päivän o_O

Back to häröily O

---
Ihmiset o.O
Yks kirjotti facessa keskustelussa et "jos mun lapsesta tulee homo, sillä ei ole enää mitään asiaa kotiin".
Wiuh-pois kaverilistalta.
Lapsiraukat :(
---

Miten joku voi vielä tänä päivänä kirjoittaa tuollaista kuraa!?!?! Ikinä kääntäisi omille lapsille tuon takia selkääni. Ihan sama ovatko heteroita/homoja/whatever, rakastan heitä juuri sellaisina kun ovat. Pistää vihaksi tuollainen

Sepä se. Mut on kuitenki kasvatettu suvaitsevaiseks hmiseks, niin ei mahdu mun ymmärrykseen tollaset asenteet

---

On sekin tärkeetä päästää välillä tuulettumaan.*lohduttel*
Tarkotatko vahvuudella sitä, että se ei näy päälle päin vai että saat käsiteltyä sen nopeasti?
---

sekä että, olin tehnyt lähtöä jo niin kauan, että uskoin ettei se enää tuntuisi miltään, käsittely olisi ikäänkuin ollut tehtynä jo valmiiksi... ja koska muutenkin yritti pitää jostain ice queen-imagosta taas kiinni :/ tyhmintä. vaikka itse lähdinkin niin ei se henkisesti ollutkaan niin helppoa.

tänään laitettiin homma lopulliseen pakettiin kun avain palautui ja tavarat lähtivät kaapistani.
huh, ei se nyt ihan putkeen mennyt, mutta ainakin pystyttiin kiittämään kuluneesta kahdesta vuodesta. nyt sitten kohti uusia tuulia!

Ei sitä varmaan koskaan osaa täysin valmentaa itteensä. Vasta jälkeenpäin sitä tajuu missä kaikessa omassa elämässä se toinen oli omalla tavallaan osana.
Mut kyl se siitä. Omalla tavallaan ero on loistava kasvualusta kehittymiselle.

miurut paini tos ni lensivät molemmat pää edellä vesikuppiin XD

[q]mariq, 20.5.2010 16:23:
Oonko mä nyt oikeesti tullu allergiseks siitepölylle? *täh* Kauhee kaiherrus ja kirvellys ja punotus silmissä meneillään *toktok*
[/q]
Ei ihme vaik oisitkin. Mullakaan ei enää oireita oo ollu pariin vuoteen (olen entinen allergikko siis) mut nyt tota on niin järkyttävät määrät että nokka vuotaa ja silmiä kirvelee o_O

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

Poppeja asentelemassa ? :)

Ihme kyllä joo, mä olen kolmeen neljään autoon laitellu tähän mennessä ja aina on löytyny, yleensä useampikin... No, ranskikset on ranskiksia ;)

ja vuoden WTF, mitä helvettiä tiestolle ja buurenille on tapahtunut?

hirveintä rapaa ever koko biisi ja video :D

Tiesto is the new Guetta :D Paitti että on Guetta paljo parempi :D Ilmeisesti kohtuu pienellä budjetilla tehty video, ainakin kun noita soittimia kattoo millä Guetta soittaa *lmao**lmao*

edit: mutta joo, siis kyllähän toi on IMO sääli että noinkin legendaariset tuottajat menee koko ajan vaan enemmän popin suuntaan suurempien myyntilukujen (?) toivossa. Tai no, jos toi on se "luonnollinen" kehityssuunta pois päin sieltä alakulttuurista mistä ollaan lähdetty ja tehdään ihan musiikillisista syistä ni mikäpäs siinä. Saahan tollasilla varmaan ainaki uusia faneja. Vaikka itse en kyllä arvosta ollenkaan. Jos jotain mun arvostamia pitkän linjan tuottajia pitäis mainita niin esim. Oliver Lieb, Laurent Veronnez ja vaikkapa Mike Dierickx (aka. Push). Noi ei tosin olekaan mitään jeesuksia joita 30000 ihmistä stadionilla palvoo ihaillen tippa linssissä kun tyyppi soittaa levyjä.

ei saa dissaa A&B:tä!!1 ne on tehny vuoden kovimman TRANCE albumin!! niin saakeli! *halipuliplur* *plur**pihkassa*

[q]sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri.

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.
[/q]
Joo, itsekin pelonsekaisin (*nauru*) tuntein odottelen huomista, helvetin hyvää porukkaa meil duunissa noin niinkun selvinpäin mut saas nähä minkälaista menoa on sitte ku kaikki on seipäässä. Tosin meikäläinenkin aikoo olla, joten liekö tuo nyt niin hirveästi haittais kuitenkaan :D

Joo, niin muutes tosiaan. No, ase mikä ase :D

[q]alek szahala, 12.1.2009 20:11:
Tajusinpa just että mun uudessa kännykässä ei oo laskinta

Hyvä Nokia. Seuraavista malleista sit tekstiviestiominaisuus pois ja tilalle joku perskarvaspektrometri tai muu "hyödyllinen" ominaisuus.
[/q]
ei vittu, mikä malli ? :D pitääki kattoa tarkkaan jos joskus vaihtaa puhelinta ettei osta tommosta :D

---
"Rauhan ja rakkauden -uskonto" laajentaa Mellunmäessä, LOL.
Luojan kiitos ettei kaltaisen katveessa tarvitse rahojaan vuokraan tuhlata. :))
---

No aika vitun ahdasmielistä taas...

Hehe, katoin jotenkin "vaistomaisesti" eka että tossa kuvassa olevalla herralla on rynkky kädessä :D Stereotypiat, mitä ne on ? :D

Mut joo, vakavasti ottaen, täytyy sanoa että mua ei ainakaan näin äkkiseltään ajateltuna haittais jos joku pykäis moskeijan naapuriin. Sen sijaan omat uimahallivuorot, suvivirren kieltämiset yms. varmaankin ottais päähän, jos omaa elämää koskettais.

[q]mariq, 20.5.2010 16:37:
---
mikke, 20.5.2010 16:25:
---
Ei ihme vaik oisitkin. Mullakaan ei enää oireita oo ollu pariin vuoteen (olen entinen allergikko siis) mut nyt tota on niin järkyttävät määrät että nokka vuotaa ja silmiä kirvelee o_O

---

Mul ei nokka vuoda, mut on muuten vähän hömelö olo päässä. Koskaan aikasemmin ollu minkäälaisia oirehtiluja..
Oon kyl kuullu et nyt on muillakin normaalisti ei-allergikoilla ollu oireita. Jännä, vaik must monena yönä on satanukii nyt, eikös se yleensä pitäis auttaa pahimpiin pöllytyksiin..?
[/q]
Niihän ne sanoo et pitäis, mulla ei kyllä vaikuttanut silloin aikoinaan yhtään, oliko satanu vai ei. Aina sama niiskutus. Toki, voihan oireet johtua jostain muustakin, ei nyt kyl äkkiseltään tuu mieleen et mistä :D

o_O

Kattokaapa joskus näiden marinoitujen lihojen E-listaa. Yks kerta laskin et jossakin marinoidussa tuotteessa oli yhteensä 15 eri lisä- ja säilöntäainetta sekä aromeita.

Ja sen takia ei tuetakaan marinoituja lihoja ;) Hyi saatana, en muista ees koska viimeks oon syöny jotain oranssissa paskassa lilluvaa lihaa. Ohan se marinoimaton hieman kalliimpaa mutta jos laskee sen marinadin painon pois ni varmasti tulee samanhintaseksi, ellei jopa halvemmaksi. Se on kyllä harmi että kuluttajat täällä Suomessa suosii noita marinoituja tuotteita, kun eivät itse viitsi/jaksa/ehdi/osaa maustaa lihaansa (joka onkin HUI, TODELLA VAIKEATA!!1) ja valmistajat hykertelee kun saavat myytyä lihana tota paskalillua. Ei tartte mennä ku esim. Viroon, ni huomaa että siellä suurin osa lihoista on marinoimattomia kun taas täällä marinoimattomia saa etenkin pienistä kaupoista ettiä kissojen ja koirien kanssa. Olen kateellinen virolaisille.

Tohon "kierrätykseen" en ota kantaa kun en oo asiaan perehtynyt.

---
"Rauhan ja rakkauden -uskonto" laajentaa Mellunmäessä, LOL.
Luojan kiitos ettei kaltaisen katveessa tarvitse rahojaan vuokraan tuhlata. :))
---

No aika vitun ahdasmielistä taas...

Hehe, katoin jotenkin "vaistomaisesti" eka että tossa kuvassa olevalla herralla on rynkky kädessä :D Stereotypiat, mitä ne on ? :D

Mut joo, vakavasti ottaen, täytyy sanoa että mua ei ainakaan näin äkkiseltään ajateltuna haittais jos joku pykäis moskeijan naapuriin. Sen sijaan omat uimahallivuorot, suvivirren kieltämiset yms. varmaankin ottais päähän, jos omaa elämää koskettais.

Mihinkäs muuten toi mainoslause "The biggest dance event of the year" perustuu ? Kävijämäärään vai ?

[q]laite, 16.5.2007 07:53:
---
KooKie, 16.5.2007 07:41:
Ihmeellisintä on, että se jätkä vaikutti tosissaan kiinnostuneelta. Lupasin kertoa toiste sille näitä mielenkiintoisia asioita. :D

---

Mä voin arvata mistä se oli kiinnostunut ;D

(|)
[/q]

joo, noin vois tällee äkkiseltää luulla :D

"Lawyer's Price For Missing Pants: $65 Million"

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/04/25/AR2007042502763_pf.html

o_O

[q]Individual, 23.10.2005 15:21:
--clip--
[/q]

ei voi kyllä sanoa muuta kun että

[q]Epailija, 26.4.2007 20:11:
---
mikke, 26.4.2007 20:05:
"Lawyer's Price For Missing Pants: $65 Million"

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/04/25/AR2007042502763_pf.html

o_O

---

Mitä. Helvettiä.
[/q]
no älä muuta sano :D

O