päivän o_O

Back to häröily O

Meni sit 4+ tunnin duunit hukkaan.

"Are you sure you want to delete this folder? Yes/No?"

YEeeees!!!!

( ...no ei, huh, onneks löyty melko tuoreet backupit vielä. )

[q]wiwi, 8.5.2006 13:48:
---
embie, 7.5.2006 23:14:
En o tänä keväänä nähny vielä yhtään leskenlehteä vaikka kuinka oon yrittäny katsella tienpientareille...

---

Muuta maalle. Täällä on mukavaa. :D
[/q]

Nooh, onneksi kesä tulee ilman leskenlehtiäkin!

[q]embie, 7.5.2006 23:14:
En o tänä keväänä nähny vielä yhtään leskenlehteä vaikka kuinka oon yrittäny katsella tienpientareille...
[/q]

Muuta maalle. Täällä on mukavaa. :D

Oikeestaan jo viime perjantaina alko tää O_o.
Pomo, jonka assarina oon, lähtee parin viikon päästä reilun 3kk vuorotteluvapaalle. O_o on se, että luin tästä tiedosta firman yleisestä kuukausitiedotteesta, eikä asiasta oo mulle, saati kellekkää muullekkaan mainittu mitään.
Kyselin tänään, että ketäs mä sitten assistoin ku tää lähtee vähä lomailee. Vastauksena: Vielä isompaa pomoa (jolla on jo yks assari) ja koko tiimiä. Whaaaat? O_o Nytki tosin tehny jo aika paljon koko tiimin assistointitehtäviä, mut et neljän yksikön yksikönjohtajaa? Mikä jottei. Tieto/taito karttuu sit kaiken neljän edestä. *täh**justjoo*

[size=8]palkkaki sais nousta[/size]

Tulipalot on tän kevään in-juttu. Äsken Vaasassa:

http://img321.imageshack.us/img321/645/vaasa0705063nx.jpg
Vaasan raviradan katsomo.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=eeci&image_id=35159968

Aiemmin oli makasiinit ja Hyvinkäällä miesjoukko sytyttelee tulipaloja kun se on niin in nyt.
http://iltalehti.fi/2006/05/07/200605074488433_uu.shtml

kuulin just, että vanha kamu menee parin viikon päästä naimisiin.

Taas kuumetta Koskahan tää tauti aikoo mennä pois...jonkin asteinen lepääminen kai auttas

[q]coolcat82, 5.5.2006 17:41:
Hovinsaari rules!!!
[/q]

Hyvä että siellä tapahtuu edes jotain kivaa

dyykkasin äsken roskiksesta hesarin

äskön kun saavuin himaan ja nousin autosta, kettu juoksi metrin päästä ohi ja jäi tuijottamaan mua siihen.

laskin eilen että olen tämän 7 vuoden aikana kun olen röökiä vetänyt niin polttanut noin 400 askia!
Eli noin 2 askia per viikko, tosin tuo summa saattaa olla pienempi,koska yläasteella ei ollut varaa röökiin järin paljon mutta kumminkin!
ja sitten taas jos sen muuttaisi yksittäisiin röökeihin ja rahoiksi niin aika paljon kyl olis!

Hmmm... MUTTA toisaalta aika vähän jos seittemässä vuodessa menee VAAN 400 askia

Ensiksi itketään kun kone on hidas ja ja sille pitäis tehdä jotain ja kun ei ole rahaa tehdä mitään ja jne jne jne.
Sitten kun käy päivittämässä konetta nopeammaksi ni itketään ettei näin olisi saanut tehdä ja jne jne jne.

PERKELE.

[q]sxx, 5.5.2006 15:15:
Kaverilla oli iPod Nanossa Linux ja se pelas sillä Doomia
[/q]

WOAH!

[q]anniharha, 3.5.2006 15:22:
Mun päästä on kadonnut kolme rastaa täysin huomaamatta. Jännittävintä tässä on se, että olen ollut hiukset auki ainoastaan kotona, eli irtoamis/katoamisprosessin on täytynyt tapahtua täällä, mutta niitä kolmea kaveria ei vaan näy missään. Täytyy laittaa vessan seinälle etsintäkuulutus
[/q]

Voin jo kuvitella kuinka öisin ne kolme rastaa mönkii esiin sängyn alta ja lähtee viettämään öisiä karkeloitaan

[q]Hyzenthlay, 4.5.2006 21:16:
mitäh mul oli tollanen melkein täys 0.35l viinapullo ja nyt se on melkein tyhjä, mut en koe olevani mitenkään ees pienes humalassa...
[/q]

Ehkä ne on huiputtanu sua ja myynykki viinan tilalla vettä

[q]Hyzenthlay, 4.5.2006 21:16:
mitäh mul oli tollanen melkein täys 0.35l viinapullo ja nyt se on melkein tyhjä, mut en koe olevani mitenkään ees pienes humalassa...
[/q]
se hiipii hiljaa nurkan takaa ja yleensä pamahtaa siinä vaiheessa ku oot baarijonossa,menossa juomaan lisää...

[q]ella_, 3.5.2006 19:30:
lauantaimakkara. en tajua miten kukaan vois syödä sitä.
[/q]

Ihan helposti :) etenkin sit kun on rahat vähissä.

Tossa selailin iltalehden hulluja uutisia.. Jenkit taas jaksaa yllättää tietämättömyydellään

Irak? Mikä Irak?

Amerikkalaisista nuorista lähes kaksi kolmannesta ei pysty löytämään Irakia kartalta, vaikka siellä käydyssä sodassa on kuollut jo lähes 2 400 jenkkiä. Tutkimukseen osallistui 510 nuorta, joiden iät vaihtelivat 18-24 vuoden välillä. 63 prosenttia ei löytänyt kartalta sen paremmin Irakia kuin Saudi-Arabiaakaan ja 75 prosenttia äimisteli, missä ihmeessä Iran ja Israel saattoivat sijaita. 40 prosenttia ei onnistunut löytämään yhtään näistä maista. Tutkimus oli osa National Geographic -lehden kampanjaa nimeltä "Ihmeellinen maailma". Jenkkinuorille se on todella ihmeitä täynnä.

lähde: http://www.iltalehti.fi/2006/05/04/kolumnistit/hullumaailma.shtml

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=90768

Saattaa olla jo vanha juttu mut meikä jäi ainaki suu auki tsiigaamaan

oho ja oO tulee pieni hoppu saada kiesi leimakuntoon
Ei siinä juurikaan vikoja ole mutta pitäis vähän asentaa tilpehöörejä ym jonninjoutavaa.
Ja perjantaihin mennessä, eli _pikkasen_ kiire tulee.

O