päivän o_O

Back to häröily O

[q]ezzy:
diffas, jospa nyt vaan ottaisit sen kuvan pois linjoilta, se on sopimaton. Kai sä nyt itsekin tajuat sen? Olisit varmaan todella iloinen kuvasta, jossa vehkeesi paistaisi populalle avoimen vetoketjun välistä tms?
[/q]

No, jos menee bileisiin muna kädessä niin ottaa tietoisen riskin siitä, että on kohta internetissä muna kädessä.

Suomessa kuvan kohde ei käsittääkseni omista oikeuksiaan omaan kuvaansa, jos kuva on otettu julkisella paikalla.

[q]Baby-G:
Englannin opettaja päätti sit huoritella mua koko luokan edessä syvä aukkosen paidan takia "Marillakin niin paljastava paita ettei ihme jos sitä huoritellaan." -Mua ei tähän mennessä oo kukaan muu huoritellut kun tämä kyseinen maikka.
Oli sitten tarkotus käydä rehtorin puheilla kyselemässä että onko tämmönen sitten asiallista ja tarpeellista, mutta ei ollut paikalla. Opettaja kuuli siitä ja tuli sitten pyytelemään anteeksi ja että asiasta olisi kuulemma pitänyt sanoa henkilökohtaisesti. (Omasta mielestä ois voinut jättää kokonaan mainitsematta )
Eikä se maikka sitä siihen jättänyt vaan tuli vielä seuraavalle tunnille tuomaan mulle henkilökohtaisesti Espoon seudun koulutuskuntayhtymän oppilaitosten järjestyssäännöt, ja eritoten oli alleviivannut kohdan "Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen." Että on joo hieman o_0-fiilis...*hmph*
[/q]

Pist ens kerralla joku ihan himmee strippariasu päälle, kirkkaat korot, vinyylinen minihame, leopardisukkikset ja joku niin snadi toppi ettei mitään rajaa.

Then post pics.

[q]Dementation:
Siinä kohtaa kun Iso-Britannia katoaa kartalta aaltoihin, niin meitsi pakenee tiibetiin...
[/q]

ja meitsi korkkaa elämäni eka bissen *dissaa*britit*dissaa*

Miten voi urheilukerrasto haista noin pahalle pesunkin jälkeen, koko kämppä asumiskelvoton

[q]Fyraett:
 we are very sorry for the problems that MSN are having but they will be fixed. MSN will shut down at 12:00 tonight for a week or so until we can figure out what has been going on. please send this once again to at least 25 people it doesn't matter if they are the same people just do it so that we will not shut your account down thank you.
[/q]

Älä nyt helvetissä lähetä tällaisia eteenpäin. Yksikään legitiimi firma ei pyydä asiakkaitaan tiedottamaan puolestaan, eikä varsinkaan myönnä, ettei tiedä mikä tuotteessa on vikana o_O

plus noi kirjotusvirheet antaa viel tosi ammattimaisen kuvan..

[q]KittysDead:
---
Ana-5000:
---
KittysDead:
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->

_________
Uusitko koko vaatekaapin kerralla? :)

---

KIrjaimellisesti kyllä vanha kappi pilkottiin moottorisahalla ja uusi ruuvattiin paikoilleen. Samalla sisältö teki 100% kääntymisen. uuh. heh. pitää yrittää kompensoida jotenkin muuten sit tyyliään. tattoos jne.
[/q]

Hahah, loistavaa :)

[q]Epailija:
Tohon liittyen, mä en ymmärrä miten ulosottomiehet nukkuu yönsä.
---
Ainakin alan veteraanien luulisi nukkuvan vailla ongelmia.

1. He tekevät vain työtään.
2. He eivät ole vastuussa "asiakkaiden" tilanteesta.
3. "Sitä saa, mitä tilaa".
4. Lasten itku on musiikkia ulosottomiesten korville.
[/q]

Niinpä. Se ongelma taitaa olla siinä, kuinka kovettaa itsestään se luontainen halu auttaa ja tehdä vain työnsä, riistää köyhän ihmisen omaisuus kotoa asti, jotta joku suuryritys saa perittyä velkansa. Mä en ikinä pystyis sellaseen duuniin, jossa joutuis toimimaan noin härskisti omaa oikeudentajuaan vastaan. Tosin, ekat kolme pointtia pysyy varmaan kirkkaina mielessä läpi työpäivän.

[q]Epailija:
"Ihminen ei ole Jumala, joka tietää, jääkö keskonen eloon vai ei."

Entä sitten? Lisäksi koska keskosen annetaan kuolla pois, niin lienee turvallista sanoa, että tiedetään sen kuolevan.

"Aina pitäisi yrittää tehdä kaikkensa säilyttää elämä."

Jalo ajatus, mutta miksi ihmeessä pitäisi?

Noin muuten aika karulta kuulostava uutinen. Harmi, että asiasta raportoiva saa vikoilla kommenteillaan itsensä kuulostamaan naivilta populistilta.
[/q]

Monasti noissa artikkeleissa ei laisinkaan huomioida sitä, ettei noin myöhään abortoitu sikiö eläisi kovinkaan pitkään. Vakavasti kehitysvammainen lapsi, vaikkakin abortoidaan jo elinkelpoisena, kuolisi varmaankin pian syntymänsä jälkeen, joskus jopa vasta muutaman vuoden kuluttua. Tottakai täysin terveen, elinkelpoisen ja elävän lapsen abortointi on sairasta ja vastenmielistä, mutta esim. harlekiinivauvan keinotekoinen elossapitäminen on imho vielä suurempaa julmuutta. Usein käsittääkseni myöskin abortin tarkoituksena on pelastaa äidin henki, vaikka voitaisiikiin sanoa että lapsi selviäisi synnytyksestä hengissä.

Vaikeita, vaikeita kysymyksiä.. IMHO äidin toiveesta tehdyn abortin aikarajaa pitäisi tiukentaa niin, ettei abortoitava sikiö ole elinkelpoinen.

Jutun kirjoittaja ei selkeästi ole reportteri vaan asiaan inhimillisesti suhtautuva ihminen, joten noiden viimeisien lauseiden kritisointiin tuskin on aihetta.

Mä kehitän viel joku päivä sellasen laitteen mikä piippaa aina kun joku väittää todeksi jotain räikeän virheellistä väitettä!

"Hämärässä lukeminen heikentää näköä" PII PII PII PII PII "Afrikassa ympärileikkaus estäisi AIDS:ia!" PII PII PII PII "Seksi on syntiä" PII PII PII PII.. Hitto se ois hauska :D

[q]KittysDead:
---
salaisinko?:
*nauru*. huomasinpa sen, että olen ollut seksittä 1,1v. how pathetic is that :DDD

---

OHO! se on jo aika hyvin. Ja syy ei varmaan ole ollut siinä etteikö olisi kiinnostanut *nauru*.

Mäkin voisin tehdä samaa sarjaa olevan paljastuksen.. mut ei.. ei vielä tarpeeksi väsynyt/wasted
[/q]

Syy siihen on se, etten osaa pelata saati tunne koko peliä eikä edes olis mahiksia pelata. ei siitä sitten sen enempään >:|

[q]jesus:
Mä menin tänään naimisiin*heiii**iloinen**sydän*
[/q]

onneks olkoon mikkoseni

[q]sarola:
---
Zyklonius:
Sympaattisinta tuossa kuvassa on ehdottomasti se oikean laidan kannustava peukalo: "Hyvä Jaska, kyllä sä pystyt siihen, me luotetaan sun asiantuntemukseen ja ammattitaitoon. Flangeria peliin vaan niin kukaan ei huomaa mitään."

---

Hahaa. Veikkaan kuitenkin että Jaska on ihan yhtä ammattitaitoinen kun on lookikin kuvassa! Ei paljon mokaile noissa hommissa!
[/q]

Todistan sinut vääräksi sanomalla: Jaskakin on vain ihminen ja mokailee yhtä paljon kui muutkin.

[q]Ana:
---
salaisinko?:
Syy siihen on se, etten osaa pelata saati tunne koko peliä eikä edes olis mahiksia pelata. ei siitä sitten sen enempään >:|

---

Dude, KUKAAN ei osaa pelata, toiset vaan hakuampuu vitusti enemmän ku toiset :D
[/q]

no ok! en osaa ampua :D

[q]DagO:
---
ALIEN:
linkki

---

just joo. Mistä sä näitä oikeen kaivat?
[/q]

irkistä :D

[q]äm:
Mä poistin kirjoittamani vittuiluviestin. Ihmeiden aika ei ole ohi.
[/q]

mimma! >:|. nyt kyllä ote lipsuu :(

[q]Cera:
eurokankaassa myyjä kerto mulle et kixukarvaa ei saa vesipestä.
must se oli kyl aika ihana <3

mut silti hieman o_O
ENKAI NÄYTÄ NIIN TYHMÄLTÄ :D
[/q]

Pestään bensalla ja kuivataan avotulella.

[q]ezzy:
http://www.bmezine.com/news/pubring/20041214.html

O_o hieno idea o_O
[/q]

Joku on lurkannu!

mulla on puhelimessa omatekonen "pikavalinta" eli * aina nimen edessä jos siihen tulee soitettua usein.
ihan näppärää että nää muutamat numerot saa nokialaisessa painamalla ensin nuolta alas ja sitten ylös tietyn monta kertaa. mut joo tästä on se haitta että tärkeet numerot on vierekkäin.
lähetin tekstiviestin kaverille koskien yhtä ihmistä mutta lähetinkin sen viestin sille josta siinä viestissä puhuin. näin. hyvä minä.

[q]ezzy:
O_o

"Guamissa on miehiä, joiden kokopäivätyönä on maata nuorien neitsyiden kanssa, jotka maksavat heille palveluksesta harrastaa kanssaan seksiä ensimmäistä kertaa... Syy? Guamin lain mukaan neitsyet eivät saa mennä naimisiin."
[/q]

o__O. pitänee muuttaa guamiin

[q]Airvision:
---
innae:
Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*

---

-Oletko varma ettet ole käyttänyt 16400 palveluja? Eli esim.numerohakua tms
Itse sain myös eilen mainostekstaria kapulaan...se johtuu siitä et on käyttänyt Zed-palveluja...matkassa tuli myös viesti jolla voi estää nämä mainosviestit.
[/q]

Mulle tuli kans tänään kaksi viestiä tuolta... Numero on samoin salainen (ei sonera), enkä muistaakseni ole kyseistä palvelua käyttänyt

O