päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]sapeli, 7.4.2006 00:37:
Niijoo meinas omat päivän o_O:t unohtua
2) löysin jalastani 15cm pitkän jalkakarvan no mut se lähti hätäseen pois
[/q]
Jei, samis! Mä löysin vatsastani joku pari vuotta sitten 15cm pitkän karvan mikä lie mutaatio sattunu...
Tunnen oloni oudoksi koska oon töissä jakun sijaan farkuissa ja vanha pappa, joka kävelee joka aamu mua vastaan ei kävelly tänä aamuna mua vastaan.. Olin tosin tänää 10 minuuttia aikataulusta edellä ja työpaikalla 630.
Matkalla näin myös jonku chihuahuapennun, koska se koira oli oikeesti rotan kokonen. Se oli supermini. O_o Hassuja kaikki.
[q]Jocular, 6.4.2006 07:01:
Eiks joulu menny jo
[/q]
Ajattele positiivisesti: se on tulossa vasta
[q]embie, 6.4.2006 19:34:
Joo, niil on joku tehtarkastuskausi meneillään just nyt, sillä minäkin oon nähny nyt kuukauden sisään jo kaks junatarkastusta, vaikka oon asunu täällä jo kohta kolme vuotta (ei ehkä pitkä aika, mutta ratikkatarkastajia oon tässä ajassa nähny moninkertaisen määrän).
[/q]
Jep - pari kertaa on konnaritkin alkaneet tarkistamaan kaikilta lippuja
Miten porukka pilkkii viel tuol jäällä?? Ite oli pakko kokeilla maanantain et kestääkö jää vielä kun oikasin tost ton poukaman yli himaa Hovarille.. No kesti se melkein... viis metrii ennen rantaa en sit jaksanu kääntyy takasin vaan juoksin vauhilla semmosen lätäkön läpi ja kastalin sukkani oikee kunnolla. Mut ei sentää räsähtäny ne loput jäät siinä alla Pitää olla tyhmä ja kokeilla...
[q]Nexus__69, 6.4.2006 19:13:
Lipuntarkastaja junassa o_O
..onneksi eräs kaunis nuoripari varoitti asiasta "etukäteen" ennenku hemmo ehti meidän vaunuun.. :D
(ja ei, minulta ei ole kertaakaan tarkastettu lippua junassa)
[/q]
Joo, niil on joku tehtarkastuskausi meneillään just nyt, sillä minäkin oon nähny nyt kuukauden sisään jo kaks junatarkastusta, vaikka oon asunu täällä jo kohta kolme vuotta (ei ehkä pitkä aika, mutta ratikkatarkastajia oon tässä ajassa nähny moninkertaisen määrän).
Lipuntarkastaja junassa o_O
..onneksi eräs kaunis nuoripari varoitti asiasta "etukäteen" ennenku hemmo ehti meidän vaunuun.. :D
(ja ei, minulta ei ole kertaakaan tarkastettu lippua junassa)
Olin äsken ulkona tupakilla, kun pieni nuorisolauma kiidähti ohitseni huudellen mitä törkeimpiä sanoja toisilleen (nuorta tyttöä huoriteltiin ja huudettiin muita törkeyksiä). Ihmetyttää vaan että miksi ala-aste ikäisten tarttee käyttää tuommoista kieltä joka ei todellakaan sovi sen ikäisten suuhun (tuskin edes vanhempienkaan).
Nykysuuntaus taitaa vain olla ikävä kyllä menossa huonompaan päin, luulisi vanhempien antavan edes jonkin näköistä esimerkkiä pienokaisilleen. Joka paikassa kuulee muksujen suusta perussanat: vittu, kyrpä, huora ja jne. *toktok*
[q]Hitchhiker, 6.4.2006 07:50:
Outoa, kaikki ripatut mp3 tiedostot soivat pirun hitaasti. Melkeestäään kuin joku olis pitchannu niitä pirusti alespäin....Johtunee varmaan taasen noista uuden koneen ajureista ja päivityksissä esiintyvistä ongelmista.
[/q]
Voi hilavitkutin, asia selvis et AC97:ssa on joku typerä karaoke pitchi mutta onneks selvis helpolla (ku olisi tajunnu taas vaan kattoo tarkkaan).
Outoa, kaikki ripatut mp3 tiedostot soivat pirun hitaasti. Melkeestäään kuin joku olis pitchannu niitä pirusti alespäin....Johtunee varmaan taasen noista uuden koneen ajureista ja päivityksissä esiintyvistä ongelmista.
Kävelin pitkin Albertinkatua töihin ja matkalla tossa on sellanen "kierrätys"kauppa, mis on roinaa joka lähtöön.. Vilkasin ikkunaan ja ikkunassa oli pienen pieni lappu sisäpuolella "hyvää joulua kaikille!" O_o Eiks joulu menny jo
[q]wammi, 6.4.2006 00:32:
aulikki on kovin toiveikas tänävuonna..*ding*
[/q]
Mä veikkaan et aulikin mies voi olla asiasta erimieltä *känniväsymyspostail*
aulikki on kovin toiveikas tänävuonna..*ding*
tapasin 15vuoden jälkeen ensirakkauteni (seurusteltiin tarhassa vuos pari..niin miten tuon ikäiset on voinut seurustella) ja oon ihan pihalla ihan mahtava fiilis
[q]Juhgu, 3.4.2006 22:08:
---
sapeli, 3.4.2006 22:05:
---
minä en saa tuolla quotella yhtään hittiä
---
Kas, en saa minäkään enää. Otin aikaisemmin kyllä screenshotin :P
linkki
[/q]
o_O
[q]Juhgu, 3.4.2006 22:01:
Entä mitä niissä 77 miljoonassa sivussa oikein on? Ei tajua.
[/q]
Tiedä mikä bugi - minä en saa tuolla quotella yhtään hittiä
[q]Juhgu, 3.4.2006 21:01:
Piti googlata +"when we see jesus in the cross" (älä kysy). Google löysi 77 800 000 osumaa, mutta karsi niistä hyvin samankaltaiset sivut pois, ja jäljelle jäi 13.
[/q]
Eli mitähän tää kertoo amerikkalaisten kielitaidosta?
Mä ymmärrän noi nyrkin kokoiset mustelmat jaloissa ja pienemmät käsissä. Mutta mistä mun selkään oli tullut tarroja, ja miten huomasin ne vasta tänään Meinasin kuolla hihitykseen suihkussa, kun käteen jäi kaksi pientä virtahepotarraa ja yksi apina
Kaikki konemusiikki ärsyttää Elämme alternativeja aikoja
Mä kun olen kaupassa töissä ja ne työvaatteet on mitä on, ei ainakaan HOT.
Tänään yks söpöpoika, oli kysyny työkaverilt, et kuka mä oikeen oon ja jatain WHAAT.
miinus kyllä se ettei uskaltanu suoraaa juttelee...mut silti se on söpö
- « Edellinen
- 1
- ...
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- ...
- 600
- Seuraava »