päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- ...
- 600
- Seuraava »
Mun elämä. Mä en enää ymmärrä.
[q]ezzy, 3.2.2009 11:07:
---
Mar6, 2.2.2009 22:12:
Tajusin just ollessani pari viikkoa lomalla että olin ekaa kertaa noin 14 vuoteen ton aikaa täysin ilman nettiä, sähköposteja.jne ja kännykätkin oli suurimman osan ajasta lomakohteen yöpöydällä enkä puhunut sekuntiakaan puhelimessa.. Huah. Ei se ainakaan pahaa tehnyt, itseasiassa yllättävän vapautunut fiilis, täytyy varmaan useimminkin lomailla tohon tahtiin jatkossa.
---
Toi on kyl oikeesti outo fiilis, itse olin jouluna muutaman päivän lähes ilman nettiä. Lähes meaning et käytin ehkä muutaman minsan koko aikana nettiä :P Ku pystyiski olee pidempään ilman :D
[/q]
Mä sain viime kesänä olla kerrankin ihan ypönä mökillä monta päivää. Siellä ei ole sähköä, eikä muitakaan nykyaikaisia vempeleitä, niin tein päätöksen olla ihan kunnolla eristyksissä. Sen verran sentään annoin periksi, että kerran päivässä (noin klo 17, ennen kuin aloin lämmittämään saunaa) katsoin puhelut ja viestit puhelimesta ja kuittasin porukoille olevani OK.
Oli kyllä suhteellisen vapauttavaa, mutta seuraavan kerran kun löysi koneen ääreen, niin äkkiä piti katsoa kaikki mahdolliset paikat läpi, että mitä on elämästään missannut
Nyt oon myös kotona aika usein jättänyt laittamatta koneen päälle. En tiedä miksi, jotenkin se kone on vain niin maagisen vetovoimainen, että jos se on päällä, niin kyllä sitä koko ajan rämppää.
[q]yaya, 7.3.2006 17:59:
http://www.mktc.pwp.blueyonder.co.uk/animals/
No ny jäi jämmentynyt fiilis
[/q]
Päivän eka repeäminen, ei helv..
Kah!? Taivas varjele -raidan tekijä:
Joonas Hahmo. Vaikkei tuosta nyt aivan Cocktail Bar läpi paistakkaan niin näin jälkiviisaanakin todettakoon, että "jotain pirun tuttua" rallissa olin kuulevinani alun alkaenkin, vaikka veikkaus tekijästä kävi jopa Shiney Fish:n pakeilla saakka.
Edit. Vai oliko se nyt: Shine Fish?
Ansioituneen espanjalaisohjaajamestari Pedro Almódovarin ahdistavin joskin kaikessa mustanpuhuvuudessaan tyylitietoisin sekä huumoriltaan häiriintynein teos Matador saa vihdoin arvoisensa sekä luonnollisesti sensuroimattoman ensi-illan päivitettynä dvd -julkaisuna!
Elokuva, jonka vet kaikessa järjettömyydessään asetti ilmestymisajankohtanaan ensitöikseen Suomessa kokonaiskieltoon, ja jonka jälkeen langetti julkaisulle lisäksi massiiviset leikkaukset. 25-vuoden jälkeen joku ottaa viimein "härkää sarvista", KIITOS Atlantic Film Oy.
Laitoin kellon herättämään vapaapäivänä klo 7:00 ihan vain että olisi enemmän aikaa touhuilla kaikkea mukavaa kotona. Näin ei oo käyny varmaan sitten ylä-asteaikojen kun oli joku peli mitä syyhytti päästä pelaamaan heti kun oli taas tajuissaan...
Päivämäenlaskuihin *plur*! Ja sitten voikin mennä nukkumaan *iloinen**lmao*.
Kun tänään keräilin taas roskia työmatkan varrelta, tuli vastaan sellaisen sähköpömpelin päällä talouspaperinipun päälle kumottu viilipurkki. Miksi kukaan A) kumoaisi viilinsä talouspaperinipun päälle (purkki siis oli yhä siinä ja viilit sisällä) ja B) jättäisi sen tuollaiseen paikkaan?
No, nyt se on roskiksessa, ois voinu nimittäin parin päivän sisällä alkaa haista aika karsealta tuolla helteessä.
BBC World (kaapelitalouksissa kanavapaikka: 72) lakannut "vaivihkaa" näkymästä maksutta.
Oon ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen ollut niin paljon poissa Klubbarilta etten enää osaa kirjoittaa hymiöitä ulkomuistista vaan jouduin menemään tsekkaamaan ne listasta. Sillä lailla - kyllä se elämä vielä voittaa. :D
Oon ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen ollut niin paljon poissa Klubbarilta etten enää osaa kirjoittaa hymiöitä ulkomuistista vaan jouduin menemään tsekkaamaan ne listasta. Sillä lailla - kyllä se elämä vielä voittaa. :D
Ei se mitään, sama juttu täällä JA aloin automaattisesti hakemaan sun viestin läheisyydestä 'tykkää'-nappia :D
---
---
Ei se mitään, sama juttu täällä JA aloin automaattisesti hakemaan sun viestin läheisyydestä 'tykkää'-nappia :D
Makes me *nyyh*, boys
http://kauppa.extremevideo.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=makiaboxer
Esittelyssä:
Makia mustat boxerit kondomitaskulla.
...Enpä ollu ennen törmänny. Onks nää kovinkin yleisiä?
siis mitä vittua, Above & Beyond, tuo IMO kaikkien aikojen legendaarisimpia trancetuottajaporukoita, tekee tällästä David Guetta-maista paskaa nykyään ??? o_O Todella surullista...
edit: onhan tuo suunta kyllä ollu havaittavissa jo jonkin aikaa, mut siltikin :/
OMG pari biisiä on househtavimpia KOLMEN tuottajan porukasta, niin heti ollaan takinkääntäjiä. Oikeesti MITÄ VITTUA :D ja biisi on mitä loistavin.
---
---
siis mitä vittua, Above & Beyond, tuo IMO kaikkien aikojen legendaarisimpia trancetuottajaporukoita, tekee tällästä David Guetta-maista paskaa nykyään ??? o_O Todella surullista...
edit: onhan tuo suunta kyllä ollu havaittavissa jo jonkin aikaa, mut siltikin :/
---
OMG pari biisiä on househtavimpia KOLMEN tuottajan porukasta, niin heti ollaan takinkääntäjiä. Oikeesti MITÄ VITTUA :D ja biisi on mitä loistavin.
---
NO MITÄ VITTUA NII, mun mielestä toi uusi saundi nyt on vaan täyttä kuraa verrattuna aikasempiin tuotoksiin. Ja makuasioita, sano koira kun pallejansa nuoli.
Jos joku tosta ihqailavjuu-voksupörinästä tykkää, ni mikäpäs siinä. Mä olen vaan pitäny A & B:tä _trance_tuottajina.
Jep, sehän onkin hienoa ku jokainen biisi kuulostaa samalta ja omaa saman vokalistin. jepjep.
Kysymys kuuluukin tosin, että miks sä kuuntelet sitten trance-biisistä house remixiä (linkkaamas on ilmeisesti Mat Zo Remix), jos se on niin paska? Kuuntele se orkkis/club mix. vaikka
Mä olen kahvilla metsässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- ...
- 600
- Seuraava »