päivän o_O

Back to häröily O

Kylläpä nyt kotikulmilla sattuu ja tapahtuu - eilen uutisoitiin avioparin itsemurhista jotka tapahtu 50 metrii miun kämpästä ja nyt tuolla on joku major putkivuoto ja kaikki liikenne on ohjattu menemään tästä ohi mistä normaalisti menee ehkä auto per minuutti Mitäköhän seuraavaks...
Meen ainakin hakee pyykit - siinä vasta jymyuutinen

Stopatkaa video 00:17 kohdalla.

Säikähdin tänään kun näin ton videon, pelottava yhdennäköisyys erään tunnetun suomalaisen dj:n kanssa.. :D

http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/saulin_ja_nikon_parhaat_patkat?148184 kyl sitä kaikkee paskaa tehään

[q]Jutu, 30.10.2008 16:45:
---
Natural Skeletor, 30.10.2008 16:39:
NO! I DO NOT KNOW!

---

EtPÄ! Käsi ylös niiltä, keille Laitinen on kännissä (ja joskus ehkä silloin tällöin selvinpäin) selittänyt paljon ja jotain käsittämätöntä asiaa! o/
[/q]

o/

whhhaaaatttaaaa!!?

Luin seiskasta et mun entinen luokkakaveri yläasteelta seurustelee Eva Wahlströmin kanssa ja ne on saanu pojan:D

En tiennykkää et Pekkis sen kans seurustelee. Tosin ei yhteyksissä olla oltu sitte yläasteen jälkeen.

no mut onnea heille!

[q]hemuz, 31.10.2008 10:20:
---
Jutu, 30.10.2008 16:45:
---
Natural Skeletor, 30.10.2008 16:39:
NO! I DO NOT KNOW!

---

EtPÄ! Käsi ylös niiltä, keille Laitinen on kännissä (ja joskus ehkä silloin tällöin selvinpäin) selittänyt paljon ja jotain käsittämätöntä asiaa! o/

---

o/
[/q]
o/

tipahdin, kun lounaaksi ostamani valmismozarellasalaatin kannessa luki kaiken normaalin lisäksi:

Käyttöohje: miestäkin saa kehua. omaansa ainakin.

Heh, on tainnut etiketin laatinutta henkilöä jokin asia parisuhteessa ketuttaa.. =)

-kehuasaahuuhkajaakinuhuu

Mun seinänaapuri(t) on nyt kahtena peräkkäisenä perjantaina muuttanu (?) ulos tosta asunnosta ja molempina kertoina muutto on tapahtunu illalla näihin aikoihin, viime pe muistaakseni vielä myöhempään. Kyse on vaan perjantaista, ei muina päivinä...

[q]Takyon, 31.10.2008 21:04:
---
Hitchhiker, 31.10.2008 21:01:
--
Tuli tämä sama joskus puolisen vuotta sitten
[/q]

Noh onneksi en ole ainut, muuten olisi jo äärimmäisen outoa *lmao*.

Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta.

Onhan se kevät ihan kohta. Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.

Itselle taasen tuli viesti sähköpostilla (hieman outu, koska tuo sähköposti ei ole täällä käytössä edes):

"Hello,
My name is Miss Joy Benson. Through what i saw in your profile (klubitus.org) ,i think you are the kind of man i really want to spend my life with.
You know love is all
we need to go forward in any relationship, so lets start from here.So please do contact
me through my private email address so as to enable you know me better, ( joybenson85@yahoo.com)... I am waiting to hear from your lovely reply soon..."

Noh en tule vastaamaan tuollaisiin viesteihin, lähettäkööt mitä haluavat, oisko jokin tracking cookie ollut jossakin joskus). Viestistä on jo pieni hetko ja kone on täysin uudelleen asennettu (noh eihän se kaikkea takaa), mutta pisti naurattamaan hieman.

Olin laittanut kännykän kalenteriin herätyksen eilisaamuksi (31.10.) klo 8.40 ja aamulla mahdollisesti painanut torkkua puhelimen soidessa. Äsken kello 00.00 puhelin alkoi hälyttää torkkua...
Kaipa tää puhelin alkaa vanhuuttaan sekoilla - onhan tällä ikää vissiin jo noin 4 vuotta. Toissapäivänä huomasin käynnistysnappulan kumisen painikkeen kadonneen, eikä näppiskään pysy oikein kasassa puhumattakaan siitä, ettei tää suostu aina oikein latautumaan. =/

Söin just lähes kokonaisen pizzan. O__o Viimeks syöny yli kaks vuotta sitten kyseistä kamaa.

[q]Janisa, 27.11.2008 10:50:
---
SyndroDome, 26.11.2008 20:13:
---
Janisa, 26.11.2008 15:43:
Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin.
Tästä se näköjään lähtee!

---

Hehee siitä se lähtee! Onko kesähäitä tiedossa? Aloin tässä kelaamaan, että mä en oo vielä koskaan ollut kenenkään kamun häissä Vois niinku pikku hiljaa alkaa pariutumaan noi kamut :D Tahtoo häihin!

Niih ja btw back to (home?) Finland!! Kotimatka se paras matka. Yleensä.

---

Nuo molemmat häät ajoittuu helmikuulle, mutta tiedän nyt jo kahden tuttava-pariskunnan avioituvan ensi kesänä... Niitäkin kutsuja siis odotellessa! Tässähän ihan kiirettä kohta siis pukkaa!
[/q]

Joo kiire tulee! Ei oikeen muuta kerkii ku juoksee häissä :D

[q]sativa, 29.10.2008 15:54:
Tiputin aamulla vahingossa kännykkäni VESILASIIN ja se meni rikki.
SCOOOOOORE!
[/q]
Hehe. Mun kaveri tiputti kerran puhelimensa tuoppiin kesken puhelun. Se toi mielenkiintoisen lisän puhelun äänimaailmaan. Tosin satuin olemaan Englannissa sillon, niin taisin luulla että linjat mättää.

Ite oon unohtanu puhelimeni muun muassa Siwan pakastealtaaseen. :D

apuapaniikkiadhdmasennushyberventilaatio.

Taas on tullut se aika, että kotiinpaluu lähestyy.. Kolme vuorokautta ja sitä ollaan jo jossain beijingin ja lontoon välimaastossa suuntana KOTI Ei pysty tajuumaan miten nopeesti toi aika menee. Toki himassa on kevät ja mahtavaa nähdä perhettä, frendejä ja päästä treenaamaan No okei, tota listaa vois jatkaa loputtomiin. Muuuuutta, travel... ooh travel. Just love it *sydän* (onneks sitä voi aina lähtee uudestaan )

[q]Hyzenthlay, 18.4.2009 03:25:
---
Mimir, 17.4.2009 20:39:
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.

---

missä oot töissä? O__o sori, pakko kysyy :D
[/q]

Vastasyntyneiden teho-osastolla :)

Ööh. Jerry Lee Lewis on käynyt studiossa äänittämässä uuden levyn.*ding* Kaveri on lähemmäs 80-vuotias ja kävi äänittämässä materiaalia. Onneksi idoliltani ei lopu vauhti, vaan saa kuulla häntä yhä uudestaan.

[q]mayah, 23.8.2007 10:54:
---
Annakins, 23.8.2007 10:53:
Miehet

---

INDEPENDENT WOMAN!!!
[/q]

Toi oikeesti toimii ku sitä hokee vaa tarpeeks! :D

[q]Jone, 18.1.2006 15:25:
Venyttely treenin jälkeen, anyone?
[/q]

Me oltii viime viikolla keilaamassa, ja kaks päivää sen jälkee vasen pakara-reisi-pohje-yhdistelmä oli nii jumis ettei päässyt sängystäkään ylös näyttämättä kankean tyhmältä. Totesin että säännöllinen liikunta ja se venyttely ois aika tarpeellista tälle neidille

O