päivän o_O

Back to häröily O

Wot? Äiti soitti tossa, että tiedänkö mitä on puhelin/nettiliittymän käyttömaksut. Oli saanut Elisalta laskun, jossa on sen puhelin- ja mun mobiililaajakaistan maksut samassa. Mun kuukausimaksun (~30€) ja äitin puhelinlaskun (~9€) lisäksi näitä mystisiä käyttömaksuja oli ollut 167,90€. Mitä vittua? En oo aikoihin käyttänyt sitä nettiä, kun nyt on vuokranantajan puolesta toimiva laajakaista - tää mobiilisetti kun toimii harvoin ja hitaasti. Silti sopimusta ei saa purettua, tai niin ne mulle ilmoitti kun lähetin palautetta.

Nyt sitten syyskuussa ensimmäistä kertaa kuukausiin käytin muutaman tunnin tuota nettiä, kun olin kaverin luona Tampereella. Ja sen kuukausimaksun lisäksi ei siis pitäisi tulla mitään lisämaksuja. Ttu et ottaa päähän. Varsinkin se, että toi tyhjästä maksaminen menee äitin piikkiin kun se aikoinaan kustansi mulle ton netin, että voisin tehdä koulujuttuja.

Taas kun alamäki alkoi niin pökköä pesään... Ollu kyl yks elämäni ihmeellisimpiä päiviä. Ensin sain kuulla, että Millalla on enää viikkoja jäljellä (3v siskontyttö, jolla on aivokasvain), ja sit läheinen ihminen menettää yllättäen unelmaduuninsa ja mun paras esimies ikinä irtisanoutuu. *whaat**justjoo*

Mitä vielä? Bring it to me right here, right now.*igor**dissaa*

01:51:44 <PiuPali_> Decion, esittelit sitte pippeliä toissa la cabas. XD
01:51:49 <@Decion> hä?
01:51:56 <@Decion> mitä vittua
01:52:10 <@Decion> PiuPali_ mä olin la raskun kans alessa
01:52:13 <PiuPali_> no siinä helvetin pelipöydän vieres..
01:52:23 <@Decion> en astunu jalallanikaan cabaan
01:52:31 <@Decion> lensin alestaki pihalle saatana
01:52:48 <PiuPali_> kyllä sä siellä itsenäisyyspäivänä olit.
01:52:56 <@Decion> eiku jaajaa
01:52:58 <@Decion> mitä perkele :D

älkää lukeko tätä

ja nyt siirryn virallisesti ole humalassa - topiciin ->

Työnantaja panttaa vieläkin tietoa lähtijöistä. Meidän osaston kohdalla päivä siirtyi 27. päivään. Kiva taas kärvistellä lähes viikko epätietoisuudessa. Ei se auta kuin odottaa mitä tuleman pitää.

Hämeenlinnassa ei näköjään oo kaupat sunnuntaisin auki o_O

Mielenkiintoinen yllätys kun kotia saavuin. Iki-ihana sähkölasku oli tupsahtanu postiluukusta. Sähkölaskun mukana tuli liite, jossa on sähkön käyttö viideltä edelliseltä vuodelta. Suurin yllätys oli, että viime vuonna olin käyttäny kaikista vähiten sähköä edellisiin vuosiin verrattuna, vaikka olin hommannu kämppääni edellisvuoden lopulla akvaarion, jonka pumppu huutaa 24/7 ja kaksi loistelamppua on päällä 12h päivässä.

edit. uusin muuten jääkaapin kesällä. oliskohan se vanha paska vieny oikeesti noin paljon enemmän sähköö

Oma käytös, ei voi aina ymmärtää...

Tuli reikä päähän tänään Ja eilen meinasin jäädä mopon alle :) Ei oo tylsää tää elämä taas ainakaan. Ihan ku ei olis tarpeeks reikiä päässä jo muutenkin

Nyt on onneks verenvuoto jo daijusta helpottanu :) Tollaseen telkan terävään kulmaan sen tossa kolhasin. Ja äskön vedin varmuuden vuoks viel uusiks :D Onneks ei haava auennut uudestaan.

[q]KooKie, 16.5.2007 08:20:
---
laite, 16.5.2007 07:53:
---
KooKie, 16.5.2007 07:41:

Aliarvioitte mun älyllistä viehätysvoimaani. :(

---

Tuu Turkuun kertomaan mulle kans vähän totuuksia tästä maasta. Mun maantieto ym. tietämys on aika heikko! ;)

---

Sori, en mä osaa Ruotsin historiaa ja politiikkaa niin hyvin. :(
[/q]
Et ilmeisesti! Harva kyllä tietää, että Suur-Suomen pääkaupunki on Turrrku!

http://www.kuvalauta.fi/b/src/123255370633.jpg
Vain Lapualla.

[q]La Petite, 21.2.2007 07:35:
Ulkona on _todella_ kylmä ja SILTI varmaan puolet ihmisistä, jotka näin työmatkalla oli ilman minkäänlaista päähinettä
ei pysty ymmärtää
[/q]

No ku tucca menee, kampaus menee!!!11½!

[size=6](itse olen pipoihmisiä vielä keväisinkin, täytyy olla reilusti yli 10 astetta ennenkuin pipo menee kaappiin)[/size]

Pääsykokeisiin luettava kirja O.o
Varsinaista O_________________________________o

[q]kindertin, 10.9.2009 20:32:
Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä
[/q]

Mä asuin taannoin alimmassa kerroksessa, mutta heräilin öisin siihen, että joku kolistelee lattian alla. Näin todella olikin: laitapuolen kulkija vietti yönsä kellarikomeroissa. Voisko siis olla, että joku etsii kylmältä suojaa vintiltä, tai sitten joku saanut päähänsä tehdä pientä inventaariota, löytyiskö vintiltä arvokasta mukaan otettavaa?

[q]Avernian, 21.12.2006 14:26:
---
Ainoa vaan, että ilmastonmuutoksen myötä Suomesta tulee entistä kylmempi, kun Golf-virralta ei tule enää lämmintä ilmaa.
[/q]

Vettä. Golf-virrasta tulee vettä!

:eng101:

Maija-Liisa Lahtista odotetaan tänään todistajaksi Tampereelle

Ei jumampamat. Tyyppi on pakoillut poliisia useamman vuoden ja nyt kun se tulee Suomeen, niin sitä ei voida ottaa jonkun helkkarin koskemattomuussuojan nojalla kiinni.

O_o

Aattelin et laitan päivän :) -osioon, mut ehkä tää kuuluu sittenkin tänne.
Olin eksän ja sen nykysen kaa ulkona syömäs tänää. Meil oli hirveen kivaa ja hauskaa, ja mä nautin seurasta. :D

[q]Verano, 10.11.2005 11:44:

Hankkikaa maistaja.
[/q]

vedin pyörällä pannut o_O

Ei oo totta. Täällä lenteli taas sellane saatanallinen kukkakärpänen. Se meinas taas lentää mun teehen, ja se meinas lentää mun puuroon. Aloin metsästään sitä sanomalehdellä, ja sitten se katos ku tuhka tuuleen. tarkistin puuron, tarkistin teen. Ei näkynyt.

O