päivän o_O

Back to häröily O

[q]domi, 27.10.2008 18:35:

Yleensä ne laitetaan käsivoimin kiinni et renkaan voi sit vaihtaa tien päällä jos sattuu puhkeamaan. Momenttiin laitettuja pultteja ei kovin helposti availla ristikkoavaimella, ellei sit oo voimamies Urjalasta.
[/q]

nii joo, tiätty *toktok*
mut siis yks rengas siellä oli semisti irti, ja se sen kolinan aiheutti... aika veikeetä, ku autolla tosiaan ajellut melkeinpä ainoastaan motarilla, väliä vantaa-lahti, huih

[q]REivaaja, 28.10.2008 02:03:
---
Stene, 27.10.2008 18:32:
Asentajalla on aika heiveröiset käsivoimat ollu, jos ei oo tarpeeks kireelle pultteja saanu. o_O

---

No ei kyllä sunkaan voimat auta jos on väärät pultit kiinni.
[/q]
Olisiko sitten ollut parempi vetästä ne väkisin sinne ja mahdollisesti pilata pyörrännavat? Mikäli siellä nyt "väärät pultit" on ollu kiinni.

Joo-o, turhaa spekulointia, varsinkin kun ei tilanteesta tarkempaa tietoa ole.

Lähinnä vaan korjauksena tohon luuloon, että ne pultit pitäis olla jossain tietyssä momentissa kiinni. Mutta domihan sen tossa jo toteskin.

Uutiset, jotka tänään jäi mieleen:

Somaliassa parikymppinen nainen kivitettiin hengiltä rangaistukseksi epäillystä aviorikoksesta. Kivitystä oli katsomassa satoja ihmisiä. Viimeksi Somaliassa on tuomittu ihmisiä kivityskuolemaan kaksi vuotta sitten.
Japanissa kaksi ihmistä tuomittiin kuolemaan hirttämällä. Ensi vuonna tuomareiden lisäksi tavallisesta kansasta koostuva lautakunta päättää hirttotuomioista.

Huh, näiden rinnalla kuulostaa sähkötuolikin paremmalta tavalta kuolla ja sekin pitäs mun mielestä kieltää.

[q]Natural Skeletor, 28.10.2008 03:10:
Elämäni toinen paniikkikohtaus näemmä sit nii. Aina yhtä piristävää tommoset uudet asiat ku tiedä mitä vittu tapahtuu. Kummatki viel iskeny yöllä niin että on mennyt suht aikaisin nukkumaan ja herää sitten keskellä yötä, kelaa et nonii ja takas nukkumaa ja sit iskee vammanen olotila. Ei pitäis selkeesti mennä liian aikasin nukkumaan ku vituttaa herätä noin paljon keskellä yötä sit =P
[/q]
Satuitkohan menemään kännissä/darrassa nukkumaan? Elimistön ylirasitustilat on nimittäin omiaan aiheuttamaan ahdistusta ja paniikkituntemuksia. Itse ko. häiriöstä kärsivänä tiedän hyvin selvästi, mitkä tekijät mulle kohtauksia varmimmin aiheuttaa (lääkityksestä huolimatta). Näitä on krapula (ehdoton ykkönen!), yliväsymys, stressitekijät ja huono syöminen sekä uudet, pelottavat tilanteet ja niistä jännittäminen. Omalla kohalla voin ainakin sanoa, että ennaltaehkäisy toimii kaikista parhaiten. :)

Ehkä sun kroppa koittaa viestiä sulle jotain?

[q]Mark, 2.8.2007 14:50:
Symantec ja kaikki sen tuotteet Mä en keksi tarpeeks adjektiiveja kuvaamaan sitä kuinka käsittämätöntä PASKAA se yhtiö suoltaa *toktok* Vittu sentään!

-M
[/q]
Wanha ;) Mut ei se F-securekaan autuaaksi tee :D

[q]Miinapiina, 27.10.2008 18:21:
autossa ollut rengas irti tms, mutterit ollut kuulemma käsivoimin kii luultiin et ois laakerit menny, niin veikkas muutama muukin, äänistä päätellen. vein sen tänään aamulla huoltoon, ja hämmennys oli valtava, ku korjaajasetä soitti ja kerto mikä oli ollu vialla. joku sano et aluvanteil on jotain tekemistä asian kanssa, et niille pitäis olla omat pultit/mutterit/whatever....

no ihan turha reissu se ei ollut, ko ne vaihto renkaat (lähetään vloppuna reissuun) ja sit oli ollut laakereis väljyyttä. jep, halvemmalla päästiin mitä kuvittelin, ja se on päivän
[/q]

Ei tota nyt ihan olankohautuksella kannata ohittaa. Alumiinivanteille pitää olla oikeanlaiset pultit.
ja renkaiden laiton jälkeen pultit pitää jälkikiristää 100-200km ajon jälkeen. eli nyt kun ne on siellä ne laakerit tarkistettu, niin 100km päästä sit vielä jälkikiristät pultit.

löystymistä tapahtuu tietenkin sitä helpommin mitä paskemmat vanteet ja/tai pultit on. suomessa ehkä 10% autoilijoista tajuaa mikä tekee vanteesta hyvän ja eipä sit ihme että halvat tina/savi vanteet sitten elää sen verran että pultit pääsee löystyy.

[q]Natural Skeletor, 28.10.2008 18:08:
---
wiwi, 28.10.2008 17:41:
---
Natural Skeletor, 28.10.2008 03:10:
Elämäni toinen paniikkikohtaus näemmä sit nii.
---
Ehkä sun kroppa koittaa viestiä sulle jotain?
---
noo 4 päivää enemmän ja vähemmän kippistellen meni ja lähes 2 vuorokautta syömättä. Mehul, vissyl ja etanolil mentii. Tossaki olin jo kyl vuorokauden ollu ottamati. Mut eiköhän tuo kroppa vaan kerro mulle et "ei näin"
[/q]
No juu. Köh. Eihän tossa ollut juuri mitään noista mainitsemistani riskitekijöistä.

Vaikka oisit tosiaan päivän ollut tossa vaiheessa ottamatta, niin ei se elimistö tollasesta rääkistä hetkessä palaudu. Ihan muutenkin sun postausten perusteella suosittelisin, että pitäisit pienen mietintähetken elämäsi suhteen. Vaikka en sua mitenkään tunnekaan. :)

On käsittääkseni aika yksilöllistä, millasissa tilanteissa kohtaus iskee, mutta siitä tulee helposti itseään ruokkiva kehä kun oppii pelkäämään tietynlaisia tilanteita.

Tsemiä.

Yritän tehdä ihan ite ranskalaisia perunoista... Tätä ei kovin usein näe*hih*

[q]remotion, 28.10.2008 18:23:

Ei tota nyt ihan olankohautuksella kannata ohittaa.
[/q]

eipä niin... tajusin eilen, et se rengas on ollut kesästä asti aika heikosti sit varmaan kiinni. aina kun autoo on koittanut kääntää jossain "tiukemmassa" paikassa, ni kamala rutina ja ininä kuulunut, ja rattia saanut kääntää kaksin käsin vääntämällä. en o mikää autokässäri, ni en sit älynnyt viiä sitä mihkään silloin, aattelin et ei oo mistään isosta viasta kyse, ku muuten ajo rullas suht mukavasti. *toktok* nyt sit ku sitä kolinaa yms alko kuuluun, ni vein sen huoltoon.

nyt kun ajelee, ni eipä tartte väännellä ja käännellä kauheella voimalla ja se natinakin on kadonnut... eli se siis johtui just tuosta rengasasiasta. eipä o tullut mulle mieleen tollanen, eikä kyl kellekään muullekaan. :(

Kääh. Satuin just näkemään pätkän uutisista. Yhtenä aiheena oli jenkkien pressanvaalit ja spekulointi Floridan tuloksesta. Siinä haastateltiin yhtä siellä asuvaa suomalaista pariskuntaa siitä, ketä aikovat äänestää. Republikaaneja. O__o siinä oli naisen perustelut: hän pitää kovin Sarah Palinista, koska tämä "On viehättävä ja hyvä puhuja ja todella viisas valinta varapresidentiksi". Öh. Vaikka mulla ei ole näiden ihmisten kanssa mitään muuta yhteistä kuin syntyperä, en voinut välttää suunnatonta myötähäpeää.

[q]mayah, 28.10.2008 11:33:
Telkusta tulee dokkari Britannian pahimmasta unissakävelijästä, joka näkee kauheita painajaisia, kuljeskelee puolet yöstä ympäri kämppää jne. No, miestä viedään tässä uniklinikalle, jossa ensimmäisen yön jälkeen todetaan:

"Olemme nyt ankaria. Jamesilta kielletään kaikki paheet. Hän ei saa 5 energiajuomatökkiä tai 12 kahvikuppia. Hänen pitää karsia tupakointinsa 15 tupakkaan päivässä normaalin 60 sijaan. Hän ei saa stressata itesään puhumalla työstään tai valvomalla."

TSIISUS. Päivän O_o on siis se, että miten typeriä ihmiset on? Kai nyt saakeli vähemmästäki, ku 5 energiajuomasta, 12 kahvikupista ja 60 tupakasta päivässä menee yöunet *toktok*
[/q]

Entinen työkaveri sai vapautukset aamuvuoroista uniongelmien takia.
Äijä joi päivässä kaks pannua kahvia, poltti röökiä joka tauolla. Joi kotiin päästyään vielä pari energiajuomaa. Dokaili aina kun vapaapäivä ja yllättäen juomana kossubattery.
Ihmetteli ihan tosissaan miksi hänellä on nukahtamisvaikeuksia

hoho, ekaa kertaa töissä tänä vuonna tähän aikaan o/ YATTAAAAAAAA!

[q]wiwi, 29.10.2008 16:10:
---
sativa, 29.10.2008 15:54:
Tiputin aamulla vahingossa kännykkäni VESILASIIN ja se meni rikki.
SCOOOOOORE!

---

Hehe. Mun kaveri tiputti kerran puhelimensa tuoppiin kesken puhelun. Se toi mielenkiintoisen lisän puhelun äänimaailmaan. Tosin satuin olemaan Englannissa sillon, niin taisin luulla että linjat mättää.

Ite oon unohtanu puhelimeni muun muassa Siwan pakastealtaaseen. :D
[/q]

mulla kävi niin, et labyrintheissä mul oli huonosti suljettu siideripullo JA kännykkä laukussa ja loput arvaattekin. äiti tuskastu kun tytär oli "huumejuhlissa" eikä saa kiinni

[q]sativa, 29.10.2008 15:54:
Tiputin aamulla vahingossa kännykkäni VESILASIIN ja se meni rikki.
SCOOOOOORE!
[/q]

:D

En ymmärrä itteeni, mä tiedän et nois bussikatosmainostauluissa lukee PRINSESSAKLASSIKOT, mut joka ikinen kerta ku nään sellasen aamulla kun istun bussissa, mun mielestä siinä lukee prinsessaJATKOT.

Hm.

Kävin eilen ostaa ulkoilupukua ja ainut kiva jossa oli oikea koko, mustakeltainen jossa ei ollut ainuttakaan heijastinta o_O

9kk ja sain vihdoinkin pimputettua yhden melodian Remixiin.. Yay! o/

*tun nuotti nuotilta..

[q]Natural Skeletor, 30.10.2008 16:31:
---
Jutu, 30.10.2008 16:28:
Puhuin just äsken iskän kanssa 45 minuutin puhelun o_O Tän täytyy johtua kolmen tunnin yöunista...

---

siis et jaksanut puhua enempää vai kun olit niin väsynyt? =P
[/q]
No siis mähän en yleensä puhu noin pitkiä puheluita, varsinkaan iskän kanssa :D Joten tän täytyy johtua väsymyksestä kun taas rupee lörpöttelemään kaikkea. Vähän sama asia kun olis hiprakassa kun tulee seliteltyä kaikkea. U know!

Puhuin just äsken iskän kanssa 45 minuutin puhelun o_O Tän täytyy johtua kolmen tunnin yöunista...

[q]Natural Skeletor, 30.10.2008 16:39:
NO! I DO NOT KNOW!
[/q]
EtPÄ! Käsi ylös niiltä, keille Laitinen on kännissä (ja joskus ehkä silloin tällöin selvinpäin) selittänyt paljon ja jotain käsittämätöntä asiaa! o/

O