SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]wallu:
---
Uhuu:
mä olisin ton testin mukaan vaeltaja... juu-u.... varmaan oon.... ikuinen sellainen

-camelbootsuhuu

---

mä olin kans vaeltaja tosi hupaisia nää testit...vaikkei toi nyt ihan väärässä olekkaan
[/q]

Sinkkutyyppinä Soturi ja osui kyl aika nappiin toi Mä ehkä alan uskoon kohta myös horoskooppeihin...

-----------------
Soturin sinkkutyypin edustaja on joutunut lapsena olemaan vahva ja ottamaan vastuuta perheessä, usein isä poissaolon takia. Ehkä kumpikin vanhemmista on yrittänyt tehdä lapsesta liittolaisen puolisoaan vastaan. Tämä oppi pian hyötymään tilanteesta, mutta samalla hänen mielikuvansa rakkaudesta kärsi romahduksen. Aikuisena soturin on vaikea luottaa siihen, että kumppani pysyisi hänen rinnallaan myös vastoinkäymisissä. Hänellä on sen vuoksi tapana ”kerätä” varahenkilöitä suhteen rikkoontumisen varalta. Hänen uskottomuutensa ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö hän rakastaisi kumppaniaan.

Soturin tunnistaa jo kaukaa, koska hän osaa ottaa tilaa itselleen. Jalat näyttävät heikoilta vahvaan rintakehään verrattuna, joka on lihaspanssarin ympäröimä. Katse taas on elävä ja tarkkaavainen.

Soturi pystyy yleensä tarjoamaan edustavat raamit ja taloudellista tai käytännöllistä tukea kumppanilleen. Kunnioittava suhtautuminen saa hänet rentoutumaan ja nauttimaan olostaan. Jos soturi alkaa tuntea olonsa epävarmaksi, hän yrittää nolata kumppaninsa tavalla tai toisella.

Soturin on helppo liioitella kaikkea tekemistä, juhliminen mukaan lukien. Hänen tapoihinsa kuuluu ottaa riskejä, ja se vaatii kumppanilta hyviä hermoja.

Tällä sinkkutyypillä on taipumus pitää seksiä jonkinlaisena suorituksena tai näytön paikkana. Hän nauttisi seksistä enemmän, jos hän oppisi suhtautumaan siihen rennommin.
-----------------------

Hihih, Don Juan -testissä mä olen Se Oikea...
--------
Sinua eivät valloitukset kiinnosta vaan etsit elämääsi aitoa ja pysyvää rakkautta. Sinulle jokainen ihminen on arvokas omalla tavallaan. Selkäsi on suora, etkä sorru turhiin kumarteluihin.

Olet sinut itsesi kanssa ja sen huomaa sinusta. Huomaavaisuus paistaa sinusta ja osoitat rakkauttasikin lukemattomilla tavoilla. Elämäsi perustuu oikeisiin arvoihin, eikä sinun tarvitse pitää turhaa meteliä itsestäsi. Jatka samaa rataa.

Olet unelmien täyttymys!
----------

Totta joka sana! Missä vaan viipyy se onnellinen joka minut saa...?

[muokattu 31.7.2004 05:47]

[q]Cloudberry:
---
Jonulih:
Voikun saisi yhden miehen pulloon ja sen pullon tänne.
---

Itse suunnittelin tänään Tivolissa kidnappaavani yhden sopivan mörököllin olkalaukkuuni, mutta siitäkin suunnitelmasta piti luopua.. liian pieni käsväsky..
(tai niin iso mies! *plur*)
Pyöräillessäni sitten grilliltä yksin kotiin, kiroilin hiljaa mielessäni tätä sinkkuilua.. jälleen kerran. Ei tää vaan oo mun juttu näin pitemmän päälle..
[/q]

Juuh, sinkkuilu on perseestä!

Sinun sinkkutyyppisi on maagikko!

Maagikon arkkityypin vaikutuksen alaisena syntyneellä on ollut mielenkiintoinen lapsuus - harrastuksiin on riittänyt rahaa ja tukea vanhemmilta. Maagikon piilevät lahjakkuudet on huomattu jo aikaisin ja niitä on autettu tulemaan esiin. Häntä on kannustettu jopa niin paljon, että hän on saattanut alkaa epäillä, rakastetaanko häntä hänen itsensä vuoksi vai vain hänen suoritustensa ansiosta. Hyvää tarkoittavat vanhemmat ovat saattaneet myötävaikuttaa narsistisen häiriön syntymiseen.

Maagikon keho on yleensä hoikka, sopusuhtainen ja harvinaisen suoraryhtinen. Käsissä ja jaloissa on hyvä verenkierto, mutta selkärangasta löytyy jäykkyyttä ja lihasjännityksiä. Maagikko suojelee itseään voimakkailta tunnekuohuilta ja haluaa olla cool tilanteessa kuin tilanteessa. Tämä strategia toimiikin hyvin muualla paitsi sängyssä. Maagikon ei ole helppo antautua villiin rakasteluun, jossa kontrollin saa unohtaa. Sitä ei tee helpommaksi sekään, ettei maagikon ole helppo rakastua. Hän arvioi tulevaa kumppaniaan järjellään enemmän kuin tunteillaan. Ylemmyydentunto saa hänen elämänsä tuntumaan välillä yksinäiseltä, vaikka ympärillä olisikin paljon tuttavia. Maagikon elämä näyttää kuitenkin olevan maagisen vaivatonta. Ehkä hänen salaisuutensa onkin keskittymiskyky ja ajatuksen voima?

Maagikon kanssa voit luoda huikean vision yhteistä tulevaisuuttanne varten.

Joopa joo... Kyllä tuo periaatteessa aika paljon on mun kaltainen... Aika pelottavaa.

[muokattu 31.7.2004 10:01]

[q]greenie:
---
pHaze:
Eikös avoin suhde pikemminkin tarkoita sitä, että seurustellaan ns. vakavissaan, mutta on lupa käydä harrastamassa seksiä muiden kanssa?

---

Tuota minäkin ajoin takaa.

Salama Jackin postista jäi myös sellainen kuva, että esimerkkisuhteessa ei asuttu yhdessä, joka taas kuuluu musta parisuhteeseen, olkoonkin kyseessä vapaa sellainen.

Onkohan aviopareja, joilla on avoimia suhteita.

Lasketaankohan eronneet ja yhteisiä lapsia hankkineet parit tälläisiksi.

Hmm, miksi mä mietin tälläisiä kello 12:15 lauantaina. Hyvä kysymys sekin :)
[/q]

Määrityksiä ja versioita ”avoimesta suhteesta” on yhtä monta kun on perseenreikiä tällä pallolla.
IMO, se että seukkaa vakavissaan ja käy nussii muita LUVALLA = fucking twisted! Eli tosi kieroo! Mutta tässä maailmassa on kierompaakin settii olemassa.*joo*

[q]ZaZa:
Mä oon niin mut miks aina pitää ihastuu poikaan jota ei voi saada?
No, mut kuka edes haluis seurustella...? Onks se muka kivaa kun on joku jota voi helli tai joku joka hellii sua? Tai joku jonka viereen käpertyy kattomaan leffoja tai kun menee nukkumaan.... Joku jolle voi purkaa ilot ja surut....... ...huoh, sinkkuna on TYLSÄÄ!
[/q]

Hmm.. Mä viihdyn kyllä hyvin parisuhteessa. Kuten sanoit, on joku jota helliä ja joka hellii takasin *sydän* Ja on ihana jakaa kaikki. Mutta suhteen ylläpitäminen on työtä. Aina ei voi saada kaikkee mitä ite haluaa, koska on se toinenkin, joka pitää ottaa huomioon. On mahdollista elää elämää itsenäisesti parisuhteessakin, mutta aivan erilailla. Silloin on karsittava turha itsekkyys ja otettava toinen huomioon melkein jokaisella elämän saralla.. Se on aika raskasta jos on ollut kauan aikaa sinkkuna ja tottunut elämään keskenään, mutta ennemmin tai myöhemmin se palkitsee, kerta toisensa jälkeen.. I love to love! Toki sinkkuudellakin on hyviä puolia, enkä tullu tänne kerskailemaan sillä että oon tuolla toisella puolella.. Sellasta mulla tällä kertaa

Tähän ei voi muuta kuin todetta, että keneenkään ei ole luottamista...nim.merk. kokemusta on...petetty,jätetty & NYT paskana...Ps.Pohjalta ei voi olla kuin nousu ylöspäin!!!

[q]Jonulih:
---
Lene:
---
Elämä on vuoristorataa.
---
Liiallista sellaista. Ei sitä aina jaksa toivoa parempaa huomista.
[/q]

Muistakaa että voitte myös valita olla menemättä vuoristorataan ja katsella vain sivusta. Saattaapi olla että siellä sivustalla on muitakin ihmisiä joita ei enää kiinnosta jahdata sitä seuraavaa vaunua joka kulkee aina yhtä nopeasti karkuun...

[q]Tinski:
Tähän ei voi muuta kuin todetta, että keneenkään ei ole luottamista...nim.merk. kokemusta on...petetty,jätetty & NYT paskana...Ps.Pohjalta ei voi olla kuin nousu ylöspäin!!!
[/q]
Voi ei.. Koita kamu pärjäillä

[q]Lene:
Miten olla sivullinen suhteessa tunteisiinsa?
[/q]

En oikein itsekään vielä tiedä, mutta jollain tasolla tiedostan että tässä on ratkaisu moneen ongelmaan (ainakin minulle). Avain lienee siinä ettei takerru asioihin, ihmisiin, odotuksiin tai tunteisiin - tai toisin sanoen, antaa tunteiden elää omaa elämäänsä antamatta niiden \”omistaa\” sinua. Tämä periaate pätee sekä yksinäisyyteen, ihastumiseen, rakkauteen sekä särkyneeseen sydämeen... Tunteet pitää kokea (eli siinä mielessä olet aivan oikeassa), mutta niihin ei pidä samaistua - ne on parasta nähdä ikäänkuin vaatteina jotka voi heittää pois sitten kun niitä ei enää tarvi.

No, nää on niitä asioita missä ei välttämättä ole mitään järkeä jollei ne satu sopimaan just sen hetken elämäntilanteeseen... Mut mun elämässä tämä on nyt mun mantrana.

tää tyttö poistuu täältä..
empä mä tääl kauaa viihtynykkää....mut löyty vaan niiiiin ihana ihminen!!!

[q]Lene:
---
Jos ainoa työkalu on vasara, jokainen ongelma tuppaa näyttämään naulalta.
[/q]

*aplodit**aplodit**aplodit*
tää oli hyvä!

[q]beatniqz:
jeeps, eli kait se tänne pitäis kirjoittaa kans,
vajaa kolmen vuoden seurustelun jälkeen niin ei sitä oikein osaa olla sinkku tai jotain...
ei oikein tiedä mitä pitäis ajatella...
hauskaa oon yrittäny pitää mut kummiski... hassu olo koko ajan... noh kait se aika parantaa? tai niin sitä sanotaan....
[/q]

Tiedän tunteen!! Olin ihan samas pistees viel kuukaus sitte!!
Mut kyllä se siitä lutviutuu ajan myötä*joo*

Ja aina löytyy kavereita joihin turvaututa, kun olo on yksinäinen*hali*

[muokattu 3.8.2004 21:30]

vajaa kolmen vuoden seurustelun jälkeen niin ei sitä oikein osaa olla sinkku tai jotain...
hauskaa oon yrittäny pitää mut kummiski... hassu olo koko ajan... noh kait se aika parantaa? tai niin sitä sanotaan....

[q]Lene:
---
Ja tällainenhan ei ainakaan ole sitä aina kailotettua täysillä elämistä. Ja tuntuu vähän vaillinaiselta. Ihan kuin sitä menisi aina sieltä, mistä aita on matalin. [/q]

Täytyy myöntää, tää menetelmä ei ehkä sovi kaikille. Omasta näkökulmastani tunteet nenässä sählääminen ei johda mihinkään pysyvään tai oikeaan, vaikka tuleehan siinä kaikenlaista koettua. Ehkä tämä ns. rauhallisempi tapa sopii niille jotka ovat jo koittaneet mennä puhtaalla tunteella.

[q]Ei juurikaan kasvata luonnetta eikä ihminen kehity, jos vaan sysää tunteet sivuun sen sijaan, että kaikkivaltaisesti käsittelisi ne.[/q]

Vaikka ollaankin siitä samaa mieltä että tunteiden ymmärtäminen on tärkeää ihmisen kehityksen kannalta, niitä tunteita pystyy harvemmin todella ymmärtämään kun on niiden sokaisema - vähän sama kuin vettä ei näe sukelluksissa (se vain hämärtää näkökyvyn).

[q]Varmaankin toimii jonkinlaisena puolustautumistaktiikkana, mutta pidemmän päälle sitä tarvitsisi jonkinlaisia välineitä työstää tunteitaan. [/q]

Mielenkiintoista - mun mielestäni tämä nimenomaan on se väline jolla tunteita työstetään. Niiden kokeminen ei välttämättä ole yhtä rakentavaa kuin niiden ymmärtäminen.

[q]Tunteisiin takertumista en itsekään kannata tai niissä märehtimistä, mutta en myöskään liian välinpitämätöntä ja huoletonta asennetta. Se, että edes kokee tunteet, tarkoittaa, että on mukana vuoristoradalla, eikä vain sivusta katsojana. [/q]

Kuten sanoin aiemmin, tätä ajatusta on vaikeata kiteyttää ja varmaankaan en pystynyt selittämään näkökulmaani oikein... Ollaan taas samaa mieltä - ainakin osittain. Välinpitämättömyys on rikos itseä kohtaan, ja huolettomuuskin terminä menee hiukan ohi siitä mitä ajan takaa.

Tottakai tunteet täytyy ottaa vakavasti mutta ne pitää myös nähdä sinä mitä ne ovat - vain tunteita. Ihminen ei koskaan ole vihainen tai surullinen tai rakastunut (vaikka näin sanotaankin) - ihmisellä sen sijaan on aina silloin tällöin joku tunne ”päällään”, ikäänkuin vaatteena jonka jossain vaiheessa ottaa pois. Siihen tunteeseen ei pitäisi samaistua, vaan sitä pitäisi tunnustella ja ymmärtää - siten saisi selville miksi sen tunteen pitää olla olemassa ja mitä siitä voi oppia.

Disclaimer: tämä on kaikki mutua ja enemmän kuin vähän uskon asiaa, mutta silti uskon tässä olevan vinha pointti... Kiitos kun autat mua muotoilemaan tätä ajatusta lisää Lene.

[q]Tinski:
Elämä opettaa...se mikä ei tapa se vahvistaa!! Niinhän se on nähtävä...vaik just nyt olis kiva löytää lampunhenki, saada yx toivomus;” kadota mut johonkin pois täältä,kiitos NAM!!”
[/q]

Se mikä ei tapa.. ..niin se sattuu niin saatanasti..!

[q]Sucy:
---
beatniqz:

---

Tiedän tunteen!! Olin ihan samas pistees viel kuukaus sitte!!
Mut kyllä se siitä lutviutuu ajan myötä*joo*

Ja aina löytyy kavereita joihin turvaututa, kun olo on yksinäinen*hali*

[muokattu 3.8.2004 21:30]
[/q]

niin, onneks on niitä ihquja ystäviä olemassa... vaikka eihän se kaikkea korvaa... =(
noh, kai tästä elämän tilasta pitäisi nauttia kun voi, tai niin moni sanoo että pitäis nauttia...

DominikH: etsivä löytää ja silleen. Äläkä menetä toivoas, kyllä meitä koneita käyttää osaavia konemusatytsgiä löytyy paljonkin, mutta joskus miehet katsovat vaan hieman kieroon jos sanoo kokoilevansa omat koneensa yms. *hymy*... noh, tässä on nyt sitten koko kesä sitten sinkkuiltu, mutta tällä hetkellä olo ei ainakaan oo liian ahdistava. Tosin vielähän sitä kesää on jäljellä...

niin siis mä oon tänne taas \”joutunu\”.. mut en tiiä, tavallaan on ihan jees sinkkuilla tai jotain.. ei oo muille ku itselleen vastuussa tekemisistään.. saa sekoilla rauhas, heh.. ja pitää useampaakin fuckbuddyä samaan aikaan..
mut kyl mä alkasin silti seurusteleen jos joku vaan mut huolis omakseen..

[q]Aeryn:
DominikH: etsivä löytää ja silleen. Äläkä menetä toivoas, kyllä meitä koneita käyttää osaavia konemusatytsgiä löytyy paljonkin, mutta joskus miehet katsovat vaan hieman kieroon jos sanoo kokoilevansa omat koneensa yms. *hymy*... noh, tässä on nyt sitten koko kesä sitten sinkkuiltu, mutta tällä hetkellä olo ei ainakaan oo liian ahdistava. Tosin vielähän sitä kesää on jäljellä...
[/q]

Millasia miehiä sä oot tapaillu kun ne kattoo tommosia ainutlaatusia monitaitureita kieroon o_O

Totta, mutta tuntuu olevan harvassa sellaiset konemusiikitytsgät sekä jos haluaisi että ne osaisi tehä koneella muutakin kuin chatata,niin a vot on vaikee löytää :)

Tosin,en kyllä ees jaksa etsiä :D

[muokattu 5.8.2004 20:15]

O