SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 712
- 713
- 714
- 715
- 716
- ...
- 996
- Seuraava »
[q]Daverian:
---
kilobitti:
Luulen että suurin este poispääsemiselle on että haluaa sitä liikaa. Se näkyy, eikä useimpien mielestä taida olla kovin kiinnostava piirre-> säälittävä katse(tm).
---
Tuokin taitaa olla totta. Täytyy kai koittaa repiä se ilme pois kasvoilta.
[/q]
tai sit vaan teet asialle jotain.. ite ainakin oon vaan mennyt ja nussinut tai sit vaan sanonut miten asiat ovat, jos on tunteita toista kohtaan. Jos se ei natsaa niin siirryn seuraavaan. pakko sen on jossain vaiheessa onnistua.
Itsevarmuutta nuori mies ;)
Tänne sitä päädyttiin harkinnan jälkeen.. mutta lähden täältä mielelläni taas uusiin seikkailuihin.*
(*vain tosimiehille) *vink**nauru*
[q]KarriN:
uus feature, sinkkujen päiväkirja!
[/q]
:(
Ylitin itseni tänään, tein hyvän sopimuksen, mutta mulla ei ole ketään kenen kanssa jakaa tätä iloa. Puhumattakaan siitä, että olis joku jonka kanssa tehdä ruokaa.
:(
Musta ei kyllä tuu isona sinkkua.
[q]JussiS:
Toi muuten vituttaa oikeesti paljon. Sit tarvii postata kaikki hyvät uutiset tänne / irkkiin, ja vastaukseks saa vaan kiväkin_kiinnostaa.jpg:tä :/
[/q]
Noh, kun elämä on paskaa, on aika viljellä.
Sitä tuntee vaan tollasissa tilanteissa olonsa vähän yksinäiseksi. Ainakin sitä ymmärtää taas vähän paremmin matemaatikkoja, jotka muuttaa maailmaa, mutta tavalla, josta kukaan ei tunnu tajuavan mitään. Mun maailmani on tosin vähän pienempi :)
Kokeilenpa tätä miten toimii, kun olen uusi täällä.
[q][Nuclear]:
---
ALIEN:
el capitain!
---
Eres mi stuerta?
[/q]
no señor... här är din stuerterna här ---> där --> aah, den där tässä --> linkki <--
[q][Nuclear]:
---
ALIEN:
yleistyksiä yleistyksiä :D
naiset pettää ja miehet on sikoja!!
---
:D Mikäköhän mä sit oon...
[/q]
el capitain!
yleistyksiä yleistyksiä :D
naiset pettää ja miehet on sikoja!!
[q]Texx:
Kesti hetken ennenku tajusin et puhut telkkarisarjasta.
[/q]
;) nii. kyl varmaan tiiät ettei mul oo mitään ihmeellistä ikinä tapahtumassa.
muutakuin telkkarissa. :D
[q]LinsQ:
Ei voi olla totta,mä alan jo viihtyy täällä
[/q]
Pikkasen samat fiilikset täälläpäin.. Ei kyllä yhtään haittais vaikka olisin pari, kolmekin vuotta sinkku.
Mutta eihän se koskaan katso aikaa eikä paikkaa..
...(yritti parhaansa, mutta palaa häntäkoipienvälissä takaisin juridisista syistä johtuen - tosin sydän ei oo tässä luukussa)
[q]k!tty:
Tollasen vois melkein tilata: http://www.jdhodges.com/photos/5622
For the person who has everything, except the perfect bedmate!
Voi toimia jollekkin,mut on musta kivempi silti saada viereeni ihka oikea ihminen..onneksi en ole yksin tuon ongelma yksinnukkumisen kanssa,mutta siltikin olisi ihana löytää ihan oma ei pelkästään "unityyppi"
[/q]
EI OO TOTTA!!!*iloinen* muistatko kun kerroin sulle siitä ideasta et perustais nettiin sellasen sivuston josta vois vuokrata halikaverin(ihan aidon ihmisen tosin)?? sellaselle sivustolle kyllä ois tarvetta*joo*
[q]lumikki`:
tahdon pois täältä.
pian.
[/q]
Helpointa on lähteä ja olla tulematta takaisin :)
Tämä tyttö on ainakin positiivisena, eiköhän se oma hymypoika mulle löydy vielä joku päivä. Sellainen, joka ei petä, valehtele ja joka näyttää tunteensa aidosti. Luottamuksen ja tunteiden hyväksikäyttö on jotain niin kurjaa, että tottakai sitä jatkossa on varovaisempi ja odottaa että vastaan tulee se, joka vie jalat alta. Koodi on kuitenkin niin helppo aitoa rakkautta+huolenpitoa= *sydän* selkään puukottamista+valehtelua=*eiei*
[q]Ana-5000:
Klubitukseen pitäs selkeesti saada sellanen sinkkuusmittari minkä avulla vois filtteröidä postaajia silleen et pateettisimmat itkeskelijät sais piilotettua :P
[/q]
Itkeskely on ihan OK, eikä yksinäisyydensä toteamisessa ole sinänsä mitään vikaa. Jos olisin herkempi ihminen, voisin kyllä lollailla lattialla kaikille niille, jotka sadan vuoden yksinäisyyden sijasta avautuvat kahden päivän, ellei jopa keskiviikkoon ulottuvasta yksinäisyydestä. Tosin kaikkihan on subjektiivista ja toisaalta - mille sitä sitten hymyilisi, kun itselleenkin vain nauraa :)
[q]
Tosin en mä mistään sinkkuilusta enää mitään tajua.
[/q]
Sama juttu. Enhän mä kato edes Kymppikerhoa!
[q]Ana-5000:
No toki on sitä ittekin tullu oltua yksinäinen ja hellyydenkipee mut senverta huomasin ettei netissä sen itkeminen ainakaan erityisesti viehätä vastakkaista sukupuolta. Mua ainakin pikkkasen kuumottaa sellaset "Haluun kenet vaan kuhan on joku!!11!"-tyypit.[/q]
Kieltämättä, enkä usko, että siitä tule itselleenkään erityisen hyvä fiilis. Netissä kun empaattisuus, kuten myös negatiivisuus ovat usein aika kärjistettyjä.
Et oo kyllä ainoa, jota kuumottaa noi "olisitko ruuvini/olisitko mutterini" tyypit. Ei sillä, mä oon aika vapaamielinen, mutta tollanen saa aikaan mielikuvia tyypistä, jonka mielestä on siistiä sahata ruuveja poikki ja heittää niitä auton ikkunasta (ks. tapaus).
[q]
Miks pitäs aina olla? Eiks yksin voi olla mukavaa?
[/q]
Kaikki ei runkkaa..
[q]Karvinen:
pukki vois tuoda huame paketissa miehen....
[/q]
"Esineellistämistä!", huutaa feministi sisälläni.
[q]NiMo:
---
CandyRaver:
joopajoo...tänne tulin taas ja täältä en poistu enään ikinä*grr* nyt riittää...
kyllästynyt jo ihmisiin jotka aina valitsee sen helpoimman tien. Mua ette täältä saa poistumaan ees väkivalloin*juonittel*
---
mitäs sitten jos sulla ei oo mitään muuta mahdollisuutta kun lähtee pois? *täh* se voi tulla eteen..
[/q]
ei onnistu*grr*tää tyttö on niin monta kertaa jo jäädytetty ja sulatettu( ja petetty) et nyt kun jäädytän itteni tollasen "seurusteluvietin" ulkopuolelle niin siinä onkin sitten tekemistä ja PALJON että mä siitä muka sulaisin.
ikävää sanoa noin,mutta pakko näköjään joku itsesuojeluvaisto sittenkin säilyttää..
joopajoo...tänne tulin taas ja täältä en poistu enään ikinä*grr* nyt riittää...
kyllästynyt jo ihmisiin jotka aina valitsee sen helpoimman tien. Mua ette täältä saa poistumaan ees väkivalloin*juonittel*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 712
- 713
- 714
- 715
- 716
- ...
- 996
- Seuraava »