun tyhmältä!onks kukaa ikinä huomannu et porukassa tyhmyys tiivistyy,ennemmin tai myöhemmin..millo mä oon väittäny olevani ainoa fiksu ihminen? se on fakta massaa on helppo kusettaa jos sul on oikee suu, sit ku on pää täynnä kusta ja paskaa mikä on tullu mediasta ni ei voi muuta enää hyväksyykkää tai muuttaa ajattelutapaa mikä on kaikista tärkein jos haluu ite ”tajuta” jotain

[muokattu 15.5.2004 13:55]

seki todistaa jo jotai et sä ees oot olemassa! tiätsä ees kuka sä oot? Luuletsä et sä oot vaa joku numerosarja jossai kaavassa!? Älä rupee selittään mitä raamattu on,se on parasta profetiaa mitä on olemassa,ne on semmosii vertauskuvii mitä pieni osa tajuu,esim peto,sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti..Niin tekevät kaikki,suurin osa ei tajuu ja osa tajuu sen eikä ota mitää mikrosirui.
mikrosiru on se mikä sanoo et onks sul oikeus vai ei,bussissa,pankkiautomaatilla,puhelinkiskalla..niit ei oikeesti tarvita mut helpol tiel ku oot kulkenu ni pilkkuu on helppo nussii,esim eks oo noloo kuulla ku joku sanoo et ”hyi vittu tää paita on kauhee,kuka tälläst haluu kato nyt millanen nappi toi tos on”just kaikenlainen suojautuminen ja vetoominen sovittujen lakien ja sopimuksien taakse on semmost vittumaista pelleilyy..eks järki riitä ku pitää allekirjottaa kaikkee?

kumarrut nostamaan asiallisen postin josta 90% on mainoksia mitkä yrittää manipuloida sut ostamaan jotain mitä et tarvii tai muuttamaan ajattelutapaa,kuamrrut katsomaan tv:tä kumarrat tietokoneen näyttöä..sitä se on..pelkkää harhaa ja materiaalia,paskaa..sitä parasta.
tost on hyvä lähtee ottamaan selvää ja avaamaan uusia silmiä ja kuvakulmia

[muokattu 15.5.2004 14:25]

miten vaan haluutkaan uskoo,meille on annettun vapaus valita mut sitä ollaan koko ajan rajottamassa,eks oo ihan järkevästi ajateltu et ”jumala” loi itestään itelleen ”vihollisen” ja asetti luonnon siihen rajatilaan mistä kasvoi apina mikä meni syömään sieniä tai jotai sellast mikä johti ”tajuamiseen” ja sen avulla meillä on vapaus täällä suodattimessa vihollisen voimilla valitä mihin me mennään vähäks aikaa ootteleen uutta ”alkuräjähdystä”,napapiiritki vaihtaa paikkaa aina vähän välii mikä on sen looppaamisen todisteena,ja mä toivon ja luotan siihen et tää looppaa..

se et sä heität läppää jostai mihin et osaa vastata antaa mulle semmosen kuvan susta et sutki on aivopesty tän systeemin ansioista,voiko olla et me kaikki ollaan odotettu tuhansia vuosia et voidaan pilaa tää kaunis paikka mikä puhdistaa ite itteensä ja me ollaan muuttumassa roskiks?mihin tää johtaa?täst ei voi hyvää seuraa,tää planeetta on pilalla,koitetaan ens kerral muistaa näit asioita (dejavu) ettei aiheuteta nii paljoo tuhoo ku tällä kertaa tai viimeks..kyl me joskus opitaa*vink* jos tää ei oo totta ni ainaki voin toivoo et loppupeleis kaikki on kiinni siit mihin uskoo,thats the only hope we have

tätäkää keskustelua ei olis pitäny tapahtuu!mut se tapahtu siks et kummatki ollaan nii itsepäisiä ettei voida tunnustaa tai pyytää anteeks,mikä johtaa siihen et väitellään loppuun asti,ja kerrotaan vaik millasii salaisuuksii jos vaan vastakohta heittaa tarpeeks hyvän jutu minkä johdosta yleisö muuttaa mielipidettään tai nauraa toiselle

[muokattu 15.5.2004 14:56]

[muokattu 15.5.2004 15:00]

mä oon tullu siihen tulokseen et jos hampuusia haluu poltella,on se itse kasvatettava!ennemmin tai myöhemmin.
Mielummin mä kasvattaisin omat kasvini piilossa hyvällä mielellä ja piilossa siitä nauttisin,kuin virka(pukuisten)-vallan-tossun-alla!
Melkeimpä ihan sama maksaksä piridiilerille joka tukea jär.riksuutta vai apteekkarille,samaan pankkiin ne rahat kummiski menee(?)

Mua vituttaa koko aihe.Se on kärsinyt eriittäin pahan inflaation viime 5 vouden aikana. EI kiinnosta itse saan lääkeamfetamiinia< huumausainereseptillä.

O