päivän o_O

Back to häröily O

Mä luulin et siel on joku täti joka yhdistää mut oikeeseen paikkaan. Kiitos thomas kun valaisit mua.

pieni tarina minun ystävästäni:

Ystäväni onnistui tiistaina polttamaan päänahkansa värinpoistoaineella, ja arvattaen se oli hyvin kipeä ja sitä poltteli kovasti..(arvattaenkin)
Kun sitten tuli nukkumaanmenon aika niin rakas ystäväni tuskasteli vielä kuumottavaa päänahkaansa ja koitti keksiä keinoja joilla viilentää sitä...aikansa pohdittuaan ja muutamaa niksiä kokeiltuaan tämä ystäväni muisti että hänellä on sellainen kylmähaudepussi lääkekomerossa ja kipaisi onnesta hihkuen tätä hakemaan..
No,ohjeet luettuaan hän alkoi varovasti puristelemaan sitä pussia että saisi sen kylmettymisreaktion käyntiin,mutta koska mitään ei tapahtunut, niin hän sitten pimeässä huoneessa paiskasi sen pussin seinään ja (odotetusti) pussi sitten hajosi käsiin ja sen sisältö (jtn pikkuisia valkoisia palloja) lenteli ympäri huonetta ja valtasi suurimman osan sängystä..Nopea poukkaisu ylös sängystä ja valot päälle,jonka jälkeen nauroin kaverini haaverille seuraavat 2 tuntia lattialla ja katselin kuinka tämä imuroi myrkkyjä makkarin lattialta klo 02 yöllä...
Voi pyhä yksinkertaisuus,kuinka arki voi olla hauskaa kun on tuollaisia ystäviä... *sydän*

[q]Nea:
---
Tres:
Nykäse ite sitä palleista.

---

Mitäs jos se vaan innostuu?
[/q]

haasta oikeuteen! :D

En osaa päättää, olenko hyvällä vai huonolla tuulella. Kaamea valinnanvaikeus!

Satuin tänään haluamaan taas vilkaista kelloa kännykästäni, joka todella hauskan taustakuvan takia pitää yleensä ottaa pois näppäinlukon kautta ja painaa jotain numeroa että kello tulee sinne kulmaan näkyviin... No, kun olin sitten painanut tarvittavat kaksi painallusta näppäinlukon poistamiseksi, luuriin tulee teksti SYÖTÄ PUK KOODI.
wtf. mikä vitun puk koodi, mä halusin katsoa kelloa?
Tätä hommaa mä nyt sit oon kiehunut ihan koko päivän töissä ja kotimatkalla ja sitten kotia saavuttuani, vilkaisen tota saunalahden viimoisinta kirjettä ja siellä on se uusi sim kortti, jonka asennus puhelimeeni vaatisi kuitenkin jonkun helvetin salasanan lähettämisen tolla simillä, joka on nyt kiinni ja vaatii puk koodia? voi helevettiläinen.

ihan kohta kyllä kun tää vitutus väistyy, niin tulee ihan salee itku.
valitettavasti olen puhelimeni orja. onneksi osittain se kyllä on sitä että tarvitsen sitä työssäni todella paljon.
puuh. kivaa! jes. hyvä ihana saunalahti! I-H-Q!

Koulukirjassa lukee yhdessä kuvatekstissä "tyättämyys". Mietin et ketä ihmeen murreheepo sitäki kirjaa kirjottanu ku työttömyyski on jo tyättämyys. Vai oonko ymmärtäny koko sanan merkityksen väärin?

Tänä aamuna alkaen n. klo. 08:00!

Oon sairaslomalla paraikaa, selkä täysin paskana! Tyttö-ystävä soittaa aamulla ja ilmoittaa juuri työntäneen auton pahimmasta aamuruuhkasta Tampereen tiellä, Vantaankosken rampin välittömässä risteyksessä! Tottakai heräsin puhelimen soittoon ja tiedustelin asiaa, saaden selville että auton jokainen sähköinen laite oli maagisesti hyytynyt (myöhemmin selvisi laturin olleen paskana!). Pienen n. 15min selvittelyn jälkeen oli tyttö-ystäväni pienessä paniikissa kysellyt multa (LIEVÄSTI sanottuna oon aamu-uninen! *vink*) että kuinka auto saadaan poies! Olin kuitannut jotain "ihan-sama-mitä-teet -meiningistä, tajuten että nyt olikin kyseessä naispuolinen henkilö, että myös tyttö-ystäväni! Korjattuani asian sanoin soittamaan tämän veljelleen, neuvoin myös ottamaan ehkäpä hinauspalveluun yhteyden.. n. 2 tunnin odottelun jälkeen tyttö-ystäväni soitti, että auto on Martinlaakson Nesteellä seisomassa ja mitä sille tulisi tehdä, ilmoittaen myös että tulenko hakemaan sen..? Ajattelin, että WATTAFAK ja kysyin, että tulenko käsivoimilla hinaamaan auton Martinlaakso-Tikkurila väliä?!!!

Kaiken edellä mainitun aamuisen herätyksen, hermojen kasassa pitäminen soittaa ERÄS frendini ja ilmoittaa löytäneensä laturin halvalla... ajattelin kuitenkin kysyä, että mikä laturi? Frendini ilmoitti laturin olevan Suzukin, vieläpä tämän omaan maastoautoon, ei siis meidän Seattiin! Kiva!

*tähän-kohtaan-sellanen-hymiö-että-itse-paholainenkin-säikähtäisi*

Jokuu nussii pilkkuujaaa...

[q]ezzy:
---
Charly RePanic:
Käytiin vaimokkeen kanssa tänään aamupäivällä Vantaan Jumbossa ja juuri kun päästiin kassalle, (edessä oli kaksi muuta asiakasta!) kuulutettiin kolmen minuutin hiljaisuus Thaimaan uhreille! I WAS LIKE A WTF?!?!?! Eikä ollu onneksi kiire just sillon!

Joskus se osuu omalle kohdalle.. tässäkin tapauksessa! o_O

---

"tultiin liukuportaita kauppaan, sit oli hiljanen hetki eikä kukaan liikkunu tai puhunu niin tää tokasee "mikä vitun tilaisuus tääl on ku kaikki on hiljaa""
[/q]

Sama juttu.. vaimoke antokin itseasiassa melko mojovan hitin kyynärpäällä tämän vuoksi kylkeeni.. tämä siis sivuaihe, joten päätin kuitenkin olla siitä edellä mainitsematta!

Soitin mutsille kännykkään ja kuulin jonkun toisen puhelun.

^^^^^^ Edit; oottepa niin hassuja et melkeen pääs nauru! Raiskaaminen on HYVÄ VITSI!! ^^^^^^

[q]Astaroth:
http://www.city.fi/artikkelit/artikkeli.php?seskey=&id=1349&area=ilmiot

"On vain ajan kysymys, milloin Suomen tuomioistuimet joutuvat ottamaan kantaa naisraiskaajiin. Maamme rikoslaista puuttuu naisen tekemä raiskaus. Lain mukaan raiskaaminen tarkoittaa sukuelimen tunkemista väkisin johonkin kehon onteloon. Koska naiselta puuttuu elin, jonka voisi tunkea sisään, hän ei Suomen lain mukaan voi olla raiskaaja."

WTF?!
[/q]

No toihan ei pidä paikkaansa.. Kyllä raiskaukseks käsitetään aika laaja skaala erilaista seksuaalista väkivaltaa; tekovälineen ei tartte nimenomaan olla penis, sillä tossa mielessähän sit jollain esineellä raiskaaminen ei ois laitonta.

[q]Nea:
Katoin tota linkkiä äsken täällä töissä.... Kunnes havahduin siihen, että pomo seisoo selän takana; "Oletko entinen päihteidenkäyttäjä?" Auts.
[/q]

hahahah. OWNED!

[q]mekaanikko:
--clip--
[/q]

And now for something completely different:

[q]8.2.2005

[iso]Valtio julistaa nännit laittomiksi[/iso]
Osasto: Kotimaa, Teksti: Emil Koskela, Päivitetty klo 18:04

(HELSINKI) Jonna Tervomaan aloittama ja Jari Sarasvuon nokkelasti jatkama nännikeskustelu sai lopullisen päätöksen, kun Suomen valtio julisti nännit laittomiksi. Tiistaina tehdyn päätöksen mukaan nännien laiton hallussapito julkisella paikalla on tuomittavissa rikoslaissa.

“Keskustelu nänneistä saa mediassa liikaa tilaa. Tärkeitä asioita ei huomioida riittävästi, kun kaikkien huulilla on vain tissit”, perustelee nännikieltoa valtion ylivaltiosihteeri Jorma Keppi.

Tulevaisuudessa nännejä siis tarkkaillaan aikaisempaa kiihkeämmin. Keppi huomauttaa, että kielto koskee tasa-arvon vuoksi myös miesten nännejä. Toistaiseksi valtioneuvostossa ei ole tehty päätöksiä siitä, miten nänneistään tunnettujen eläinten kuten lehmien kanssa toimitaan.

Rikoslaki koskeekin aluksi vain ihmisiä...
[/q]

http://lehti.samizdat.info/index.php?p=902

[q]Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo
[/q]

Vähäx oot ROHKEE Q uzkallat ajaa TOSI LUJAA!!!!!!!11!!11oneone

Ja WAU. Mä en tienny et Ford Ka venyy 160 kymmeneen kilometriin tunnissa. Sehän on 1600 Km/H

[q]coolcat82:
Heräsin aamul siihen kun tyyny tuntu märältä. Avasin silmät ja katoin, ni nenästä alko tulla verta sillee et sai pidellä molempii käsii alla Tuli meinaan pari desii varmaan. Tosin oon kolmatta viikkoo flunssanen, eli olen kai niistelly liikaa tms. Kävin lääkärilläki kun se alko muutaman tunnin päästä uudestaa?? Päätäkin särkee. Oisko kellää kokemusta ja mist on kyse??? *täh*
[/q]

http://koti.mbnet.fi/kurittu/teacher.gif Sulla on nenästä verisuoni katki.

[q]salaisinko?:
*nauru*. huomasinpa sen, että olen ollut seksittä 1,1v. how pathetic is that :DDD
[/q]

sup pathetic loser buddy? :P Eipä oo tullu täs paljoo pelattua myöskään.

[q]Epailija:
Inhimillisyyden kritisoiminen roks - etenkin kun se lähtee tuolle linjalle. Alkuosa tekstistä oli myös varsin inhimillistä suhtautumista imentävä, eikä se minua vielä häirinnyt. Nuo viimeiset lauseet vain veivät voimaa sinänsä ihan mielenkiintoiselta pohdinnalta.
[/q]

Nii ku puhutaan sairaanhoidosta ni paras tapa on pyöritellä numeroita ja laskea todennäköisyyksiä, am I rite? Ehkä ton Jumala-kohdan ois voinu jättää poist koska mäkin kieltämättä nään punasta aina kun jotain tutkimushaaraa kritisoidaan argumentilla "Ihminen ei saa leikkiä Jumalaa", mut muuten mun mielestä tosta kuvastu aika koskettava inhimillinen hätä, ristiriita ammatin ja ammattia suorittavan ihmisen tunteiden välillä.

Tohon liittyen, mä en ymmärrä miten ulosottomiehet nukkuu yönsä.

[q]ezzy:
ravintolaa ei taideta ihan yleisenä tilana pitää? ja muna kädessä sekoilusta en puhunut, vaan esim vahingosta. Mielestäni kuvaaja olisi syyllinen esim. salakatseluun ja vaikka herjaukseen vai mitkäköhän olis sopivammat syytenimikkeet?
[/q]

Pah - ravintola on tossa mielessä julkista tilaa. Yksityisyyden suoja ei kata tollasia paikkoja. Salakatseluun syyllistyis jos kuvais ihmistä esim. oman ikkunansa läpi. Jos joku päättää riisua paidan ja puristella rintojaan ja vielä hymyillä kameralle, niin tuskin voidaan sanoa että kuvaaja syyllistyy salakatseluun, tai varsinkaan herjaukseen.

Kuvan julkaisu on ehkä hyvien tapojen vastaista, jos kuvauksen kohde ei sitä halua, mutta ei se kyllä yhtäkään lakia riko.

Tarkistappa noi rikosnimikkeet vaikka tuolta -> http://www.finlex.fi

[q]Tres:
Toiset tappaa ruoaks ja toiset taiteeks,
kolmannet vaatteiks ja neljännet ilman
sen kummempaa syytä.
[/q]

Totta. Tosin Mäellä oli siinä vähän vahvempi viesti taustalla, missä mielessä koen sen ehkä vähän siedettävämmäksi kuin tollasen. Pitäs taas retkahtaa varmaan takas kasvissyöjäks ni vois vimmalla moralisoida :) No, nniin.. *nahkakengissäkävel*

(IMHO sen videoteoksen vahvin anti oli sen synnyttämä yhteiskunnallinen keskustelu, vaikkakin luonnollisesti koko pointti sivuutettiin ja pitkästä teoksesta poimittiin yksi kohta, irroitettiin kontekstista ja paheksuttiin pilalle. Pft.)

[q]ALIEN:
---
Ana-5000:
RETINOWNED :D

p.s. I CALL BULLSHIT! Pisamia joulukuussa? Pft. NIIN VARMAAN.

---

kutsut häränpaska.. ookkei. Tsemppiä ;)

..sen myönnän ettei se just eilen tapahtunut vaan kesällä. Löysin kuvan koneeltani. Silmiä ei silti ole muokattu tietokoneella ja se on varma
[/q]

Teh intar web detective strikes again

O