päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]DagO:
---
Airvision:
Mulla jumi äsken netti taas kerran...mese sekoilee aina näin öisin ja vetää tileen koko netin... ruksasin sivun pois...mutta olin silti online täällä *täh*
---
Jäät onlinex 5min ku sammutat selaimen, sit et jää jos painat tota ulos nappia.
[/q]
-ahaa,no tulipa tämäkin sit selväks
[q]Keeerin:
Hitto ku tajusin taas jälkikäteen, et olisin voinut sanoo sille äijälle, et "prinssinnakkisämpylältä toi musta näyttää!!"
[/q]
harvinaisen ärsyttävää, kun aina ei voi olla 100% sanavalmiissa kunnossa
[q]kiiki:
mikähän on sanktio jos polle tuottaa yli laillisen määrän?
[/q]
Tallin omistaja saa maksaa sakkoja.
Jos en nyt ihan väärin muista, niin mätin viime vkl:na 320 litrasiin kärryihin, ja kun on kakasta ym. kyse, niin siihen mahtuu toki vähän enemmän. Näihin kärryihin olis kuulemma pitäny mättää 4 boxia, jotta EU ois tyytyväinen. "Pahimmat päältä" menetelmällä yksiin kärryihin mahtu hyvällä tsägällä n. 2,5 boxia. Että seiskööt sitte likasessa kopissa. Eläinrääkkäyssyytettä odotellessa.. No ei vaiskaa, mutta kuitenkin. Eläimille tulpat takapuoleen ja sitä rataa.
[q]Injektio:
---
Pygmi:
---
Injektio:
En ymmärrä miten mä selvisin... Oli eka kuorma-auton ajotunti ja ajaa hurautin sit turun keskustan läpi.. JA OON HENGIS VIEL!!! Ei, en ymmärrä...
---
entä ne muut, pyöräilijät, jalankulkijat, henkilöautot?
---
Pyöräilijät ja jalankulkijat oli rauhas mut en tiä niist henkilöautoist Ja yhen liikennemerkin meinasin tempasta kotiin tulijaisiks ku "pikkasen" leikkasin liikaa kurvia
siinä sitte paniikissa koitan vaihtaa vaihdetta pienemmälle ja päästä jonnekki karkuun
[/q]
vinkki a: kuorkilla ei pääse karkuun mitään eikä ketään. vinkki b: ne liikennemerkit on yleensä rakennettu aivan liian matalalle nimim. muutama "huiiiiiiiiiiiiiiihhh"-tilanne takana
Tää on oikeestaan päivän LOL.
Eräältä rakennekynsä esittelevältä sivustolta bongattua: " Geelin pysyvyys perustuu toisiinsa liittyviin molekyyleihin, eikä aggressiivisiin kemikaaleihin."
[q]Ozie:
Mönjän koostumus on Pb(3)O(4), jossa siis 3 ja 4 on alaindeksejä... En tienny että sillekki on tietty koostumuksensa...
Potaska on taas K(2)CO(3)
Kiitos Maol
[/q]
<pätemis>
Mönjää, l. ortoplumbaattia, käytetään mm. punaisena/oranssihtavana väriaineena. Aine on myrkyllistä.
Potaskaa, l. kaliumkarbonaatti, käytetään kemianteollisuudessa laajasti ja vaikka mihin tarkoituksiin, vain pari mainitakseni lasin, lääkkeiden, puhdistusaineiden ja muovin valmistukseen.
</pätemis>
:]
heh.. kuorkki korttia ajaessa ei tullut oikeastaan kömmähdyksiä paitsi vaihteet oli eka vähän ööt kun olikin enemmän kun normi autossa, mut hyvin se meni taskuparkkiin ekalla ajotunnilla, ihan ku olis koko ajan ajanu sillä. Mut meitsin mielest se on niin et mitä isompi auto sitä helpompi saada parkkiin.. :) et inssistki meni leikitin läpi vaikka se vei mut motarille, ja maikka ei ollut vieny mua sinne koskaan..
[q]Lene:
Mutta 3 niistä taitaa olla sama henkilö.
[/q]
Joo, niin taitaa. Kaiken lisäks jokainen rekisteröity 5 min sisään.
Mikähän pointti siinäkin on*täh* (<- virallinen "kysy tyhmiä")
[q]ezzy:
http://www.exbyte.net/showit.php?videoid=55
O_o päivän blondi o_O
[/q]
HAHAHHAHA toi oli loistava :D lieneekö totta...eipä väliä, hauska se oli silti :D
[q]Ana:
*sydän* kannet *sydän*
[/q] mitä nää o?
Automatkalla rupesi hirveästi väsyttämään ja nukuin siinä sitten puolisen tuntia.
Olikohan puolituisia/hobitteja sittenkin oikeasti olemassa? http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99996588
tämä ei itse asiassa sattunut tänään, mutta muuan päivä tuossa ehkä reilu viikko sitten poistuin koulusta ja ylitin tietä päästäkseni Pasilan asemalle! jäin runsaan liikenteen vuoksi hetkeksi jumiin liikenteenjakajalle, jossa myös keski-ikäinen mies! ja out of the blue, äijä virkkaa kovaan ääneen terävin sanoin, jotta: "MITÄS HELVETTIÄ NÄMÄ TÄÄLLÄ AJELEVAT, MENISIVÄT TÖIHIN NIINKUIN KAIKKI MUUTKIN!"...
mitäköhän helvettiä mahtoi sitten itse siellä kävellä. :D
Se että en nuku ja tunnen ÄO:ni tipahtavan puolessa tunnissa aina 10pisteessa.. nyt mennään jossain 70:ssä.
[q]mayah:
Selasin tossa rekisteriä aikani kuluksi ja alle kilsan säteellä asuu 14 klubbarilaista! 7 heistä asuu alle 500 metrin säteellä mun koti-ovesta! Lähin asuu tässä samassa pihassa, joten välimatka on 0, seuraava 110 metrin päässä!
o_O maailma on pieni!
[/q]
huomasin saman...tää espoo on aika pieni paikka x)
hienostoravintolan pikkupikku ruokalajit maistui hyvältä! o_O todella omituinen kokemus...
[q]mayah:
Selasin tossa rekisteriä aikani kuluksi ja alle kilsan säteellä asuu 14 klubbarilaista! 7 heistä asuu alle 500 metrin säteellä mun koti-ovesta! Lähin asuu tässä samassa pihassa, joten välimatka on 0, seuraava 110 metrin päässä!
o_O maailma on pieni!
[/q]
Mulla ei asu kilsan sisällä kuin 4 muuta. Niistä yksi asuu mun kanssa tasan samassa osoitteessa, toinen jonka tunnen, asuu läheisissä (140m) HOAS-kämpissä, ja kolmannen välimatka muhun on tismalleen sama kuin toisen, eli asunee samoissa HOAS-asunnoissa. Neljäs asuukin sitten jo 450m päässä :P
Joku Kallion seudulla asuva voisi kertoa oman lukunsa, nimittäin musta 1-5km päässä asuvia on paljon ja mulla on sellainen kutina, että niistä suuri osa asuu tuol Sörnäinen/Kallio/jne. sektorilla.
http://www.exbyte.net/showit.php?videoid=55
O_o päivän blondi o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- ...
- 600