päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]ezzy, 13.10.2009 07:43:
hoho, ekaa kertaa töissä tänä vuonna tähän aikaan o/ YATTAAAAAAAA!
[/q]
älä sit nukahda leffaan tänää
[q]noena, 13.10.2009 09:06:
...mulla on sellainen outo olo, että en halua mennä tupakalle
[/q]
Ootko testaamassa jotain tupakanlopettamissysteemiä?
Mulla kans ollu viimeset pari viikkoa niin nihkeetä röhimistä ja limailua että täytyy kyl oikeesti vältellä noita syöpäkääryleitä kaikin hinnoin.
Naapurin (melko ärsyttävä) koira ei tänään herättäny mua. Normaalisti alkaa aina kipee ulvominen ja haukkuminen siinä kasin aikoihin.
[q]Lost-Soul, 13.10.2009 10:44:
---
ezzy, 13.10.2009 07:43:
hoho, ekaa kertaa töissä tänä vuonna tähän aikaan o/ YATTAAAAAAAA!
---
älä sit nukahda leffaan tänää
[/q]
Oon söpö ku nukun
Juon kahvia O_o Tai siis, espressokaakaoo. Mut silti, o_O
[size=7]Ehkä pelottavaa myös, et ei tää mitenkää pahaa oo. [/size]
Oon täs muutaman päivän ihmetelly, miten oon ihan pirtee päivisin, vaikka tuntuu etten nuku nykyään ollenkaan. Meen nukkuu siin 22-23 aikaan, nukun muutaman tunnin ja rupeen heräilee pitkin yötä. Joko heräilen vähän välii tai sitten sitten valvon yhellä kertaa jonku tyylii tunnin putkeen ja jatkan nukkumista. Kello soi 6.00 ja herään ihan pirteenä ja olo on kokopäivän kuitenkin semmonen kun ois nukkunu 8h sikeesti ja päikkäreitäkään en tarvii, enkä kahvii tms.. o_O
Siitä asti kun alotin marraskuussa nykysessä duunissani, on töitä ollu kauheesti ja kokoajan oltu aikatauluista myöhässä jne, mut nyt ei yht äkkii ookkaan mitään tekemistä, kaikki on tehty mitä pitää ja enemmänki! Hassuu... Pomokaan ei oo vielä saapunu töihin ni ei voi siltäkään kysyy mitä seuraavaks.
Nyt on sitten mukava lähtee kesälomalle
[q]sapeli, 3.9.2008 12:38:
---
LiiNa, 3.9.2008 12:30:
Oon täs muutaman päivän ihmetelly, miten oon ihan pirtee päivisin, vaikka tuntuu etten nuku nykyään ollenkaan. Meen nukkuu siin 22-23 aikaan, nukun muutaman tunnin ja rupeen heräilee pitkin yötä. Joko heräilen vähän välii tai sitten sitten valvon yhellä kertaa jonku tyylii tunnin putkeen ja jatkan nukkumista. Kello soi 6.00 ja herään ihan pirteenä ja olo on kokopäivän kuitenkin semmonen kun ois nukkunu 8h sikeesti ja päikkäreitäkään en tarvii, enkä kahvii tms.. o_O
--- Ollaan ku yö ja päivä ku vertaat tohon mun tän sivun postaukseen...
Sapsu =
Liina =
[/q]
Joo he mut sen takii mua toi ihmetyttääkin, ku oon aina ennen kans nukkunu kauheesti ja tuntunu et ikinä ei saa nukuttuu tarpeeks. Voi kun jatkuis tämmösenä, on paljon enemmän sit aikaa kaikkeen ja on muutenkin kiva olla pirtee
Eksä flirttaili eile baarissa
[q]sapeli, 8.9.2008 04:49:
Lähettiin kaapelitehtaalta kesken Tieston setin ja käveltiin kotiin Etelä-Haagaan.
[/q]
Kuin te tolleen? o_O
Fazerin maalaisranskalaisessa jättipatongissa, joka on ostettu S-marketista, luki että "leivottu Ranskassa" En usko!
Mua on yht'äkkiä ruvennut hirveästi kiinnostamaan urheilu ja liikkuminen. Ensimmäistä kertaa elämässä tämmönen olo, että haluaa vaan liikkua ja hirveesti kokeilla ja tehdä erilaisia liikuntamuotoja Kun aina ennen liikunta on ollut semmosta ikävää pakkopullaa, joko jonkun pakottamana tai liikkunu vaan sen takia, että laihtuis. Nyt ekaa kertaa semmonen olo, että haluaa liikkua liikkumisen ilosta, aika jännä fiilis
Tehtiin juuri ipen kanssa asuntotarjous.
APUA :DDD (aika hurjaa.)
[q]wiwi, 8.9.2008 17:52:
---
Lyra, 8.9.2008 11:23:
---
wiwi, 7.9.2008 12:18:
---
LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.
---
Kuulostaa tutulta. Muhun mahtuu myös lähes aina jälkiruoka. Olin poikaystävän kanssa kuukauden reissamassa kesällä, ja huomattiin että vaikka syötiin samaan aikaan ja abt yhtä paljon niin mulla oli oikeastaan koko ajan nälkä ja söin välipaloja meidän yhteisten ruokailujen välillä. Ja tää kaveri on mua +40kg/+15cm kookkaampi.
Poikaystävän sukujuhlissa sen äiti kehuskelee sukulaisille, kuinka olen niin hyvä syömään.
---
lapamato.
---
:D
[size=7](Tai sit se, että urheilen suht paljon ja olen kasvissyöjä, vaikuttaa asiaan.)[/size]
[/q]
Jep, se se taitaa olla
[size=5]Mullekkaan ei kyllä eläimet maistu...[/size]
En nyt tiiä onko tää päivän o_O vai päivän :) mutta äsken mulle kuitenkin soitti joku lehtimyyjä ja jotenkin sen puhelun jälkeen jäi tosi hymyilevä olo, vaikka en millään suostunutkaan tilaamaan sen myymää lehteä. Oli oikeen mukava ja loppuun asti kohtelias ja toi päivään pienen piristyksen Eipä ole varmaan ennen tommoset lehtimyyjät soittanu..
Sanoin äsken pomolleni lähteväni kaupunkilomalle pääsiäisenä (pe-ma) ja se kun on tommonen pidennetty viikonloppu niin ei joudu vapaata ottamaan, mutta kun sanoin että kone laskeutuu takas suomeen ma iltana vasta 22.40, että en varmaan tiistaina jaksa heti klo 8 tulla töihin, niin kysyi itse heti että "haluutsä olla pois sen tiistain? tai voitsa tulla vaikka puolen päivän aikaankin, niin saat semmosen pehmeen laskun työntekoon, ihan miten vaan?". Ja ihmetyttää sen takia, kun mulla ei oo mitään ylimääräsiä vapaapäiviä edes kerääntyny, mutta kelpaa kyllä mulle (en kyllä ajatellut pitää vapaata koko päivää)
[q]Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.
[/q]
Kerran kuulin erään missin selittävän, että käyttää AINA sateella aurinkolaseja, ettei meikit levii
Likkakaveri lähetti pari viikkoa sitten viestin, että pitää kekkerit tänä perjantaina 27.3 muttei sen tähdellisempää tietoa asiasta. Lupasi lähestyä lähemmin tarkemmilla yksityiskohdilla.
Noh, tänään tuli sitten jatkoviesti jossa se kutsui tupareihin osoitteeseen XXX 19, alaovi aivan siinä Siwan vieressä ja hissillä kuudenteen kerrokseen. Tuijotin vähän aikaa osoitetta, sillä itse asun osoitteessa XXX 18 aivan siinä Siwaa vastapäätä ja kuudennessa kerroksessa.
Vähän aikaa naureskeltuani asialle ja ilmoitettuani tästä kaverilleni, hymyilin itsekseni, sillä nyt mulla asuu oikea ystävä suoraan vastapäätä jonka kanssa voi vilkutella ja selkeällä säällä jopa paperilapuille kertoa kuulumisia ystävälle. Aika jänskää!
selvä viikonloppu. tuntuu ku olis sunnuntai =P
nytku viel sais aikaseks tehtyy jotain täs kämpäs ni olis jeppiskamaa
[q]kindertin, 24.3.2009 11:28:
Mulla on ihan kummallinen olo.. Vähän niinkun ahdistais(nyt henkisesti,ei fyysisesti),on kaikkea muuta kun iloinen olo.
Kaikki on hyvin,kunhan ei ehdi ajattelemaan mitään.. Vähän sellanen olo et vois juosta täysillä päin seinää.
[/q] mulla on sama fiilis. oon tullut siihen tulokseen et on paha kevätmasennus.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- ...
- 600
- Seuraava »