SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Älkää kitiskö, ajatelkaa positiivisesti

[q]W:
Mul on nyt sen verran huippu misu pihdeissä, et suuntaan varmaan energiat kuule yhteen toosaan kaikki....eli tarkoitan etten joo oo varattu, mutta tapailen yhtä ja en vois vähempää olla kiinnostunu tapaamaan ketään muuta tällä hetkellä!
[/q]

no hyvä näin!

Tietsä

Say no more! *vink**vink*

P.S. Ei, en tarkoittanut tota sulle.

[q]Nikitah:
---
[Nuclear]:
---
Nikitah:
---
bubble:
uuh,ja aina vaan täällä et missäs ne kaikki ihanat adoniksen mahtaa oikeen piileskellä

---

Heti kun tiedät niin kerro mullekin...*täh*
---

http://www.teamsika.tk

...ja eiku valitsemaan.

---

Doddiin, johan rupes helpottaa heti huomattavasti
[/q]

*warattu*

hmm. äitikin kirjoitti jotain niin kaipa tänne on jotain pidempää ja fiksua yrittää raapuustaa. täällä jumittanu kohta 3 vuotta ja vähän yksinäiseltähän tuntuu, mutta missään nimessä en rupea epätoivoiseksi. tulee vastaan joku päivä mikä kolahtaa tai sitten ei... en ota riskejä, en ikinä ota riskejä vaan meen aina varmankautta. syyttää saan itseäni osittain, mutta toisaalta ketään oikeasti 101%:sti kolahtanutta ei oo ajanu ohi vaan enemmin pikaihastumisia jotka o menny ajansaatossa nopeasti ohi.

toisaalta täytyy myöntää et osittain tämä tilanne johtuu siitä, että on yksi nainen jota tulen aina rakastamaan johon aina uuden tullessa vertaan. ei kyse siitä ole et en ole päässy yli - todellakin olen, mutta itse en kykene rakastumaan kunnolla ja olemaan täysillä jonkun kanssa jos tiedän, että vielä parempi on olemassa. tässä taas perfektionismi ajaa liian pitkälle, mutta ne voi luonteelleni mitään.

kaverit ja tuttavat on kiva ja korvike lähimmän puutteelle, mutta se rupeaa kyllä potuttaamaan aina välillä niin, kuin juuri nyt just tänään. omassa filosofiassa, kun yksinelämisessä ei oo mitään järkeä. mitä teet hienolla uralla ja kaikella mammonalla jos elät omassa yksinäisyydessäsi. tosin näiden asioiden tasapainottaminen nykymaailmassa rupeaa olemaan vaikea tehtävä kun useasti käy niin, että tulee valinta eteen missä pitäisi valita ura tai perhe.

tosin toisaalta tämä kaikki ehkä hyvin kuvastaa luonnetta, kummiskin olen perusluonteeltani erakko. viihdyn omassa rauhassa olemisesta ja turvallisesta olotilasta mitä monesti isolla poppoolla oleminen ei tuo. nuorempana en oikein tätä ymmärtäny vaan väänsin jokapaikkaan ja siinä sitten kärsi parisuhteet liian paljon, mutta osaapa sitä nyt arvostaa... jos tilanne joskus enää tästä muuttuu. joskus. ehkä.

[q]W:
Täällä taas omalla paikallani....yllätyskö?
[/q]

taas? kävitkö sä jossain vai?

lueskelin noit teidän avautumisianne joten päätin sit itsekin purkautuu...
Minua suomeks sanottuna v***uttaa valehtelevat ihmiset!!! Onko liikaa pyydetty et vois puhuu totta. Mikään ei loukkaa niin paljoo ku se et sua kusetetaan pahemman kerran... Olkaa ystävät rehellisiä toisillenne!*hymy*
P.S.kyllä helpotti ku sai valittaa!!

vituttaa.. luulin jo että seurustelen mutta jätkä ei olekaan valmis.. hyvä tekosyy.. pitäis vissiin siirtyä uusille apajille mutta kun valitettavasti kukaan muu jätkä ei kiinnosta... ehkä tää tästä sitten jos tarpeeksi hyvä tulee kohdalle. epäilen kyllä suuresti..*uuh*

[q]accule:
hmmm voiskohan olla niin et sinkkuluukusta paasee pois muuttamalla puolaan?*blush*...*hih*
[/q]

Mun ystävä sanoo aina mun "Mut ehkä jos muuttaisin New Yorkiin, niin..." -kelailuihin, että ongelmia voi yrittää paeta, mutta jos ongelmat johtuu itsestään niin silloin on parempi kohdata ne. "Samat ongelmat tulis sua vastaan sielläkin heti alun jälkeen."

[q]Astaroth:

Kaksi päivää sitten et kelvannut kenellekään.

[/q]

Ehkä mä vähän liiottelin...

[q]*Mirri*:
Molen ainaki tosi kiva..sillo ku oon tajuton tai sukellan. Joten siis...vapaaehtoisia miehiä?
[/q]

Meitsi sukeltaa aina tajuttomana...

woihan perze... olo on ku teinillä*ding* en osaa selittää, mut on

no, listalla olen jo ollut ja tulen olemaan varmaan pitkään
(ja laskin et oon ollu nyttttt... 1v 3kk 1pvä sinkkuna ! ! !)

[q]KittysDead:
Tuntuu että meitä on monta kivaa tyttöö ja pojkaa täällä. Ei vaan olla koskaan eksytty toistemme tielle. Seuraavissa bileissä jokainen voi tehdä itselleen henkilökohtaisen mission: mennä tutustumaan edes yhteen uuteen ihmiseen.

Ei ne kaikki voi varattuja olla.

::Yksinäisyys ei kotona ruikuttumalla parana ::

*sydän*
[/q]

Heh... joka bileis tulee heitettyy läppää ties kui n monen tuntemattoman kaa, et toi "yhteen uuteen ihmiseen tutustuminen" on varmaa vaikeempaa ku olla tutustumatta yhteekään... okay nyt meni teksti liian vaikeeks mut anyway sä tajusit pointin vai mitä häh?? *vinks* *nauruhymyä* *hymynaurua* hohhoo

joo tääl ollaan!

[q]Tatu*:
Yksin sisään - yksin ulos.
[/q]

Sama juttu, vaikka sen pitäisi kai olla mahdotonta.

Puhutaankohan me nyt samasta asiasta?

Noei, mutta ihan vakavissaan. Mulla on toi sama ongelma. Musta on vaan jotenkin kornia mennä turisemaan tyhjänpäiväisiä ihmisille, vaikka se olisikin sallittua, ellei jopa koko jutun idea. Vaadin liian konkreettisia asioita. Painotus sanalla "liian". Ehkä mun pitäisi vaan irroitella ja rakentaa pilvilinna tai jotain.

Hei olen signaali! :)

[q]zenny:
löyänköhän mä enää ikinä ketää kuka rakastais mua...
[/q]

Voi kuule Et sä nyt niin vanha vielä ole.. Kyllä sielt joku ilmaantuu joskus kuhan ite lähet kans sil mielel liikenteesee etkä ryve itsesäälis..

[q]osama:
jaksamista kaikille muillekin sinkuille!
[/q]

Samoin!

[q]
elkääkä sortuko "ihan okei" tyyppeihin.
[/q]

Tää onkin vaikeampi juttu. Täydellinen kuulostaa aika karulta kriteeriltä.

Toisaalta, olenhan nuori :)

[q]Fucking Nobody:
Hei btw mäkin siis oon sinkku...miksköhän en oo aiemmin kokenu sitä tärkeeks täällä toitottaa...*ding*
[/q]

koska sä kuulut siihen sinkkuryhmään, joka saa naista/naisen haluamattakin

[q]Daverian:
Tämä on kyllä aika tylsä mesta. Haluaisin pois vaikka en täällä kovin kauaa ole ollutkaan. Voisiko joku neuvoa että miten täältä pääsisi.
[/q]

rakastu musiikkiin - se ei koskaan petä sinua <3

O