päivän o_O

Back to häröily O

Eilen eräässä baarissa kaks tyttöihmistä *hih*tuli mun molemmin puolin istumaan ja jutteleen ihan häröjä mulle, ja yllättäen mie menin ihan lukkoon niinkuin aina kun joku naisihminen tulee mulle jutteleen iskumielessä..*blush*

Katselin tossa hetki sitten keittiön ikkunasta ulos ja huomio kiinnitty nuoreen kundiin joka oli palaamassa ilmeisesti koulusta kotiin. Jätkä käveli takapihalla olevaa semmosta pitkää mäkeä alaspäin ku yhtäkkiä se alkaa liukuu sitä alas kengillään. Tuli sellainen hölmistynyt olo ja rupesin kattelee et onks sil dekki alla tau luistimet jaloissaan. Sitten kun se mäki loppui se jatkoi vaan kävelyä ihan normaalisti ja seuraavassa mäessä alkoi liukuminen taas, ilmeisesti kengissä oli jotkut pyörät.
Päivän O_o etten tommosia ole ennen nähnyt

Ymmärrän suklaanhimon ja ymmärrän pizzanhimon ja ymmärrän aika paljon muutakin, mutta miten mulla voi olla toista päivää peräkkäin kamala himo kauraleipään?! Joo-o, kauraleipään *joo**nauru*

Erään ihmisen kommentti:
"Susta pitäis tulla Dj, sä oisit siinä varmaan tosi hyvä."

Tulipa sitten 8 minuuttia sitten 1/4 -vuosisata täyteen..

Oi voi, meni lauantain aikataulut vähän vituilleen Nyt pitää vaan toivoa ettei sada kaatamalla, kukaan ei oo myöhässä mun muutosta, saan pakattua kaiken la-aamuun mennessä, jopa sängyn omiin muoveihinsa ja tän koneenkin laukkuunsa, tavarat kannettais tosi nopeeta, mä imuroisin tän kämpän tooosi nopeeta, oisin kolmessa paikassa yhtä aikaa...ja...tohon se sit kaatuu *eikä*

Pakko jättää etkoilut vähiin, vuokraemännän luokse on pakko mennä käymään ja uudessa kämpässä on pakko olla ottamassa tavaroita vastaan yms. Ois noi kaikki paikat ees lähellä toisiaan tai ois mulla auto. Mutta kaikki eri puolilla Tamperetta ja bussi kuljettaa

Ei se mitään ei, toivon vaan ihmettä tai teleporttauksen (tai vastaavan mahdollisuutta)

Oikeestaan jo eilisen.. Päivällä ulkona häröillessäni bongasin about kilsan päästä kotoa "ystäväpuiston". Olin et mikääh? Ja se on ollu siinä vuodesta -85! Miten tollasen on voinnu missata?

kävin tänään skientologien persoonallisuustestissa
ja taidanpa olla täynnä thetaneja.. kaikki muu miinuksella,
paitsi aktiivisuus ja estottomuus :D

[q]Minnalilla, 25.3.2009 21:00:
Onpas tää blondaaminen vaikeeta... Koht lähtee hiukset päästä.
Nooooo nyt tää alkaa olee suht blondi, tosin ihan epätasasen blondi-oranssi-tumma Viel kyl väri pääs.. saas nähä................
[/q]

semi-kalju-keesi härö-väri-viritelmä siis

Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.

Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...

[q]Sand3, 24.3.2009 20:32:
---
kindertin, 24.3.2009 11:28:
---

mulla on sama fiilis. oon tullut siihen tulokseen et on paha kevätmasennus.
[/q]

No ihan totta! Sitähän tämä,mitä muutakaan. Joskos sit taas syksyllä helpottas.

Onpas tää blondaaminen vaikeeta... Koht lähtee hiukset päästä.
Nooooo nyt tää alkaa olee suht blondi, tosin ihan epätasasen blondi-oranssi-tumma Viel kyl väri pääs.. saas nähä................

[q]astaroth, 24.4.2006 23:33:
---
aika paska tsägä. pystyykö ton aikana edes pitämään pokkaa?

lähetääks metskaa ne jätkät? ne tarvii opetuksen! ;)
[/q]
Kyl siinä säikähti, kun kummiskin oon asunut tällä alueella joku 11 vuotta, eikä koskaan tapahtunut tommosta. vasta kun lähin takas himaan päin, tajusin ettei ne saanut oikeastaan mitään
-jes, pankkikortti on himassa
-jes, henkkarit on himassa
-jes, puhelin on himassa
-hmm...mitä ne sai?
*loading... ... ...*

mut ryöstettiin äskön.
noo, pojat teki suoritusta ja sai saaliiksi vanhan kulahtaneen lompakon ja 1,7e rahaa. onneksi ei ollut mukana kännykkää, pankkikorttia tai henkkareita :P

[q]Juhgu, 18.4.2006 10:44:
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:

[/q]

Mun mielestä toi näyttää siltä Alienin munasta syntyvältä oliolta, joka kiinnittyy ihmisen naamalle. Varsinkin toi 2. kuva.

Se on varmaan se.

Huomenna enkun koe. Olin unohtanut kokonaan koko jutun Toivottavasti siin ei oo kuin noita monisteiden juttuja, ehkä ne vie ehtii tässä selaamaan läpi En oo ees käynyt noilla luennoilla, joten kokeesta pitää saada tietty osuus oikein, et saan suorituksen koko kurssista...

Onneks enää pari tehtävää tekemättä, ja sit on opiskelut tältä vuodelta ohi. Mä alan jo söhläämään asioissa niin pahasti, että tauko lukemisesta tulee tarpeeseen

[q]yaya, 21.6.2006 13:12:
..... ikuinen inhokkini Myrskylinnut
[/q]
MITÄ VIKAA ON MYRSKYLINNUISSA? *grr**grr**grr*(*nauru*)

[q]hallucinogen, 21.6.2006 13:06:
Tykkäisitte vaan urheilusta, scifistä ja toilettihuumorista niin oisitte ihanampia ;)
[/q]

o/

olen ihana :D

[q]hallucinogen, 21.6.2006 13:06:
Tykkäisitte vaan urheilusta, scifistä ja toilettihuumorista niin oisitte ihanampia ;)
[/q]

Eilen neljää miestä ei ois voinut vähempää kiinnostaa Ruotsi-Englanti -matsi, vaan ne väkersi pyörän kimpussa sillä aikaa kun mä seurasin bissepullo kourassa peliä.

[q]yaya, 21.6.2006 13:02:
Ensinnäkin en hetkeäkään uskonut, että Noora olisi mennyt naimisiin vaan sarjaa oli kiva katsoa ikään kuin pitkänä mainoksena ja hei.. moon tyttö, mun mielestä on kivaa katsoa kun shoppaillaan vaatteita, väkerretään tukkaa, valmistetaan pukua ja hulppeita juhlia hyvine ruokineen
[/q]
Mitä hienoa katsoa realityä joka ei oo realityä? O_o Enkä mä tajua tota, että mitä hienoa sitä on katsoa kun muut shoppaa, väkertää tukkaa, peilailee prinsessa-asussa ja valitsee hääruokia :D

O