SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]a:
---
kontrastinen epeli:
Lenellä ja Sapelillahan näyttäis synkkaavan oikein hyvin yhdessä , sen verran yksiin alkaa mennä noi keskustelut
---
joo mut maksaaks se vaivaa vääntää femaritanttojen kans 2vko kättä et sais ees kerran fjöösaa :)
[/q]

Juu ei millään pahalla Lene mut et sä mua oikein silleen kiinnosta - ei mitään henkilökohtaista, en vaan henk. koht. etsi tyttö/naisseuraa... Mut sen verran hyvää juttuseuraa kyllä oot ollu että jos joskus näät mut bileissä niin tuu nykimään hihasta - se tuntuu olevan näiden piirien hyväksytyin tutustumistapa, vaikka ylenkin pukeudun hihattomiin paitoihin.

Puoltoista kuukautta nyt ollut sinkkuna puolentoista vuoden suhteen jälkeen. On taas hienoa, kun voi suunnitella menemiset ja tekemiset vain omien halujen ja aikataulujen mukaan. Ei tarvitse olla tilivelvollinen kenellekään...eikä miettiä, mihin hikisen paidan ripustaa kuivumaan! Kuitenkin olo on jokseenkin tyhjä ja vapautta tulee käytettyä välillä tyhmästikin... Välillä illalla nukkumaan mennessä, pää täynnä mitä hassumpia ajatuksia, huomaa sen tyhjän tilan sängyssä. Milloin se tyhjä tila taas täyttyy, sitä en halua miettiä. Nyt elän täysillä tätä elämää ja nautin vapaudesta! Täten siis virallisesti ilmoittaudun sinkuksi.

Mä tahtoo pois täältä NYT!!*nyyh*

[q]Zile:
Luulis, että Helsingistä löytyy jokaiselle naiselle pitkä, tumma ja komea mies.*nauru*
[/q]
Löytyy joo. Eri asia on mitä löytyy niiden itsensä päästä ne kivat ja kivannäköiset ei paljo lämmitä jos välille ei vaan synny mitään jännitettä... *tunnevammainen tiukentaa nutturaansa*

[q]Zile:
jokaiselle naiselle pitkä, tumma ja komea mies.*nauru*
[/q]
Uuh mulle kans yks sellanen, kiitos *kuolaa**sydän*

[q]caprico:
20 vuotta sinkkuna alkaa jo turruttaa.
Kohta ei vissiin ees tajuu mistä kaikesta jää paitsi..
[/q]

no voi toista.*lohduttel*....

”Naiset innostavat meidät suurtekoihin ja estävät meitä toteuttamasta niitä”
-Alexandre Dumas nuorempi

[q]sapeli:
---
Kolibriscope:

...nyt vois sanoo että lintunen ei täällä...

---

Ja pysykin poissa!
[/q]

sori... ei vaa voi... liian mukava paikka...

Eikä jaksa edes tänne enää tiristä. Hölmöä ja turhaa koko touhu.

[q]Kolibriscope:
---
sapeli:
---
Kolibriscope:

...nyt vois sanoo että lintunen ei täällä...
---
Ja pysykin poissa!
---
sori... ei vaa voi... liian mukava paikka...
[/q]

tykkäät vaan mun seurasta, myönnä pois

20 vuotta sinkkuna alkaa jo turruttaa.
Kohta ei vissiin ees tajuu mistä kaikesta jää paitsi..

[q]a:
---
Hotblood:
Tää kiittää ja livahtaa ulos Tällaista onnea toivoisi kaikille Niin siinä vaan käy että kun vähiten odottaa niin jostain ihan puskista se tulee ja yllättää

---

Nii, kannattaa itkee sinkkuluukus ni flaksi käy ”yllättäen” .)
[/q]

Niiisk Niisk, mistä mä löydän jonkun kiva tytön. Oon koht koko loppuelämäni yksin ku ei täs oo mitään tarkotusta.

[q]sapeli:
tykkäät vaan mun seurasta, myönnä pois
[/q]

*super**nauru*...
niih... nyt sait mut kiinni

*hih**hali*

Tää kiittää ja livahtaa ulos Tällaista onnea toivoisi kaikille Niin siinä vaan käy että kun vähiten odottaa niin jostain ihan puskista se tulee ja yllättää

[q]a:
---
Hotblood:

---

Nii, kannattaa itkee sinkkuluukus ni flaksi käy ”yllättäen” .)
[/q]

Itseasiassa kyseinen flaksini ei ole täältä, että silleen... Yritä a tehdä jotain tolle sun kyyniselle asenteellesi. Sä tarttisit enemmän haleja

Elämäni paras synttärilahja vei mut pois täältä jo joku aika sitten... *sydän*

[q]-xx-:

[/q]
*sydän*

Hmm

Matkin -xx-sää...

TheONE

Haluaisiko joku kiva tyttönen /neitonen lähteä mun kanssa pois täältä.... *täh*

tahtoo pois tästä luukusta

O