päivän o_O

Back to häröily O

Tulin hilleri hiiren kans yhtä matkaa kotiin tai olisko se sitten ollut vaan päästäinen, vieläkin menee kylmät väreet, eikö niiden pitäis olla säikkyjä otuksia!? mutta ei hätää olen vielä hengissä*nauru*

Kulta lähtee laivalle... =( ja tulee vasta tosi monen yön päästä takaisin..*nyyh*

En ymmärrä miten mä selvisin... Oli eka kuorma-auton ajotunti ja ajaa hurautin sit turun keskustan läpi.. JA OON HENGIS VIEL!!! Ei, en ymmärrä...

[q]Pygmi:
---
Injektio:
En ymmärrä miten mä selvisin... Oli eka kuorma-auton ajotunti ja ajaa hurautin sit turun keskustan läpi.. JA OON HENGIS VIEL!!! Ei, en ymmärrä...

---

entä ne muut, pyöräilijät, jalankulkijat, henkilöautot?
[/q]

Pyöräilijät ja jalankulkijat oli rauhas mut en tiä niist henkilöautoist Ja yhen liikennemerkin meinasin tempasta kotiin tulijaisiks ku "pikkasen" leikkasin liikaa kurvia siinä sitte paniikissa koitan vaihtaa vaihdetta pienemmälle ja päästä jonnekki karkuun

täs on kyl päivän o_0

näin unta Gatecrasher vs Labyrinth 2000 -bileistä ja heräsin aamulla tän näköisenä!!!!
http://disko.irc-galleria.net/00/23/69/98/5319227.jpg
(kuvaa ei ole muokattu paitsi vähän sinistetty... )

[q]Lene:
---
Injektio:

---

Kuorma-autolla huristellessa kuski harvemmin on siinä suurimmassa vaarassa - vaarassa ovat ne kaikki muut!
[/q]

Erittäin totta Luulin kyl, et saan sydänkohtauksen tai jonku muun vastaavan..

[q]KittysDead:
Jos menen bileiden jälkeen kovassa kännissä nukkumaan, luulen vielä sängyssä ollessani että olen edelleen baarissa.
Oli yöllä vaikeaa kun tuntui että makaan alasti peiton alla pulsarin lattialla. *känni* En kyl nukkunut nyt yöllä sekuntiakaan.
[/q]

Tuttua, vaikka yleensä olen ollut ihan selvinpäin liikenteessä ja lähtenyt suhteellisen aikasin bileistä. Jotkut kestit on vaan sellasia kokemuksia, että ne vaan jättää hetkeksi hieman ulalle :)

[q]S-T:
Joku Kallion seudulla asuva voisi kertoa oman lukunsa, nimittäin musta 1-5km päässä asuvia on paljon ja mulla on sellainen kutina, että niistä suuri osa asuu tuol Sörnäinen/Kallio/jne. sektorilla.
[/q]

huhu. en ookkaan hetkeen vilassu ja alle km säteellä asustaa jotainn.. 88. o_O
siin 0km kohalla oiskohan jotain 5.
..joista mä en kyl tiedä ku lauran tuolt tien toiselta puolelta :D
et asuukohan nää 4 muuta kans täs samalla kadulla..

aini oli mul kyl omaki juttu eiliseltä.

oon ostanu tollai pehmolelun itelleniki joka laulaa kun sitä painaa.
tosin se laulaa siis kaikenlaisista muistaki häiriötekijöistä. esim kännykästä.
ajattelin et nostan sen kaapin päälle ja se ei ota siel sit häikkää mistään. kattelee vaan sulosena.. ^___^
mut sitte eilen. katsottiin jännäripätkää ja tosi huikeen jännässä kohdassa alettiin kiljumaan..
ja se mun pehmolelu kissa alotti laulunsa.
voi kyl sanoo et elokuvan pelottavuus väheni puoleen siinä vaiheessa...*muhaha*

Tuntuu silt etten olis olemas tai jotai puuttuu, en nyt vaa osaa sanoo mitä mut on aika kummallinen ja melankolinen fiilis *täh*

eurokankaassa myyjä kerto mulle et kixukarvaa ei saa vesipestä.
must se oli kyl aika ihana <3

mut silti hieman o_O
ENKAI NÄYTÄ NIIN TYHMÄLTÄ :D

[q]mayah:
Ilmeisesti kuulun tähän kategoriaan Kyllä on taas mainonta saavuttanut kohderyhmänsä. Taidanpa mennä käymään.
[/q]

Olipa loistoa saada AMEXilta viime perjantaina postia, kun on sivarissa :)

Etsiskelin netistä päivän horoskooppia googlen kautta and this is what i find out:

P Ä I V Ä N H O R O S K O O P P I
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Vielä tällä vuosisadalla kohtaat talonmiehen koiran, joka varastaa
polkupyöräsi. Sen seurauksena ostat uuden Ferrarin ja älykkyytesi
kaksinkertaistuu. Älä kuitenkaan käytä kondomia vaikka niin koulussa opetettiin
tekemään. Saadaksesi palkankorotuksen sinun tulisi kehuskella lukuisilla
yhdenyönsuhteillasi. Naapurin mummo voi houkutella sinut kiellettyihin puuhiin,
joten älä suotta epäröi hankkiutua hänestä kiireesti eroon. - Todennäköisesti
odotettavissa vankilatuomio.

*ding*täytynee varmaankin lukea päivän horoskoopit tästä lähin lehdestä*ding*
Silläkin uhalla, että tiedän niiden kirjoittamisen(varsinkin suurimmilla aikakaus/sanomalehdillä) kuuluvan harjoittelijoiden toimenkuvaan...*joo*

[q]Mellu-:
ja sit katkas puhelin, meiksi istuu hoomoilasena että WTF O_o
[/q]

Hyi helvetti!

Jotain tasoa. Kuka helvetti voi olla noin tyylitön?

[q]thomas:
---
Liecci:
Soitin mutsille kännykkään ja kuulin jonkun toisen puhelun.

---

ne on kuitenkin yhdistäneet sut keskuksessa väärin
[/q]

Niin varmaan, mut ihmetytti ku joku mies huus mulle perkelettä ja heitti luurin korvaan

[q]Ana-5000:
RETINOWNED :D

p.s. I CALL BULLSHIT! Pisamia joulukuussa? Pft. NIIN VARMAAN.
[/q]

kutsut häränpaska.. ookkei. Tsemppiä ;)

..sen myönnän ettei se just eilen tapahtunut vaan kesällä. Löysin kuvan koneeltani. Silmiä ei silti ole muokattu tietokoneella ja se on varma

[q]Ana-5000:
Teh intar web detective strikes again
[/q]

= mr. internet is my life....

[q]ALIEN:
täs on kyl päivän o_0

näin unta Gatecrasher vs Labyrinth 2000 -bileistä ja heräsin aamulla tän näköisenä!!!!
http://disko.irc-galleria.net/00/23/69/98/5319227.jpg
(kuvaa ei ole muokattu paitsi vähän sinistetty... )
[/q]

korjaus: kesä 2003:n päivän o__0

(mä oon vaan hidas)

tänään aamulla matkalla kotiini kytät tutki mut kolme kertaa tunnin sisällä, et totaaa..

ei ole helppoa olla epäillyttävän näköinen ei..

[q]Baby-G:
Englannin opettaja päätti sit huoritella mua koko luokan edessä syvä aukkosen paidan takia "Marillakin niin paljastava paita ettei ihme jos sitä huoritellaan." -Mua ei tähän mennessä oo kukaan muu huoritellut kun tämä kyseinen maikka.
Eikä se maikka sitä siihen jättänyt vaan tuli vielä seuraavalle tunnille tuomaan mulle henkilökohtaisesti Espoon seudun koulutuskuntayhtymän oppilaitosten järjestyssäännöt, ja eritoten oli alleviivannut kohdan "Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen.
[/q]

No johan on! Arvatenkin tämä kalkinkatkuinen ja talkissa pyörivä englannin maikka on noin 53-vuotias vaihdevuosista ja menetetystä nuoruudesta kärsivä pateettinen vanhapiika. Etunimeksikin voisin veikata joko Pirjoa, Pirkkoa tai Ritvaa

Älä välitä!!!!

O