päivän o_O

Back to häröily O

[q]mayah, 10.6.2007 08:22:
Mä en pysty käsittää, et mitä ne ajatteli ottaessaan sitä sieltä pois? Et jengi vaan kattois vierestä nyökytellen ja sanois, et noi voi, tyttörassuhan kärsii vankilassa olemisesta, taputetaan sitä vähän päähän.
[/q]
http://www.iltalehti.fi/popstars/200706096216213_ps.shtml

Samaisten lehtien mukaan Parisin ystävät taas ovat puollustelleet tähtöstä, joka nyyhkytti itsensä uneen joka ilta vankilassa ollessaan. Vankilan ruokakaan ei perijättärelle maistunut.

- Tämä on niin julmaa, mitä hänelle tapahtuu. Hänen ei anneta vankilassa käyttää edes kosteusvoidetta, ja nyt hänen ihonsa on niin kuiva, eräs tähtösen ystävä sopersi The Sunille.

Tää on samalla O_o ja :D

P.S. Käykääpä allekirjoittamassa: http://www.ipetitions.com/petition/PH21781/

Asiat. Mitä helevettiä :D

[q]onni3mk, 19.9.2005 11:26:
Soitin KELAan ja se nainen oli alkamas selvittää mun asioita siinä ja sano sit et, nyt tällä rupes soimaan palohälyytys, et pitää varmaan lopettaa kohta. Se jatko viel hetken ja sano, et nyt on kyl varmaan pakko lopettaa, kun toi hälytys jatkuu. Sanoin et ok, toivottavasti ei mitään vakavaa ja lopetin. Tai siis eihän palohälyytys oo naurun asia, mut siis...musta koominen tilanne.
[/q]
Se halus vain eroon susta

Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin.
Tästä se näköjään lähtee!

[q]sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri.

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.
[/q]

Mul oli jopa ihan hauskaa pikkujouluissa valokuvaillessa, vaikka ahdistunkin yleensä pelkkään dokaamiseen painottuvissa tilaisuuksissa. Tuolla oli sen verran muutakin tekemistä, ettei alkanut vituttaa, tosin ei kukaan hirveen häiritsevästi käyttäytynytkään. Kahdeksalta ajeltiin tosin tukka pois, vaikka yhdeltä pomolta vain piti :D

[q]alek száhala:
Ostin eilen kaks pulloo kaljaa.. Äsken tempasin ne naamariin ja oon nyt aika sopivassa kännissä .. viinapää kondiksessa.

No mut enpä valita jos saan kännit kahella eurolla
[/q]
*lmao**taputapu*

[q]tumpsi, 27.7.2005 16:13:
---
ezzy, 27.7.2005 07:36:
---
Bio, 26.7.2005 16:39:
Voi jumankauta..
Katoin just southparkin tekijöiden team america-leffan. Huomas et Parker & Stone oli taas asialla. Hiukan ne mollas jenkkei.. muutenkin ihan sairas leffa.

---

ameeerikaaaaaa, fuck yeah!

---

AREC BARDWIN
[/q]
F.A.G.

[q]mayah, 22.8.2005 13:39:
---
xcft, 22.8.2005 13:31:
Mutta mietipä sitä, että tarvittaessa tuollainenkin ohjelma voidaan säätää siten, että käyttäjän ei tarvitse edes OK:ta klikata jos helpparista joku haluaa ottaa koneen "haltuun".

---

Eli ne voi siel salaa kyttäillä, mitä nyt teen? o_O epistä.
[/q]
Periaatteessa kyllä pitäisi nähdä et koska on etäkäyttö päällä, ettei käy tällaisia tilanteita, että "vahingossa" tsiigaillaan et kuinka paljon se työkaveri käyttää aikaa niiden tissikuvien selailuun. Ja taitaa toi vielä olla laitontakin jossain suhteessa. Kai.

[q]Jutu, 5.10.2005 16:01:
Mun äikän maikka sano tänään, että mä väittelen mukamas liikaa. Sen takia ei sitten pidetä äikän puhekurssilla kuin yksi väittely, sekin siksi, että pyysin kauniisti. Mutta kuinka niin muka väittelen liikaa?
[/q]
*lmao**lmao**lmao**lmao**lmao*

Mulla on ihan kummallinen olo.. Vähän niinkun ahdistais(nyt henkisesti,ei fyysisesti),on kaikkea muuta kun iloinen olo.
Kaikki on hyvin,kunhan ei ehdi ajattelemaan mitään.. Vähän sellanen olo et vois juosta täysillä päin seinää.

[q]aapee, 4.10.2005 00:00:
---
ezzy, 3.10.2005 23:56:
---

joo ja niitä sumareita pidetään päällä VAIN JA AINOASTAAN siksi, että auto näyttää matalammalta ja tuningilta, oli mikä tahansa kippo alla.

Turha jauhaa paskaa paremmasta näkyvyydestä, sumarit muulloin kuin sumussa, on vitun teiniä. piste.

---

tuon perusteella olemma sitten kai kaikki ammattiautoilijat teinejä ja jotain tuningpellejä??
[/q]
Mun täytyy kyllä ainakin olla samaa mieltä ezzyn kanssa. En sano tuota et ammattiautoilijat ois tuningpellejä etc, mutta ihan_vitusti_vuodessa_ajavana oon sitä mieltä sumareiden käyttö muulloin kuin sumulla on turhaa. Siinä ei ainakaan kanssa-autoilijoiden tilannetta helpota millään lailla, oli sitten alla se uusi Sisu tai DX-corolla.

Just meinasin laittaa jootoobist soimaa Billy Idolin - John Wayne ni se alko soimaa radio rockis

[q]aapee, 4.10.2005 01:04:
---

Mielipidekysymyshän tämä on ollut alusta lähtien. Itse kuitenkin käyttäisin (rekalla) ajaessani sumareita märällä+pimeällä kelillä koska on kuitenkin parempi nähdä enemmän auton käsiteltävyyden ja jarrutusmatkojen takia. En tietenkään tarkoita että kaikkien ammattiautoilijoiden tulisi käyttää vaikka nyt itse sellainen olenkin ja ymmärrän kyllä myös henkilöautoilijan näkökannan tähän. ja kuten olen jo toitottanut, normallilla kelillä ajavien sumareitten käyttö en ymmärrä, oli se sitten henkilöauto, rekka tai polkuauto.*hymy*
[/q]

Mielipiteitä on jokaisella, en kiistä :) Muttatuota, keskusteluun saataisiin väriä, jos joku muukin ammatikseen rekkaa ajava kertoisi oman mielipiteensä tähän asiaan

viimeset 3 päivää jollon oon ollu töissä, niin lyhin päivä on ollu sen 10,5h tänäänkin tuli tehtyä 11h

Oltiin tossa illalla kavereiden kanssa pulkkailemassa (ja hyvät pulkkailut olikin!) ja vedettiin viimisessä laskussa skaba kuka liukuu pisimmälle. Mulla oli hyvät etulyöntiasemat kun otin pulkan viimiseen laskuun ja muut veteli liukureilla. Olin jo varma voittaja, kunnes mäen alhaalla liukuessa huomasin kun joku hiton iso musta mötikkä kipittää suoraan mun edessä. Äkkijarrutus ja ihmettelin et mikäs hitto se oli! Sen lisäks se hyppäili ilmaan ja lähti hyökkäämään kohti, kun kaveri meni kattelemaan sitä lähempää

Ps. hävisin skaban, kun piti jarruttaa. Perkeleen ökkömönkiäinen!

[q]Rx, 10.1.2006 09:07:
---
Jone, 9.1.2006 22:58:
---
JussiS, 9.1.2006 22:34:
hymiömeri

---

http://minutillo.com/steve/weblog/images/lollerskates.gif

Näin o, kato.

---

eiku näin

http://www.encyclopediadramatica.com/images/c/cc/Steamloller.gif
[/q]
http://www.rofl.name/asciiart/9999arty.gif
Artillery owns you

[q]Verano, 10.3.2006 13:48:
Voi päivän LOL sentään.

Ohjelma jota mäkin duunissa käytän, on laajassa käytössä koko isossa firmassamme.

Välillä kun ihmiset lähettävät poissaolotietojaan tms ilmoituksia, mutta eivät ihan osaa lähettää niitä oikein niin ne näkyvät sitten kaikilla ohjelman käyttäjillä. Sieltä sitten tulee mitä kummallisimpia ilmoituksia, äsken joku oli pistänyt tälläisen kaikille tiedoksi:

"Kiitos, odotan puoleenpäivään, että lämpenee ja lähden sitten hiihtämään. Leena"
[/q]
Meillä sama vika, tosin ohjelma on niinkin simppeli kuin Microsoft Outlook.
"Haista Jouni paska! T: Antero" -viesti oli sitten spämmiintynyt kaikille käyttäjille, eikä kellään ollut enää epäselvyyttä kuinka paljon Antero arvosti Jounia ennen joulua

Hesari otsikko: "EU: Heti kaasua Eurooppaan"
Jos ottaa Euroopan historia huomioon niin sitten ei ehkä paras otsikko.

[q]Verano, 31.3.2006 00:27:
No hemmetti, kun tästä jossain vaiheessa on lähtö edessä, niin varmistan että seuraavassa kämpässä näkyy kaikki mahdolliset ja mahdottomat kanavat!

Ja jos ei, niin sä saat tulla asentaa ne!!11!!!
[/q]
Jos hinnoista sovitaan

[q]Hyzenthlay, 24.3.2006 22:41:
---
Voihan kevät sentään Täs on nyt sitten hiukan huonolaatuinen kuva, mutta itsepähän sähläsin.
[/q]
Siel putkes on varmaan jotain hometta, multaa tjsp. ravinnetta, mihin on sit eksynyt joku siemen tai muu kasvin osa, mikä on siellä sit juurtunut.

Suosittelisin sen putken puhdistamista tai tyhjäämistä, ettei se tuki loppupeleissä sitä. Tiedä kuinka paljon siellä sitä on, ja yksi vain tullut pintaan.

O