päivän o_O

Back to häröily O

Oikeastaa tää on jo eilinen... eilen löytys friteerattu kanapallero seinästä, tommosesta taulu koukusta siis :D

Ei tää mun the net toimi vielkää kunnol, enkä ymmärrä miks.
Aamul tää ei toiminu ollenkaa. Si sain sen taas vahingossa toimiin. Mä tiedän, et mul o piileviä kykyjä, mut mä haluisin oppii myös ymmärtään niitä, et tajuais vähä mitä tekee.

Miten se aina menee niin, että jos sä olet menossa bussilla (melkein) päätepysäkille ja se bussi tulee ihan täyteen, niin se sun viereen tuleva tyyppi on aina menossa kanssa sinne päätepysäkille.

Eilen justiinsa istu yksi (syötävän hyvännäköinen) kundi mun viereen bussissa ja siinä vaiheessa kun mä jäin yhtä pysäkkiä ennen päättäriä veke, niin meidän lisäksi siellä oli kaksi muuta ihmistä. Siinä me sitten istua tönötettiin puolityhjässä bussissa vierekkäin. Jouduin vielä pyytämään sitä siirtymään, kun se oli mitä ilmeisimmin matkalla ihan sinne päättärille asti.

Jumalaton väsymys ja yövuoro pahasti kesken.. *eikä*

[q]Hitchhiker, 5.1.2009 17:51:
(on näemmä tullut hieman lisää ulottuvuutta joihinkin kohtiin kroppaa, ei ole enää niin laiha poika kuin silloin joskus *lmao*).
[/q]
"En mä oo lihonu, muhun on vaan tullu lisää ulottuvuutta."

:D

[q]Lyylikki, 22.1.2009 09:07:
Miten se aina menee niin, että jos sä olet menossa bussilla...
[/q]

Mulla taas menee silleen, että jos meen bussiin, jossa kaikki ikkunapaikat on täytetty, nii istun AINA semmosen viereen, joka jää heti seuraavalla pysäkillä pois. Kummaa. :D

Mua on alkanut kummasti viehättää kaljut miehet.

[q]Lyylikki, 22.1.2009 09:07:
Miten se aina menee niin, että jos sä olet menossa bussilla (melkein) päätepysäkille ja se bussi tulee ihan täyteen, niin se sun viereen tuleva tyyppi on aina menossa kanssa sinne päätepysäkille.

[/q]

Mä oon just tollanen tyyppi :D
Oon monesti kironnut miten on mahdollista et isken perseeni bussis aina semmosen viereen joka jää yleensä joskus vasta yhtä pysäkkiä ennemmin pois kuin mä. Ja siis itse ajelen just melkein päättärille asti ja loppumatkasta istuskellaan siinä sit vierekkäin melki tyhjäs bussis.

Työkaveri sanoi tänään jäävänsä pian äitiyslomalle ja mä en ollut ees huomannu et se on raskaana

[q]Ei varmaaan jokaiseen olisi tarvinnutkaan vastata? :)
[/q]

mjoo, näin itsekin ajattelin, mut miks siin koepaperis ei sit voinu lukee, et vastaa vain vaikkapa 6 tehtävään *eikä*

[q]nini, 22.1.2009 10:45:
---
domi, 21.1.2009 21:51:
kuitti
Vain Lapualla.

---

Hmm... tossa lienee myyty se lehti :)
[/q]

Ai. Oisko näin? Aika rohkea väite.

[q]domi, 21.1.2009 21:51:
kuitti
Vain Lapualla.
[/q]

Hmm... tossa lienee myyty se lehti :)

[q]Takyon, 21.12.2007 18:32:
Ei se nyt NIIIN iso ole :DD
[/q]

No saanks mä vähä anteeks jos oon kerran siinä ulkopuolel käyny, ja ny siinä kadul tehää jotai remppaa etten oikee tunnistanu sitäkään? Ja oli pimeetä? :D

http://www.iltalehti.fi/viihde/200701265659979_vi.shtml

Menin sanattomaksi. Ei oo vittu totta *eikä*

[q]Freja, 11.7.2007 09:01:
Mun näytön ees lens kukkakärpänen, mä sit katoin mihin sen lentää, en huitonu, en tehny mitää. Katoin vaa ku se lens suoraan mun teekuppiin ja siihen jäi.

MIT VIT? Kukkakärpänen halus tehä itsemurhan mun kiehuvaan teemukiin.

Mikä vitun päivä tääkin oikeesti on hei??!
[/q]

Tänään on selvästi maanantai.

Terveisin nimimerkki "jälleen uusi itsemurhan tehnyt kukkakärpänen teemukissani".

Mä haistan jostain sen hammaslääkärin keltasen fluorilakan hajun O.o

[q]Miinapiina, 27.10.2008 18:21:
autossa ollut rengas irti tms, mutterit ollut kuulemma käsivoimin kii
[/q]
Yleensä ne laitetaan käsivoimin kiinni et renkaan voi sit vaihtaa tien päällä jos sattuu puhkeamaan. Momenttiin laitettuja pultteja ei kovin helposti availla ristikkoavaimella, ellei sit oo voimamies Urjalasta.

Sainpa sakot, taitaa lähteä kortti.

[q]ezzy, 21.8.2006 15:01:
---
T, 21.8.2006 10:42:
Hain tulehtuneeseen kyynerpäähäni lääkäriltä droppia. Reseptin kirjoitettua lääkäri kysäisi:" Tarvitko jotain muuta reseptilääkettä?" O_o

---

Hyvät suhteet lääkefirmoihin ku myy kaikkea mahdollista olemattomiinkin tauteihin :)
[/q]
Niillähän on sopimukset et jos myy firman Y tuotetta niin ja niin monta kappaletta kokeilumielessä, niin etelänmatka on perheelle tienattu. Ja tuota kokeilua ei tarvi kertoa asiakkaalle. Pääasia että on vain hyvät myyntilauseet.

nimim. kolmeen tällaiseen "kokeiluun" törmännyt verenpaineen yhteydessä

[q]Freja, 25.4.2006 15:14:
Havahduin siihen että katselin vuokra-asuntoja Vaasasta *eikä*
[/q]
Oikein! :D

O