päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]ezzy, 17.2.2006 14:17:
http://www.iltalehti.fi/2006/02/17/200602164117809_uu.shtml
ei helvetti mitä pillitystä parin viikon urheilukisan takia...
[/q]
http://www.iltalehti.fi/2006/02/17/200602164118852_uu.shtml
Tämä taitaa mennä samaan kategoriaan...
[q]mayah, 16.2.2006 08:22:
"Paris Hilton nolasi itsensä
Blondi perijätär Paris Hilton nolasi itsensä täydellisesti antaessaan haastattelun arvostetulle The Guardian -lehdelle. Britannian muotiviikoille osallistuva Paris ei tiennyt, että Lontoo sijaitsee Isossa Britanniassa. Paris luuli myös aiemmin, että Euroopassa puhutaan ainoastaan ranskaa.
- Joo, tota, oon mä nyt jo käynyt Lontoossa monta kertaa, Paris vastasi Guardianin toimittajalle, joka kysyi, yllättikö perijätärtä se, että Lontoossa puhutaan englantia.
Paris ihmetytti myös kertomalla, ettei suostu esiintymään enää Tinkerbell-koiransa kanssa, koska se on lihonut liikaa."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id1129708
Mä en nyt tiedä mikä tässä on oudointa; se että
a) joku oikeesti ei tiedä Lontoon olevan Englannissa
b) Paris ei suostu esiintymään koiransa kanssa koska se on lihonnut
vai
c) on uutinen, että Paris Hilton nolasi itsensä
[/q]
d) että joku jaksaa lukea mitään mikä liittyy hiltoniin...
Kokeilin sattumalta googlen kuvahakua sanalla: klubitus.
..ja ja meinas silmät pomppaa päästä ku 5:nä kuvana
poseeraa meiän KOIRA! *plur*.
[q]Juhgu, 15.2.2006 20:35:
Conan o'brienin suomivisiitti. Hieman noloa touhua. :P
[/q]
Huomenta Suomen haastattelijan "Mr. President Halonen" tms oli kyl paha moka. Muuten ko. haastattelijan englanti oli hemmetin hyvää, toisin kuin kaikilla muilla haastattelijoilla jne...halonen tietty loistavimpana esimerkkinä.
[q]taitaa proffalla olla kiire eläkkeelle...*nauru*[/q]
Same here, paitsi ettei mua paljon naurattanut kun oli kolme eri tenttikirjaa, joista yks oli melkei 400-sivuinen tiiliskivi, ja sit yks (yhteensä viidestä, kohtuutonta!) tenttikysymyksestä oli "Esittele jokin laajempi teema kirjasta ja kommentoi sitä",
WTF
ja sit pisteet oli tietty pyöreä nolla, jos opiskelijan valitsema 'laajempi teema' tai siitä esitetyt huomiot ei miellyttänyt proffaa...ja kun ei ollut mitään tietoa siitä mitä se äijä hakee vastaukseksi, about puolet opiskelijoista reputti kurssin.
No okei meitä oli joku 80 opiskelijaa ja kirjoja kirjastossa ruhtinaalliset 10 kappaletta, en usko että kaikilla oli edes mahdollisuutta lukea tentiin.
Itse ennakoin ja otin kylmänrauhallisesti valokopiot kirjoista. Vahtimestari meinas vähän hermostua ku olin niin monta tuntia putkeen säätämässä ja eka loppu koneesta paperit, sitten muste ja sitte taas paperit..
Mutta sitte siinä oli vielä semmonenki kysymys asiasta, jota en muista/löytäny että mainittais missään niistä tenttikirjoista. Oli sit pakko improvisoida sen pohjalta mitä tiesi/muisti muista lähteistä.. Ihan yhtä hyvät tai huonot esseet kirjoitin joka kerta, eli hylsyt ei voinu johtua siitäkään. Kävin uusimassa ton kurssin kirjaosion kahdesti ennen kuin meni läpi.. Jos ei ois menny joulukuisessa tentissä ni ois pitäny käydä koko s-tanan kurssi uudestaan, kiitos tutkintorakenneuudistuksen, eikä sillä luento-osasuorituksella ois tehny enää mitään. Vähän niinku noilla valokopioilla nyt..
Ja kurssin laajuus tosiaan oli silloin aikoinaan se 3ov =ei minkäänlaisessa rationaalisessa suhteessa vaadittuun työmäärään. Nyt laajuus on tiputettu 3 ov:sta 3 opintopisteeseen, koska se on muutenkin ihan turha pilipaliliirumlaarum kurssi =katsaus historiallisiin kehitys- ja oppimispsykologisiin teorioihin, joilla ei tee käytännössä juuri mitään, eli samat asiat on suorittanu jo lukion psykologiassa.. argh. Silti, taas puolet uusista opiskelijoista reputti, vaiks ei ne voi olla sen tyhmempiä kuin mekään oltiin, ja vaatimustasokin on laskenut, joten..
Oon ihan varma että se ukko reputtaa tahallaan puolet kurssista, vain koska se voi *grr*, ja antaa lopuille randomilla huonohkot numerot, koska kaikki on vaan iloisia kun saa pakollisen kurssin suoritettua..
Onneksi on ihaniakin proffia, kuten meijän aikuiskasvatuksen psykan proffa.
Oon kuunnellu jo pitkää et ihanku jostain kuuluis tasainen piippaus.. piip piip piip piip piip
Noin viisi tuntia ihmettelin mistä se tulee kunnes löysin kännykkäni joka piti tuota piippausta.. ei siinä mitään näytöllä näkynyt ja se loppui heti kun painoin jotain näppäintä.
Tentti kysymys: Kerro kolme tällä luentosarjalla oppimaasi asiaa. Esittele ja pohdi näitä asioita. taitaa proffalla olla kiire eläkkeelle...*nauru*
Kattelin tuossa juuri eri kuntokeskusten hinnastoja ajatuksenani alkaa mahdollisesti kuntoilemaan tässä keväällä...
Mutta jumaliste niitä hintoja!! *pökr* Ainakin varmasti laihdun,kun rahaa ei jää enää syömiseen*eiei*
[q]Steven Hoaks, 16.4.2008 09:44:
Bongasin tälläsen Ebaystä
Ei kai toi nyt voi vittu toimia :D
[/q]
teippaa noita kännyyn http://minaolen.com/mo_kauppa3/products.php?p=125ead
[q]Juhgu, 13.2.2006 22:38:
Enpä tiennyt. No, kaikkea sitä oppii. Pointti oli kuitenkin tuo heidän käyttämänsä "arvoisa" -titteli :)
[/q]
Joo kuuluu saksan kielen perusasioihin tuo "Sehr Geehrter"-teitittely - kääntyy suomeks vähän kömpelösti =)
--
nimim. saksa äidinkielenä
Mä oon koneella mutsin työhuoneessa ja huomasin just että seinältä mua tuijottaa aikas tuima, paidaton Janne Ahonen. Ei sillä, kyllä täällä on ollut poikakalenteri jo useamman vuoden mutta mitä tekee Ahosen Janne vain yhdellä suksella?
Äsken oli elämäni viimeinen lukiotunti.
Löysin Anttilan 4,95 DVD-tarjouskorista Dan Curtisin Intrudersin jota oon ettiny varmaan viimeset 8 vuotta.. Kersana en saanu kuukauteen unta kun katoin sen. Harmi kun ei enää näin vanhemmalla iällä pasko housuun niin helposti
Humanoidiefektit oli kyllä edelleenkin paremmat kun Takenissa jne. megabudjettiufoiluissa.
[q]Juhgu, 12.2.2006 14:11:
Katsottiin äsken Dawn of the Dead ja Shaun of the Dead, ja sen jälkeen menin keittiöön missä oltiin eilenillalla tehty kännissä tomaattikastiketta kun tultiin bileistä -> seinäkaakeleissa punaisia roiskeita :D
[/q]
Shaun of the dead on parhautta x)
Molemmat vanhempani soittivat samana iltana.*ding* Ilmeisesti minulla ei arvioida menevän vahvasti.*hymy*
ilta norm. baarissa.. *eikä*
Ovan ja sen purjehdus taito!
Arabian muumi -mukeista maksetaan ihan törkeitä summia tänä
päivänä. Huuto.net:issä erästä mukia oltiin parhaimmillaan ostamassa
109 Eurolla!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 377
- 378
- 379
- 380