päivän o_O

Back to häröily O

Joku ihana limainen spuge tuli junassa poistuessa mun selän taakse jonottaa ulos ja tunki nenänsä mun niskaan kiinni ja haisteli mua! Hyi h-vetti ihmiset osaakin olla ällöttäviä..

EILEN,
Hesessä, menin vaatimaan mun lelua mikä siis kuuluu lastenateriaan, ja se jäbä kehtas kysyy MINKÄ IKÄNEN SÄ OOT?

[q]Astaroth:
Mistä tämä tuli? Millä perusteella? Ja kuinka usein tuon 10 v:n aikana pitää juoda? Tuskin kuitenkaan itse juot joka päivä...?
[/q]
Tämä tuli suoraan ventovieraan suusta, hotellin aamupalalla, sivukorvalla kun kuuntelimme.. Elikkäs en osaa tarkemmin sanoa
Niin ja en toki juopottele sentään joka päivä *känni*

nukuin 18 tuntia... mut ei oo mitenkään outo tai flunssanen olo... no, olihan se aika kivaa

Aamulla viiden aikaan herättiin avopuoliskon kanssa siihen, että joku soittaa ovikelloa. Mietittiin sitten, että ei hemmetti tähän aikaan mitään kaupustelijoitakaan vielä ole liikenteessä... Antti meni sitten avaamaan oven. Siellä oli nuorehko mies kääriytyneenä peittoon, ihan kylmissään ja väsyneenä. Pahoitteli kovasti, kun huomasi, että oli väärällä ovella, ilmeisesti oli pyrkimässä naapurissa asuvan tuttavansa luokse suojaan...

Kävi ihan sääliksi sillä on varmaan ikävä eukko, joka on pistäny sen yöllä pihalle nalkutuksen päätteeksi

Kymmen vuotta kun on juonut alkomahoolia niin on kuulemma doku o_O
Eli vielä 5vuotta meitsillä vapaata viinan kittaamista jäljellä

Kaikenlaisia yhdyssana- ja muita kirjoitusvirheitä sitä on nähty, mutta että ihminen kirjoittaa sanan SADETTAKKI kahdella teellä, kuten lausuttaessa...
Nyt ei tuu mun elämästä enää yhtään mitään.

Kuuntelen Jas Van Houtenin Loco Lovee ja tää hymiö pomppii ihan musan tahdissa :D

[q]Lallu, 2.5.2006 08:47:
Mun pankkitilillä tapahtuu tosi kummia..
[/q]
sama täällä, kaikki on vaan hävinny

now ain't that sum weird shit? o_O

Moon töist ruokiksel ja mulle soitetaan et ei mitää kiirettä töihin .. et oo rauhasvaa .. ja palkka juoksee ood ..k

[q]mayah:
Nyt palan halusta tietää KUKA SOITTI??
[/q]

mä veikkaan jotain lehtimyyjää..
totuus kuiteski on se ett kaikki tärkeät tai mukavilta ihmisiltä olevat puhelut katkee just ku painaa vihreetä luuria.

[q]a-j:
explorer toimii ihan hullun paljo nopeemin kuin firefox
vaikka alunperin vaihdoin explorerista firefoxiin siksi koska
exploreri oli niin hidas ja jumi kokoajan

mut nyt siis taidan vaihtaa takaisin explorerin käyttöön
[/q]

Suosittelen Operaa

Palkkaa oli tullut semmoiset 500 euroa enemmän kuin odotin. Nyt saa sitten säätää ja selvitellä, että mistä hemmetistä sekin on muka tullut ja todennäköisesti se pitää palauttaa. Perkele.

[q]innae:
Voihan perse
[/q]

Toi on hauska kun skrollaa sivun tosi nopeesti ylhäältä alas ja takasin

[q]äm:
Kaikenlaisia yhdyssana- ja muita kirjoitusvirheitä sitä on nähty, mutta että ihminen kirjoittaa sanan SADETTAKKI kahdella teellä, kuten lausuttaessa...
[/q]

ja tuo lausuntatapakin on vain eteläsuomalsilla käsittääkseni, nimittäin itse en tuota tapaa käytä ja muijakaveri keljuilee siitä aina.

Esimerkkinä meillä on aina sana ”hernekeitto”, jonka hän (vantaalainen) lausuu HERNEKKEITTO ja minä (porilainen), lausun HERNEKEITTO.

[q]~caro~:
järvenpääs dogaa...*ding* [/q]

hyi sua..

tästä juolahtikin (topiciin liittyen) mieleeni etten muista koska oisin itse viimeks ollu jäkes dokaa.. and I live here.
oh well.
muistutuksia tosin otetaan vastaan.

poltinpa tupakkaa ja huomiotta puolet tulipäästä tipahti mun jalalle huosujen päälle. huomasin sen kun mun jalkaa alkaa polttaa ja panikoin äkkiä tulen pois huosuistani. jalassani on nyt pieni ”palon jälki” mutta housuissa ei ole yhtään mitään jälkeä.....
miten tämä on oikeen mahollista???*ding**hih*

[q]toshbi:
jalassani on nyt pieni ”palon jälki” mutta housuissa ei ole yhtään mitään jälkeä.....
[/q]

Tulipää ei ollut tarpeeksi kuuma suhteessa housujen kankaan syttymispisteeseen ja/tai tulipäästä lähtevä lämpö siirtyi kankaan läpi (eikä jäänyt kuumottelemaan kangasta) ja aiheutti polttomerkin.

[q]Apo:
---
toshbi:
jalassani on nyt pieni ”palon jälki” mutta housuissa ei ole yhtään mitään jälkeä.....

---

Tulipää ei ollut tarpeeksi kuuma suhteessa housujen kankaan syttymispisteeseen ja/tai tulipäästä lähtevä lämpö siirtyi kankaan läpi (eikä jäänyt kuumottelemaan kangasta) ja aiheutti polttomerkin.
[/q]

kiitoksia, nyt olen taas astetta viisaampi(?)

[q]mayah:
mutta parempi tämäkin kuin täysi epätietoisuus äm:n puheluhistoriasta!
[/q]

kait on vaa pakko luottaa.
:)

O