päivän o_O

Back to häröily O

Mun päästä on kadonnut kolme rastaa täysin huomaamatta. Jännittävintä tässä on se, että olen ollut hiukset auki ainoastaan kotona, eli irtoamis/katoamisprosessin on täytynyt tapahtua täällä, mutta niitä kolmea kaveria ei vaan näy missään. Täytyy laittaa vessan seinälle etsintäkuulutus

[q]astaroth, 3.5.2006 12:20:
---
Lallu, 2.5.2006 08:47:
Mun pankkitilillä tapahtuu tosi kummia..

---

sama täällä, kaikki on vaan hävinny

now ain't that sum weird shit? o_O
[/q]

Juu niiin munkin, mut vähän päin vastoin kun Antilla

Tosin odotetaan kuun puoliväliä...*justjoo*

Vasta ku santsin toista kuppia aamukahvia ja kaadoin siihen maitoa, tajusin että sehän oliki rasvatonta hylaa eikä tavallista hylaa. Selvis miks se edellinenki kupillinen oli suht pahaa.

Suomi LORDI HARD ROCK HALLELUJA!!!!

Matkustin tänään bussilla ekaa kertaa varmaan vuoteen O_o
Oli aika jänskää ja hiukan ehkä kuumotti

Mun pankkitilillä tapahtuu tosi kummia..

Vähän erilainen näkökanta linuxiin eräässä blogissa:

Linux: A European threat to our computers (by Tristan)

[q]workunit, 9.6.2006 07:42:
Katoin eilen lentoja australiaan ja viime viikolla kans. Mielestäni 1350e oli kallista helsingistä. En varannu sitten kallista lentoa viime viikolla. Tänään saisin pulittaa samasta kalliista lennosta 1700euroa! *eiei*. Noh, webbi on ihmeellinen paikka ja eilen löysin Lontoosta lähtevän lennon sydneyhen hintaa ja olisi ollu £600. En sitte varannu sitäkään heti, kun Visa ei ollu mukana. Tänään katoin saman sivuston samoja lentoja samoilla päivillä, niin hinta pomppas vaatimattomattomat £400, eli nyt sama lento maksais £1000. Melkoisen siistiä *toktok*, miksi se Visa ei voinu olla eilen mukana?
[/q]

kannattaa kokeilla eri päivillä ja eri kohdekaupungeilla jos mahdollista. Aika suurta variaatiota noissa hinnoissa on.

[q]Takyon, 12.3.2009 09:29:
No duuni olis nettiin kirjottamista ja palkkakin olis tosi huima, joitakin kymmeniä dollareita/kk
[/q]
Itseasiassa olisi juuri passeli lisätienesti sinulle

[q]infiana, 6.4.2008 11:07:
---
Anu, 6.4.2008 11:04:
---
infiana, 6.4.2008 10:56:
(...tilitystä päihteettömistä bileistä...)

Lopeta hei se energiajuoman käyttö niin kauan kun vielä voit. Olethan kuullut porrasefektistä?!
[/q]

Oi joi, mä kaadan HETI lopun kahvinkin lavuaarista alas!

...nauroin kyl kippurassa tota kun järkkäri kuulee kaljatölkin sihauksenkin vessan oven läpi...!

Mun ex-tyttöystäväni (koht. 27v) yritti pokata mun pikkuveljeäni, joka täyttää kesällä 18 vuotta.*justjoo* Tapasivat eilen ensimmäistä kertaa q neito oli käynnyt tuijottamaan miten toi tyyppi näyttää tutulta..*justjoo*
Mun ja pikkuveljeni ero = metri mustia hiuksia*iloinen*
(Onnekseen) pikkuveljeni oli jossain vaiheessa todennut, että sen pitää juosta kovaa, koska sitä alkoi oikeasti peloittaa se ihminen..

Oon viime yönä kävelly metsässä, pellolla, hyppiny ojien yli, kävelly yhen kehä tien reunaa ja pariin otteeseen yli, yhen motarin yli, lisää pelloilla. Taisin olla matkalla baarista kaverille... Kengät ja housut oli puhtaat

Olin huomaamattani yliaikaa töissä *pökr*

[q]Takyon, 11.3.2009 19:17:
Mulle tarjottiin just "duunia" jenkeistä pelkästään sen takia et mä oon postannu muutamankymmentä postausta eräälle foorumille o_O
[/q]
Varmasti hyvä ja luotettava työnantaja

Missähän olotilassa tämä Iltiksen Linnan Juhla-juttu on kirjoitettu?

http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/200712030114553_lj.shtml

[q]Individual, 3.12.2007 14:19:
Missähän olotilassa tämä Iltiksen Linnan Juhla-juttu on kirjoitettu?

http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/200712030114553_lj.shtml
[/q]

Omg. Painoon ollu nii kiire ettei oo keretty oikolukee edes ite..?

Haha, tää on ehkä enemmänkin luokkaa päivän :D, mutta meidän kauppaan saapui tänään tomaatteja laatikossa, jossa luki "vitura"

ok. noihan ne on.. sentti oli sellainen heitto vuodentakaisesta muistikuvasta*hymy*

[q]enrg, 27.4.2006 15:45:
---
Kaizu, 27.4.2006 13:56:
...
Päivän O_o etten tommosia ole ennen nähnyt

---

Näin noita kenkiä singaporen lentokentällä viime kesänä ja ihmettelin moisia. Niis on yks rulla pohjassa, joka tulee sentin verran ulos pohjasta. Enpä muistanut koko kapistuksien olemassaoloa ennenkuin luin sun tarinan.
[/q]

Ne olis niinku Heelysit. Loistovehkeet, tarvii vaan vähän totuttelua. Ja joo, kokoja löytyy aikuisillekin. ;) (Mut ei se rulla kyllä ihan senttiä tule ulos pohjasta...)

http://www.popgadget.net/images/heelysskateshoe.jpg

[q]Kaizu, 27.4.2006 13:56:
Katselin tossa hetki sitten keittiön ikkunasta ulos ja huomio kiinnitty nuoreen kundiin joka oli palaamassa ilmeisesti koulusta kotiin. Jätkä käveli takapihalla olevaa semmosta pitkää mäkeä alaspäin ku yhtäkkiä se alkaa liukuu sitä alas kengillään. Tuli sellainen hölmistynyt olo ja rupesin kattelee et onks sil dekki alla tau luistimet jaloissaan. Sitten kun se mäki loppui se jatkoi vaan kävelyä ihan normaalisti ja seuraavassa mäessä alkoi liukuminen taas, ilmeisesti kengissä oli jotkut pyörät.
Päivän O_o etten tommosia ole ennen nähnyt
[/q]

Näin noita kenkiä singaporen lentokentällä viime kesänä ja ihmettelin moisia. Niis on yks rulla pohjassa, joka tulee sentin verran ulos pohjasta. Enpä muistanut koko kapistuksien olemassaoloa ennenkuin luin sun tarinan.

O