päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]mariq, 28.3.2006 16:38:
Unirytmi
Ei väsytä enää nykyään illalla eikä yöllä eikä ees aamulla.. ---
[/q]
Samat mulla. Heräsin tänään viideltä aamulla, eikä nukuttanut enää.
Tyttöystävä lähtee Singaporeen 6kk:ks :O
Unirytmi
Ei väsytä enää nykyään illalla eikä yöllä eikä ees aamulla.. vain ja ainoastaan keskellä päivää.. Eli tosi fantsuu pakertaa töissä ku on ihan koomassa ja ku tietää, ettei sit illalla kuitenkaa saa ajoissa unta, saatika että pystyis ees nukkumaan siihen asti ku sais, heräämättä liian aikasin.
Sisko toi tuliaisiks pistaasisuklaata o_O
pyysin kyllä tupakkaa...
[q]Hyzenthlay, 27.3.2006 15:24:
---
Nexus__69, 27.3.2006 03:05:
Potkaisin eilen aamulla jatkoilla erästä mieshenkilöä sivupotkulla
---
hahah... mitkä ne tollaset jatkot on
[/q]
jotai kung fuuta ja bondagee siel oli
[q]Nexus__69, 27.3.2006 03:05:
Potkaisin eilen aamulla jatkoilla erästä mieshenkilöä sivupotkulla
[/q]
hahah... mitkä ne tollaset jatkot on
Tää oli itse asiassa eilis-illan ... tän täytyy olla jonkin sortin ennätys; Mulla katkes eilen ajatus kesken sanan. Olin kirjottamassa yhtä yksittäistä lyhyttä lausetta ja sen kirjoitettuani tajusin, että olin saanut assosiaatioloikan keskellä sanaa..
Potkaisin eilen aamulla jatkoilla erästä mieshenkilöä sivupotkulla ja hän otti potkun jotenkin vastaan.. Sattui aivan törkeästi tilanteessa ja sattuu edelleen, mutta oudointa tässä on se, että varpaan kärkeen, joka ei muistaakseni edes koskettanut mihinkään.. O_o
Noh varvas turvonnut ja kipeä kuitenkin..
Isä innostu Maajussille morsian-ohjelmasta, ja pakotti äidinkin sitä katsomaan Oli kyl hauska kuunnella isän kommentteja, ja mietintöjä siitä, minkälainen nainen pitäs sille ja sille olla...*nauru*
Ihan uus piirre isässä. Hauskaa, että 65-vuotiaskin jaksaa yllättää
Kämppis sai juuri leivän palamaan mikrossa!! Ei taida tulla käytettyä tuota kyseistä mikroa enää.*eiei*
Tshiisus mä oon karvanen!
[q]Hyzenthlay, 24.3.2006 22:41:
Voihan kevät sentään Täs on nyt sitten hiukan huonolaatuinen kuva, mutta itsepähän sähläsin.
[/q]
nojoo, on kyl aika o_O
[q]Hyzenthlay, 24.3.2006 22:41:
---
Hyzenthlay, 19.3.2006 11:03:
Ei helvetti O___o Vessan lavuaarista kasvaa joku kasvi... Minkäköhänlainen kasvualusta siellä lavuaarissa oikein on
---
Voihan kevät sentään Täs on nyt sitten hiukan huonolaatuinen kuva, mutta itsepähän sähläsin.
[/q]
Täh hahah :D toi oli hyvä
[q]Hyzenthlay, 19.3.2006 11:03:
Ei helvetti O___o Vessan lavuaarista kasvaa joku kasvi... Minkäköhänlainen kasvualusta siellä lavuaarissa oikein on
[/q]
Tulostin tänään kasan artikkeleita ja tekstejä aineistoksi esseeseeni enkä katsonut niitä ennen kuin kotona monen tunnin päästä. Hitto, niiden seassa on jonkun harjotteluinfot ja -sopimukset sekä papereita samaisen henkilön kandintyöstä... mun jälkeen tod.näk omistaja kävi tulostimella ja pyöri siinä kauankin, miksei se kysynyt multa mitään...*ding* Kai se sai ne uudestaan tulostettua...
Mut miten en oo huomannut mitään, noit papereita on aika paljon
Mulle tarjottiin just "duunia" jenkeistä pelkästään sen takia et mä oon postannu muutamankymmentä postausta eräälle foorumille o_O
[q]kimonoid, 11.3.2009 18:24:
---
Wolverine, 5.3.2009 18:14:
---
Miten toi nykyään toimii ku sinne pitää ilmoittaa etukäteen matkasta, onkse joku tosi vaikeesti täytettävä lappu mikä pitää täyttää netissä? Ja miten kauan etukäteen kannattaa tehdä se, netissähän oli että 72h ennen pitää olla tehtynä mut varmaan kannattaa pelaa varman päälle?
---
se visa waiver -kaavake on ihan simppeli ja sieltä saa sen
vastauksen heti. sun pitää vaan loggautua uudelleen sille
sivulle saamallasi koodilla, ne ei nimittäin mailaile sieltä
mitään.
ite täytin sen kans hyvissä ajoin (joku kolme viikkoa ennen),
mutta kyl toi 72h tosiaan varmaan ihan ok aika on :)
[/q]
Okei, kiitti tiedosta :) Los Angeles tj 89
[q]T-mu, 23.3.2006 23:28:
---
martina, 23.3.2006 23:06:
ei sviddu. tänään tuli taas todistettua että totuus todellakin on tarua ihmeellisempää. *nauru**whaat* *kupla*
---
haha! lällää ähäähähhäää. hähää.. *bubblrrrr*
[/q]
tervetuloa ens kerralla mun torstai-illan kemuihin, tarjolla ois viinaa, helikopteriajelu ja maikkel jaksonin nenäshou.
http://www.3fm.nl/ radion mainos:
Oon kyl täysin Meni tos puoli päivää tehdessä yhtä esseetä. Samaan aikaan tein liikaa muutakin, kuten kirjottelin mailia, koetin hoitaa sitsi-asiaan kuntoon puhelimitse, tein työhakemuksia, kuuntelin vielä puhelimessa äitiä ja siskoa ja pidin tenttikirjaa auki tos edessä.
Ööh, nyt ei mennyt ihan putkeen tää ajan tehostaminen, en jaksa enää muutakuin tuijottaa telkkaria tai lukea kamuja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- ...
- 600
- Seuraava »