päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- ...
- 600
- Seuraava »
Winampin volumesäätö säätää avoimen youtube-videon volaa? Millä logiikalla? päivän wtf. O_O
Malmilla sitten näkee kaikenlaista. Kävelin tänään malmin ostoskeskuksen takana olevan aukion poikki niin joku paikallinen suuruus (niitähän siellä riittää) ajeli hirveetä vauhtia sähköpyörätuolilla ja möykkäs, osoittaen huutojaan kelle tahansa joka kiinnitti huomiota. Sitten se yritti ajaa teinityttöjen porukan läpi, jotta pääsisi ostoskeskuksen ovista sisään. Ehtivät väistää kuitenkin.
Viimeks eilen malmin uimahallilla ihmettelin äijää, joka avautui parille yläasteikäiselle pojalle että niiden pitäisi ottaa uiminen tosissaan eikä vaan seisoskella altaan päädyssä. Pojat olivat liikuntatunnilla opettajansa ohjauksessa ja levähtivät hetken uimisen lomassa. Se äijä on kyllä pirun ärsyttävän olonen muutenkin, oon usein sen kanssa samaan aikaan uimassa. On ilmeisesti joskus harrastanut ihan tosissaan ja siitä on tainnut tulla vanhemmiten päähänpinttymä.
Mutsi mainitsi mulle puhelimessa jostain radiohaastattelusta missä oon ollu joku 5v sitten enkä kuolemaksenikaan muista koko juttua...ei minkäänlaista muistikuvaa koko hommasta. Tätä tää on ku on huonekärpäsen muisti ja keskittymis...ai, kato vitsi ku hienoi kuvia tv:ssä...
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.
[q]Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.
[/q]
Irmal? NiinQ Kanttuvein Irma? *pökr**nauru*
[q]Freja, 12.1.2009 08:26:
---
WiljamiDzay, 12.1.2009 08:17:
Irmal? NiinQ Kanttuvein Irma? *pökr**nauru*
---
Irma = muija = naikkonen, jotain, u name it.
[/q]
No tiiän *hih*, kunhan... jotai :D
Katoin äsken meidän lukujärjestystä ja sinne on merkattu yksi 12 tunnin koulupäivä o_O Jollain käynyt pieni moka tai sitten koulu yrittää tosiaan saada meidät nopeasti pihalle tuolta :D
[q]Amma, 13.9.2009 05:28:
Elämä on kyllä ollu taas niin jännää, että...
- Ravintolaillan jälkeen käytiin Nitan kanssa grillillä ja jonossa takanamme oli joku vanhempi naishenkilö (todella nihkee ämmä), jota ei vissiin ollut onnistanut illan aikana, joten piti purkaa tutus johonkuhun eli meihin. Katseltiin ruokalistaa läpi ja täti alkoi aukoa ihan oma-alotteisesti elämän totuuksia kuten: "Nii'i, mikähän säkin mahdat olla... Tollanen transu..." Tässä kohtaa jäi tosin epäselväksi, tarkoittiko hän transseksuaalia vai transvestiittiä.
[/q]
Mahtoikohan se olla sama joka urputti mulle eilen? Kävelin töölönlahden rannassa ja juttelin (älykkäitä asioita, tietenkin) seuralaiselleni kun kahvilan pöydästä vanhempi nainen totesi nenäänsä nyrpistäen että "sairaalloista pälätystä" Kun tajusin että se tarkotti mua, sanoin vaan että itsekseenhän se onkin parempi höpistä. Eukko jäi lähes kirkumaan mun perään että oliko jotain asiaa, ja millainen mahtaa olla mun henkinen tila. :D
Vähän pelotti että se juoksee käsilaukku viuhuen perään. En tietenkään antanut sen näkyä vaan hidastin kävelytahtia ja käkättelin tavallistakin kovempaan ääneen. Ei saa päästää niitä niskan päälle!
Edit. Joo, kyllä mä tiedän että puhun paljon.
- näin yöllä 6 opettajasta unta, joka on vielä uskomattoman oksettava.
- Unohdin äiteen nimpparit/iskän synttärit.. *toktok**whaat*
Elämä on kyllä ollu taas niin jännää, että...
- Toinen kuubalaisista tanssipareistani näyttää muuttaneen Tanskaan.
- Ravintolaillan jälkeen käytiin Nitan kanssa grillillä ja jonossa takanamme oli joku vanhempi naishenkilö (todella nihkee ämmä), jota ei vissiin ollut onnistanut illan aikana, joten piti purkaa tutus johonkuhun eli meihin. Katseltiin ruokalistaa läpi ja täti alkoi aukoa ihan oma-alotteisesti elämän totuuksia kuten: "Nii'i, mikähän säkin mahdat olla... Tollanen transu..." Tässä kohtaa jäi tosin epäselväksi, tarkoittiko hän transseksuaalia vai transvestiittiä. Hmmm. Nooo, kohtasimme vielä jonkun (wannabe)maajussin, jolla oli paljon asiaa. Ja suomalaiset eivät muka ole sosiaalisia? Päätimme jatkaa matkaa ripeästi ja saatiin Nitta nätisti kotiin.
- Olin sitten menossa keskustasta kohti Hakaniemeä, kun tulikin tilaisuus heittää Tony-ystäväinen Postitalolta kotiin. Pitkänsillan jälkeen oli joku käsittämätön ruuhka ja vetäisin siinä ihan laillisen, joskin aika rivakan kääntöliikkeen Pitkänsillanrantaan tehdäkseni U-käännöksen ja päästäkseni takaisin kohti keskustaa. Rannassa autoa jalkakäytävän kautta käännellessäni edestä tuli moottoripyöräpoliisi, joka ajoi eteeni ja pysähtyi. Vähän jännitti. Avasin ikkunan ja taskuja kaivellessaan poliisi sanoin radiopuhelimeen pysäyttäneensä minut. Nyt takaa tuli poliisiauto. Jännitti vähän lisää. Sitten hokasin "Jaa, onko teillä ratsia, siitäkö toi ruuhka johtuu?" johon poliisisetä vähän niinq että pidänkö sitä ihan idioottina vastasi, että "On joo... Pitkä, rauhallinen puhallus... (Poliisi vähän yllättyi..) Nollaa näyttää", johon minä että "Niin kuuluukin." Poliisi sitten kertoi, että ne jotka ovat tehneet saman kääntöliikkeen kuin mä, ovat puhallelleet mittariin hulppeita lukemia. Totesin sitte, että tulikin tarve lähteä hakemaan kaveria, joten sen takia piti kääntää reippaasti. Poliisisetä toivotti hyvää matkaa. (...Unohdin kysyä keräilykortteja! *toktok*)
Tuli vaan jotenkin niin mieleen vuoden 2008 pääsiäinen...
[q]25.3.2008 02:33:
[/q]
...Näin vielä Pasilassa ketun. Soli sentään sinänsä positiivista.
Join 3 siideriä eilen,ja tää päänsärky kohos taas muutamalla asteella
[q]Amma, 13.9.2009 12:25:
---
wiwi, 13.9.2009 12:14:
Mahtoikohan se olla sama joka urputti mulle eilen?
---
Ai että nykyään pitää varoa kaiken maailman sekakäyttäjien, teinixien ja kääliöiden (ja teinixkääliöiden) lisäks jo vanhempia naishenkilöitäkin?
A-P-U-A!
[/q]
Elämme vaarallisia aikoja.
[q]wiwi, 13.9.2009 12:14:
Mahtoikohan se olla sama joka urputti mulle eilen?
[/q]
Ai että nykyään pitää varoa kaiken maailman sekakäyttäjien, teinixien ja kääliöiden (ja teinixkääliöiden) lisäks jo vanhempia naishenkilöitäkin?
A-P-U-A!
Sillon. Kun nyt tuntuu et on kiva kattoo bätmänii telkkarista niin tää s**nn welho p*kl! Ei suostu yhteistyöhön.
[q]KeijoK, 12.9.2009 12:19:
---
sativa, 12.9.2009 12:17:
Kaveri avuks - tuli tästä mieleen, että mulla oli kerran yllättäen baarissa kova hikka. Yritin juoda, pidättää henkeä ja olla hikkaamatta, mutta mikään ei tepsinyt. Sitten mun kaveri randomisti katso mua silmiin ja sano vakuuttavasti, että saat euron jokasesta hikasta mikä vielä tulee. Loppu ku seinään. Oon kokeillu itsekin parille kaverille ja toi kyl on tehonnut hyvin. Tosin, riski sinänsä jos ei lopukaan
---
*nauru**nauru**nauru* Indeed!!!
[/q]
Mut siis oikeesti toi toimii niin uskomattoman hyvin that it's worth taking the risk! Koklakkaa koklakkaa
Kun heräsin, ihan eka ajatus mikä mulla oli, oli et mul soi päässä se hemmetin "Sex on fire"-biisi. Wtf? :D
[q]ezzy, 4.10.2005 00:25:
---
aapee, 4.10.2005 00:00:
tuon perusteella olemma sitten kai kaikki ammattiautoilijat teinejä ja jotain tuningpellejä??
---
No, jos rekkakuskina tunnet piston sydämessäsi, kun haukun tuning-pelleiksi autoilijoita, joilla on sumarit nomaalisäällä päällä, niin kyllä.
[/q]
..en tunne pistoa, jotenkin sain vai tuosta sellaisen kuvan. Kuten tuolla jo aikaisemmin totesin en itsekkään ymmärrä normaalikelillä ajavien sumareitten käyttöä. Märkä ja pimeä muuttaa tilannetta jonkun varran mutta sehän on vain minun mielipiteeni..
Heräsin aamulla kahesti siihen, että meinasin oksentaa. Toisella kerralla olin jo ryntäämässä vessaan mutta olin niin väsynyt että aattelin että tulkoon lattialle jos on tullakseen. Meni ohi eikä siinä sitten mitään. O__o
Meillä on lauantaina firman pikkujoulut ja mua ei taaskaan kiinnosta yhtään sinne meneminen.
Huomaa että en oo kotona tehny "hetkeen" mitään perunaruokia ku tuossa siivosin jääkaappia ni oli perunapussin tyhjä tila täyttyny versoilla ja tullu pussista läpi...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- ...
- 600
- Seuraava »