SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 710
- 711
- 712
- 713
- 714
- ...
- 996
- Seuraava »
Ja nyt jo täällä takasin. Eipähän muakaan kauaa jaksettu kattoa.
[q]AnderS:
---
Rx:
jotta tulis miehekkäämpi olo, pitää varmaan penaltyks juoksennella munasillaan himas koko ilta... *nauru**joo*
---
Penaltyks? Toihan kuuluu jokaisen sinkkumiehen
etuoikeuksiin*nauru*
[/q]
Miten niin vaan sinkkumiehen? Kyllä sitä muutkin harrastaa...*nauru*
Tää on ihan nasta luukku, kun sais vaan eka kaikki asiansa järjestykseen..*igor*
[q]Dj Jaques:
Onks tää girls only vai voinko jättää hakemuksen??*iloinen*
[/q]
No hmm..pitänee neuvotella ton TJ:n kanssa ja muiden yhtiökumppaneiden! Ku on tää kuitenkii sillee..Et ei mitkään avoimet ovet!! Vaan harvat ja tarkkaan valitut!! Mut sul on loistavat tsäänsit!!
Asiasta kukkaruukkuun..Jokos me saatais Riettaan Reippaalle edes pikkujoulut järkättyy?? Ku toi kevät meni jo!!
MULLE KANS!!1
Mä en oo ainakaan kunnollinen!!
[q]Izabel:
---
Keeerin:
Back in business!
---
Jee !! Ruvetaanko yhteistyökumppaneiks??
[/q]
No juu..ja taidan tietää pari muutakin, jotka olis kiinnostuneita!
Niin paljon kauniita sanoja..Mutta miksi silti olemme kaikki yksin???
...mä meen pois. mut en kyllä mee toiseenkaan luukkuun.
[q]pHaze:
Uutislehti 100 9.11.2004:
"Hyvän avioliiton salaisuus
Kestävän avioliiton salaisuus saattaa piillää siinä, ettei aseta liian suuria odotuksia yhteiselle elämälle. Väitä kuulostaa epäromanttiselta, mutta sille on tutkittuja perusteita.
Tutkijat seurasivat 82 pariskuntaa yhteensä neljän vuoden ajan. Tänä aikana pareilta kysyttiin säännöllisesti heidän avioliittonsa tilasta ja siitä, mitä he odottivat toisiltaan ja suhteeltaan.
Tutkimus paljasti, että avioliittoon ruusunpunaisin odotuksin astuneilla pariskunnilla oli selvästi muita suurempi vaara törmätä ongelmiin jo liiton alussa (Kunto Plus 15/2004)"
Kun nyt aiemmin avauduin siitä, ettei pidä odottaa lisää, niin tuossa vähän tukea sille. Tosin tuossa puhutaan avioliitosta, mutta eiköhän tuo korreloi varsin hyvin myös muihin suhteisiin.
[/q]
Kuka/miten sitten määritellään ne "liian suuret odotukset"*ding*
Siis,että,eikö tuo nyt kuitenkin ole suhteellisen tapauskohtaista? En minä ainakaan haluaisi ajatella parisuhteeseen ryhtyessäni,että i must cool it down,etten pilaa koko punaisena orastavaa rakkautta etc.*eiei*
Kyllä minä ainakin haluaisin uskoa niin,että niin kauan kun on itselleen/muille rehellinen tunteistaan,niin kyllä se parisuhde kestää jos se on luotu kestämään*joo* Ei siitä pitäisi nykypäivänä olla huolissaan,jos näyttää tunteensa täydessä kirjossaan henkilölle joka niiden tunteiden kohteena on? Minun käsitykseni siitä,että jos jokin suhde/liitto kariutuu "liian suuriin odotuksiin",on se,että sen suhteen osapuolet eivät ole katsoneet suhdetta sen arvoiseksi,että näkisivät tarpeeksi vaivaa saadakseen sen suhteen toimimaan ja sitä kautta saavuttaan AJAN kanssa niitä yhteisiä odotuksia(tavotteita/päämääriä) etc. Parisuhteeseen kun kuitenkin tarvitaan kaksi ihmistä..
Toinen tapa edesauttaa parisuhteen kestoa ja laatua on puhua sille toiselle osapuolellekkin näistä odotuksista..
koska tuolloin niiden täyttyminen on huomattavasti todennäköisempää kuin silloin jos näitä odotuksia myhäilee vain itsekseen ja sitten pettyy kun ei se toinen osapuoli olekkaan osannut tulkita sanatonta viestintää aivan halutulla tavalla*nauru*
Yhteenvetona:ihmisten EI pitäisi joutua jarruttelemaan tunteitaan,halujaan,toiveitaan ja tekojaan vain siksi,että rehellisyys itselleen ja toisille saattaisi vaarantaa ns.parisuhteen ennenaikojaan.*joo*
[q]BB_turone:
HAJAANTUKAA TÄÄLLÄ EI OLE MITÄÄN NÄHTÄVÄÄ
[/q]
TODELLAKIN EI OLE MITÄÄN NÄHTÄVÄÄ!!!!
[q]Epailija:
Pelkän profiilikuvanko perusteella sitä aletaan seurustelua ehdotella? Vai ajattelitko ehdottaa siirtymistä tuonne sinkku- ja seukkausluukkujen väliseen limboon samoin perustein?
[/q]
Heiiii!
Älä oo tollanen negis. Tieksä on väärin sanoa, et kauneus on ulkoista, mut viel enemmän, että rakkaus ei olis. Chillaa meiän kanssa, tää on sinkkuluukku, sillei - ota ihan iisisti. Purr!
T: nimim. "olisi itsestäänselvää sanoa tätä sarkasmiksi"
[q]mayah:
No niin, isäpappa neuvoo. Näin sen kuuluu mennä.
[/q] näin se menee
hmm Terve kaikille, jotka avautuu siitä, kun muut ei sano mitä haluaa, mutta ei siitä huolimatta tee sitä itse.
Loisto viikonloppu takana - ihan oikeasti vielä, mutta ei kiitosta pippelittömille :)
...jalka on kyl niin jumissa täällä et tuntuu, kun jalka olis muurattu sinkkuluukku betoniin kiinni
[q]Darianna^:
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkään voi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta
[/q]
Tiedoksi muille, että edellisen sivuni viesti ei ollut suunnattu kyseiselle tytölle. Samanlaiselle ja samanlaisille tytöille kumminkin.
And now, something completely different...
Back in business!
...pitääpä todeta näin puoli huppelissa juuri X-Men 2:sta katsoneena et parempi olla sinkku, kuin umpirakastunu ja ihanassa parisuhteessa. mitäs sitten jos jostain syystä se kumppani vaik, häviää tai kuolee? aina voi tapahtua vaikka mitä (eiku)...
...tälläkertaa mahataudin omaavana tuli mieleen, että on varmaan tultu oltua niin pitkään sinkkuna et eihän sitä enää osaa ollakkaan jonkun kanssa. joten mä voisin kyllä siirtyä makuupussista ihan omakotitaloon, kun ei tältä puolelta nyt hevillä siirrytä.
[q]WuZuul:
Ai että seuramiespalvelu, pitäsköhän tässä pistää sitten kilpailevayritys pystyyn ja alkaa polkemaan hintoja? Laatua halvalla vain rajoitetun ajan
[/q]
I´m in!*hahjust*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 710
- 711
- 712
- 713
- 714
- ...
- 996