päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]sune, 3.4.2006 10:36:
---
yace, 3.4.2006 10:29:
Mut heitettii duunist pihalle ku oon niin kipee vaik oon jo ollu viikon saikul ihme flunssa
---
jenni sano et toi ois joku melting point flunssa
[/q]
Joo mä oon kuullu saman aika kemut ku joutuu yliviikoks saikulle *nauru**pepsodent*
[q]yace, 3.4.2006 10:29:
Mut heitettii duunist pihalle ku oon niin kipee vaik oon jo ollu viikon saikul ihme flunssa
[/q]
jenni sano et toi ois joku melting point flunssa
Tullessani töihin luin jostain sällistä, joka oli ajellu 7:ää poliisipartiota karkuun pitkin lentoasemaa ja kehä III viikonloppuna..
Selasin saapuneet faxit.
Tullu poliisi-ilmotus, jossa lisätietoina "ajeli seisonnassa olevalla autolla poliisipartiota karkuun lentoasemalla"..
*ding**nauru*
joni sanoo:
oikeesti mä halusin vaan puhua "lääkkeistä" joita sä myyt
öö, joku taitaa olla NIIIIIN erehtyny henkilöstä nyt.. o_O
[q]sapeli, 1.4.2006 18:08:
---
astaroth, 1.4.2006 17:40:
---
onni3mk, 1.4.2006 16:59:
Onnille ei vittuilla!
---
mulla on jo valmiina kaksi autollista porukkaa varustettuna pesarein, ketjuin ja nyrkkiraudoin
osoitat vain sormella niin se narttu on vainaa
---
P.L.U.R.
[/q]
Ootte te ihania *nauru**hali**tirsk**hih**sydän*
Unohdin ekaa kertaa avaimet kotiin O_o.
Onneksi kulta tuli avaa oven kesken työpäivää :)(:.
[q]astaroth, 1.4.2006 17:40:
---
onni3mk, 1.4.2006 16:59:
Onnille ei vittuilla!
---
mulla on jo valmiina kaksi autollista porukkaa varustettuna pesarein, ketjuin ja nyrkkiraudoin
osoitat vain sormella niin se narttu on vainaa
[/q]
P.L.U.R.
[q]Nexus__69, 1.4.2006 16:52:
et sä turpaas saa.
[/q]
Tai jos saa niin sit te ainakin voitte kaikki yhes mennä hakkaa sen Onnille ei vittuilla!
[q]onni3mk, 1.4.2006 12:36:
Eilen eka soi puhelin ja puhelu katkastiin just kun ehdin vastaamaan. Hetken päästä tuli tekstiviesti: "Huora! Oot ollu mun aviomiehen kanssa! Saat turpaas!" En oo tietääkseni ollut kenenkään varatun miehen kanssa *ding**nauru* Ja jos tää oli pilaa, niin tyyppi on erehtyny päivästä, aprillipäivä on vasta tänään
[/q]
joo ja tää kyseinen henkilö ei edes itse vaivautunut vastaamaan puhelimeen kun soitin. vitun pelleä touhua.
et sä turpaas saa.
[q]astaroth, 1.4.2006 15:44:
onni3mk, 1.4.2006 12:36:
"Huora! Oot ollu mun aviomiehen kanssa! Saat turpaas!"
---
luoja kun repesin :----DDDD
[/q]
Ai sä niinq vaan repeilet, kun mä meinaan saada turpaani! Kiitti!!1
Nukuin viimeyönä 12,5 tuntia *ding*. Sanoin eilen klo 16:30 mesessä kaverille, että alan kattoa leffoja ja kas kummaa nukahdin heti ja heräsin klo 5:00 aamulla. Olin vähän, että mitä kettua. *täh* Ei siinä pahemmin ehtiny miettiä kuin piti käydä sitten äkkiä suihkussa ja lähteä töihin.
Eilen eka soi puhelin ja puhelu katkastiin just kun ehdin vastaamaan. Hetken päästä tuli tekstiviesti: "Huora! Oot ollu mun aviomiehen kanssa! Saat turpaas!" En oo tietääkseni ollut kenenkään varatun miehen kanssa *ding**nauru* Ja jos tää oli pilaa, niin tyyppi on erehtyny päivästä, aprillipäivä on vasta tänään
Sain tänään kirjeen, joka alkoi "hyvä öljylämmittäjä", ja koettivat siinä sitten kaupata minulle öljysäiliön vaihtoa ja muuta mukavaa [tämä tuli siis ihan nimellä ja muillakin tarkoilla tiedoilla]. Ihan kiva, mutta siis mitä
[q]anqqa, 28.3.2006 21:07:
gaah, tuli aamulla fläsäri viime viikolta.. en muista päivää mutta jossain välissä koin hetkellisesti vauvakuumetta OO_OO
[/q]
hankitaaks 9 kk elinaikaa
Vietän perjantai-iltaa kotona lukien lehtiä ja syöden. O_____o
Heräsin tänään viideltä aamulla olkkarin sohvalta (itselleni tuntemattomasta syystä) ja rahjustin keittiöön. Joku oli kirjoittanut jääkaapin ovessa olevaan tussitauluun "Viivin silmästä valuu kimalleitku" sekä "Ilmastonmuutos mahdollisti humaltumisen". Öh.
ihan pöhlö olo ilman rautaa suussa,mut eipä koske kurkkuun/hampaisiin/ikeniin tai mihinkää nytte
elmo lähetti just viestin et millon tuun turkuun että joku sen lepakko kaveri oli kyselly mua.
äh, postimyynti on huono juttu, todella huono en vaan pysty vastustaan...
Meidän ojassa asuu sorsapariskunta.
Viikon ne on siinä jo ainakin viihtyny.
Annoin niille nimiksi Riki ja Raija.
Onkohan niillä lintuinfluenssa?
Hitto noi nuoret kyllä jaksaa hämmästyttää mua ilta toisen jälkeen. Varsinkin eräs. No mutta, parempi tähän suuntaan positiivisesti kuin muuten...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- ...
- 600
- Seuraava »