SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Wegez:
---
toshbi:
*uskomatonta valitusta kun pitää olla sinkku*

---

Ei siinä mitään valittamista ole.. ..kohta vuoden verra ollu..ja hyvi pärjää...ei tarvii valittaa... ..ei sitä enää jaksa juosta joka tytön perässä...se oli sillo nuorena.. ...se joku tulee joskus..(toivottavasti raveis etten eksy kehekää hiphopparii)

[muokattu 29.7.2004 09:08]
[/q]

Mut heppatytöt ois sit enempi in?

Paras on vaa elää omana ihtenää...ja se Joku tulee joskus JOS tulee..tai sit ei tuu.. ..ööh..toivottavasti tulee....enne 30v...

..hetkone...mite mä tänne eksyin...ööh..anteeks..mut eksyinkö ny aiheesta..?..ku en jaksanu lukee noita kaikkia 280sivua.. ...nolo minä...

[q]niomic:
Heppapeput, eiku heppatyttöpeput on kyl kyl! x]

Kuha ei oo liika länkisääri :/
[/q]
länkisääri..? me mitään jalkapalloilijoita olla *släp*

[q]Wegez:
---
toshbi:
*uskomatonta valitusta kun pitää olla sinkku*

---

Ei siinä mitään valittamista ole.. ..kohta vuoden verra ollu..ja hyvi pärjää...ei tarvii valittaa... ..ei sitä enää jaksa juosta joka tytön perässä...se oli sillo nuorena.. ...se joku tulee joskus..(toivottavasti raveis etten eksy kehekää hiphopparii)

[muokattu 29.7.2004 09:08]
[/q]

mä kyllä valitan aina ja kaikesta
ja mikä vika lutupunteissa on?*ding*

[q]Displacer:
Mut heppatytöt ois sit enempi in?
[/q]
meissä ei ole mitään vikaa ^--^ kiinteä perä ja pullea hauis eiku. ymmärsin kyllä mitä tarkoitit

[q]Pygmi:
---
andi--:
Mistä lähtien futaajilla on ollu länkisääret *släp*

---

hups lipsahti okei. kellään ei ole länkisääriä mut kaikil on hyvä perse
[/q]
Nii kellä? länkisäärillä vai heppapep...tytöillä*nauru*

Mä oon niin mut miks aina pitää ihastuu poikaan jota ei voi saada?
No, mut kuka edes haluis seurustella...? Onks se muka kivaa kun on joku jota voi helli tai joku joka hellii sua? Tai joku jonka viereen käpertyy kattomaan leffoja tai kun menee nukkumaan.... Joku jolle voi purkaa ilot ja surut....... ...huoh, sinkkuna on TYLSÄÄ!

[q]ZaZa:
Mä oon niin mut miks aina pitää ihastuu poikaan jota ei voi saada?
No, mut kuka edes haluis seurustella...? Onks se muka kivaa kun on joku jota voi helli tai joku joka hellii sua? Tai joku jonka viereen käpertyy kattomaan leffoja tai kun menee nukkumaan.... Joku jolle voi purkaa ilot ja surut....... ...huoh, sinkkuna on TYLSÄÄ!
[/q]

Kummassakin on huonot sekä hyvät puolet...Kumpa ne vois jakaa

[q]kiiki:
niomic: heppapeput ??
[/q]

Niomicillä on vähän omanlaiset taipumukset

[q]Uhuu:
mä olisin ton testin mukaan vaeltaja... juu-u.... varmaan oon.... ikuinen sellainen

-camelbootsuhuu
[/q]

Minä myös

Mitä 6 kysymyksen nettitesti ei kerro, sitä ei tarvitse elämästä tietääkään!

Taidan tästä lähteä etsimään omia polkujani...

mä olisin ton testin mukaan vaeltaja... juu-u.... varmaan oon.... ikuinen sellainen

-camelbootsuhuu

[q]Uhuu:

-camelbootsuhuu
[/q]
mä olin kans vaeltaja tosi hupaisia nää testit...vaikkei toi nyt ihan väärässä olekkaan

[q]Rocca:

[/q]
[q]Sucy:

Sulle sopis sit varmaan noi avoimet suhteet?!?!?
[/q]

Noo jooo mulle sopii kummatkin riippuu vaan tilanteesta ja fiiliksestä mut yleensä se avoin on paras

Rocca:

---
Sucy:

---

Noo jooo mulle sopii kummatkin riippuu vaan tilanteesta ja fiiliksestä mut yleensä se avoin on paras
[/q]

Must ei ikinä ois mihkää avoimiin suhteisiin...
Oon sen vert mustasukkanen kuitenki, et nalkuttaisin vaan koko ajan!!

[q]Ozie:
---
kiiki:
niomic: heppapeput ??

---

Niomicillä on vähän omanlaiset taipumukset
[/q]

*köh* intohimonsa kullakin...

[q]Sucy:
Rocca:

---
Sucy:

---

---

Must ei ikinä ois mihkää avoimiin suhteisiin...
Oon sen vert mustasukkanen kuitenki, et nalkuttaisin vaan koko ajan!!
[/q]

Mul on ihan sama juttu, mäkin oon aika mustasukkanen...
Ja sen takia aika ärsyttävä...

[muokattu 30.7.2004 21:50]

[q]Rocca:
---
ZaZa:

[/q]

Sulle sopis sit varmaan noi avoimet suhteet?!?!?

[q]greenie:
Pisti taas silmään (auts) tuossa muutama messu aiemmin, että joku mainitsi avoimet suhteet.

Kenelläkään kokemuksia _toimivista_ avoimista suhteista (ehkä vähän väärä paikka kysyä tätä, sinkkuluukku, hence - täynnä sinkkuja)?

Kysyin tätä itseasiassa jo aiemmin, mutta kukaan ei vastannut. Lyhyesti oma tilanteeni: ei, mutta periaatteen vuoksi kiinnostaa, koska se poikkeaa normaalista :)
[/q]

Kokemuksesta tiedän, ettei tämmönen avoin suhde toimi.
Tai siis sen toimiminen vaatii tietyt olosuhteet.
Elikkä tämmönen vapaa/avoin suhde menee periaatteessa panemiseks. Välillä myös jotain leffaseuraa ja jutusteluu ja joitain random palveluksia.
Plussat on sitoutumattomuus, vakipano, kaikki tarvittava aika itselleen, seuraa tarvittaessa ja se ettei mustasukkaisuutta ilmene.
Negat on tunteiden pinnallisuus, nopea tylsistyminen ja jos toinen rakastuu toiseen niin homma kaatuu täysin.
Mut lähtökohtana on se ettei kumpikaan haluu OIKEASTI rakastua.
Mut tämmöset ei kestä kauaa kun jompikumpi kyllästyy ennenpitkää toisen panemiseen ja haluaa jotain uutta ja mielenkiintoista.

I`m fall in love, but who?

Eikös avoin suhde pikemminkin tarkoita sitä, että seurustellaan ns. vakavissaan, mutta on lupa käydä harrastamassa seksiä muiden kanssa? Tuo Salama Jackin määrittely menee mielestäni ennemminkin 'vakipano' käsitteen alle. Ja no, avoimista suhteista sen verran, että aika vaikea niitä on saada toimimaan imho, koska on aika mahdotonta luottaa siihen, ettei kumpikaan ikinä ihastu tai rakastu liiaksi niihin muihin seksikumppaneihinsa, ja onhan se aika vittumaista istua kotonassa tietäen että toinen on panemassa jotain muuta samaan aikaan.

O