päivän o_O

Back to häröily O

Olen alkanut pitämään päiviäni jonkinlaisina rallikilpailuina. Puhun esim. työpäivästä, luennoista tai harrastuksista etappeina ja kun vaihdan etapilta toiseen, niin välissä on pit stopeja. Sitten selitän ihmisille, että esim. aamulla olen usein myöhässä ensimmäisestä pit stopista, joka silloin tarkottaa kotoa poistumista/työmatkan alkamista.

Olen menossa tänään Tampereelle ja mennään työkaverin kanssa samalla junalla. Huikkasin hänelle vaan äsken kahvihuoneeseen, että "meillä on pit stop tunnin päästä."

Ei elämä

[q]KooKie, 16.5.2007 08:16:
---
mikke, 16.5.2007 07:54:
---
laite, 16.5.2007 07:53:
---
KooKie, 16.5.2007 07:41:
Ihmeellisintä on, että se jätkä vaikutti tosissaan kiinnostuneelta. [--]

---

Mä voin arvata mistä se oli kiinnostunut ;D

(|)

---

joo, noin vois tällee äkkiseltää luulla :D

---

Aliarvioitte mun älyllistä viehätysvoimaani. :(

---
duvin, 16.5.2007 08:02:
Tää oli kuitenki Friscossa, gay capital of the world!

---

...ja sä mun miehekkyyttäni! :(
[/q]

Tuu Turkuun kertomaan mulle kans vähän totuuksia tästä maasta. Mun maantieto ym. tietämys on aika heikko! ;)

tääl kämpäs on niin kylmä et saa hengaa huivi kaulassa - ei siinä vaihtoehtoja ainakin löytyy

[q]alek száhala, 11.2.2008 14:43:
---
MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!

---

Muistaakseni esim. Nokialta löytyy vielä tyyriimpiä malleja. Ominaisuuksiltaan ihan peruskännyjä, mutta hintaa lähemmäs pari tonttua.
[/q]
Hehe, joo noissa on sit jotain safiiria yms jotka nostaa tota hintaa:
http://europe.nokia.com/link?cid=PLAIN_TEXT_679221

Mulla on tosta sellanen ei-safiiriversio pöydällä, mekaanisesti ihan helvetin hyvää tekoa mutta muuten en kommentoi mitenkään.

Vuonna 2001 julkaistiin peli nimeltä Ghost Recon. Tarinan juoni sijoittui tulevaisuuteen - mm. elokuuhun 2008 jossa Venäjä sotii Georgiaa vastaan Etelä-Ossetiassa.

[q]sativa, 12.9.2009 12:17:
---
KeijoK, 12.9.2009 11:58:
Söin sitten jauhelihapastaa eilen jossa oli chiliä ja olen sitten hikkailut ihan taukoamatta koko yön....*ding*....

---

Kaveri avuks - tuli tästä mieleen, että mulla oli kerran yllättäen baarissa kova hikka. Yritin juoda, pidättää henkeä ja olla hikkaamatta, mutta mikään ei tepsinyt. Sitten mun kaveri randomisti katso mua silmiin ja sano vakuuttavasti, että saat euron jokasesta hikasta mikä vielä tulee. Loppu ku seinään. Oon kokeillu itsekin parille kaverille ja toi kyl on tehonnut hyvin. Tosin, riski sinänsä jos ei lopukaan
[/q]

*nauru**nauru**nauru* Indeed!!!

Söin sitten jauhelihapastaa eilen jossa oli chiliä ja olen sitten hikkailut ihan taukoamatta koko yön....*ding*....
Jostain luin että chili vissiin aiheuttaa sellaisia reaktioita toisinaan....näin näköjään kävi....outoa.

[q]kindertin, 11.9.2009 11:26:
---
Nauskiss, 10.9.2009 21:47:
---
kindertin, 10.9.2009 20:32:
Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä

---
Mä asuin taannoin alimmassa kerroksessa, mutta heräilin öisin siihen, että joku kolistelee lattian alla. Näin todella olikin: laitapuolen kulkija vietti yönsä kellarikomeroissa.
---

Muuten joo, mutta tässä ei ole muuta kuin katto yläpuolella.. Tasanen kyllä, eli saattaahan sieltä jonkun teltta löytyä :D
[/q]

Heh, no tuskin. :)

Tänne tämä kait kuuluu, kun en ole varma onko asia :) vai :(. Tänään pitäisi lähteä laivalle parin kaverin kanssa, mutta jotenkin ei vain ole sellainen olotila että kiinnostaisi kun taas toisaalta odottaa sitä. Noh toivottavasti olotila menee sinne :)-puolelle ja reissusta tulee rattoisa, se on kuitenkin ikävää muillekkin jos vain on kyrpä otsassa reissun ajan.

Mun iPodissa on lähes 3000 biisiä jotka soi shufflella. Äsken kun laitoin soimaan ja biisi oli loppumassa niin ajattelin että voisi soittaa erään tietyn biisin mut se tulikin ihan itsestään just sillä hetkellä. Onhan tuota nyt ennenkin tapahtunu jollain ~100 biisin soittolistalla mutta että tuolta tuhansien joukosta just se biisi osuu kohdalle

[q]Snaggo, 23.1.2009 18:01:
---
ezzy, 23.1.2009 17:53:

veikkasin, että molemmat säätää ns. Wave-volaa windowsista. Ainakin sitä Winamp-säätää.

---

Hmm, youtube i kylläkään säädä winampia eikä ääniasetuksissa liiku mikään liuku.
[/q]

ei ne reaaliajassa liiku.

[q]ezzy, 23.1.2009 17:53:

veikkasin, että molemmat säätää ns. Wave-volaa windowsista. Ainakin sitä Winamp-säätää.
[/q]

Hmm, youtube i kylläkään säädä winampia eikä ääniasetuksissa liiku mikään liuku.

[q]Takyon, 18.12.2008 13:20:
Mun iPodissa on lähes 3000 biisiä jotka soi shufflella. Äsken kun laitoin soimaan ja biisi oli loppumassa niin ajattelin että voisi soittaa erään tietyn biisin mut se tulikin ihan itsestään just sillä hetkellä. Onhan tuota nyt ennenkin tapahtunu jollain ~100 biisin soittolistalla mutta että tuolta tuhansien joukosta just se biisi osuu kohdalle
[/q]

Mulla soi radio rock, kun ajoin pihaan ja sama biisi, joka soi sillä hetkellä, soi mulla himassa 109 biisin playlistiltä randomilla tokana biisinä, kun istuin koneelleni :P

[q]Kolera, 18.12.2008 13:59:
http://www.tukes.fi/fi/Palvelut/Tiedotteet/Sahko-ja-hissit/Turvatekniikan-keskus-varoittaa-LED-tuikkukynttiloiden-vaarinkaytosta/
OK!
[/q]

Ai saatana :D

Totaalinen tipahtaminen.

[q]Kolera, 18.12.2008 13:59:
http://www.tukes.fi/fi/Palvelut/Tiedotteet/Sahko-ja-hissit/Turvatekniikan-keskus-varoittaa-LED-tuikkukynttiloiden-vaarinkaytosta/
OK!
[/q]

No, ei mene kauaa ni noiki kielletään :D

[q]Individual, 18.12.2008 14:52:
Mulla soi Radio Rock niin sama biisi mikä soi aamupäivällä tuli uudestaan iltapäivällä. *pökr*
[/q]

luultavasti siis kyseisenä päivänä jo 150. kertaa...vitun soittolistat. Onneks ei tarvi kuunnella ko. kanavaa ku 15min päivässä, eli työmatkalla, kun ei jaksa kaivaa ipodia.

Mulla soi Radio Rock niin sama biisi mikä soi aamupäivällä tuli uudestaan iltapäivällä. *pökr*

[q]ezzy, 18.12.2008 15:39:
---
Individual, 18.12.2008 14:52:

---

luultavasti siis kyseisenä päivänä jo 150. kertaa...vitun soittolistat. Onneks ei tarvi kuunnella ko. kanavaa ku 15min päivässä, eli työmatkalla, kun ei jaksa kaivaa ipodia.
[/q]
Muuten kyllä hauska kanava, mut noi soittolistat aiheuttaa sen että sitä pystyyy kuuntelemaan vain pari kertaa vuodessa. Aikanaan soi duunissa, mut soittolistojen lisäksi rupes oleen niin kökköä oman konsernin tuotteiden piilomainontaa (pelkokerroin, niiden nettikauppa jne.) et ei enää jaksanut.

[q]remotion, 12.11.2006 17:58: Hälyyttävää et maksimit lähtee helpoiten liikkeellä mitä en ole ikinä edes treenannut. o_0
[/q]

"uu"
mulle ei ollu mikään o_O et toi postaus tuli sulta

Oli aivan käsittämättömän kuuma ja muutenkin kaikin puolin ihastuttava bodypump-ohjaaja tänään. Pesis helposti suurimman osan kuumimmat emännät- topicin tarjonnasta! Hyvä että muistin välillä tarkistaa omaa asentoa peileistä, kun katse oli keskittyneenä johonkin ihan muualle.

No joo, oli sillä yks huono puoli: musiikkimaku. Treenimusiikkina toimi muun muassa Waldo`s people (tai joku vastaava) ja Pussycatdolls.

O