päivän o_O

Back to häröily O

laskuhumala l. krapula+vapina. uskaltaako tässä tilassa edes mennä nukkumaan?? x_x

Heräsin siihen ajatukseen, että olen myöhässä töistä ja katsoin kelloa että se on puoli seitsemän eli ei siis vielä myöhässä. Onneksi hetken mietti ja katsoi vähän tarkemmin luurin näyttöä ja tajusin, että on lauantai *lmao*.

Piti mennä istumaan parin koulukaverin kanssa yhteen baariin ja samalla esitellä yks poika näille kavereille. Kaikenmoisten sattumien kautta seura vaihtu täysin ja oon lähdössä ihan toiseen baariin ja yks näistä tyypeistä on sellanen jonka toi poika jo tuntee eikä ne käytönnössä siedä toisiaan Hmm, haluan nähdä ton pojan vie tänään mut en halua olla siinä vaivautuneessa tilanteessa, kun noi kaks kohtaa toisensa...täytyy olla vaan niin humalassa etten voi kuin naureskella tilanteelle Ja nolata itseni jälleen.........

Kävin kaupassa. Ostin tarpeet tehdäkseni tänään nagei ja ranei, ja huomenna nakkisoppaa. Kaikki hyödykkeet maksoivat alle yhden euron. Koko kauppalaskukin oli vain karvan verran yli kolme euroa.

JEE!

Oon virkeänä duunissa, eikä vituta. Ihmejuttu.

ompa omituista mennä iltavuoroon kun on tottunu menemään töihin 6.30.

[q]mayah, 10.2.2006 11:24:
--Selitys--[/q]

Tässähän tulikin ihan uutta infoa, kiitos :)

[q]susanna*, 10.2.2006 11:00:
..meillä ainakin poistetaan se (vaikkakin toisessa liikkeessä) jäänyt häly ettei asiakkaan tarvii joka helvetin kaupassa sinä päivänä jäädä setvimään noita piippauksia..?*ding*
[/q]

Aivan, tota mä just odotinkin, koska noinhan se yleensä toimii. Jos olisin ollu vielä sen jälkeen menossa muihin kauppoihin ni olisin pyytänytkin, että olisko ne voinu sen kattoa, ettei tarttis joka kaupassa jo sisään mennessä aiheuttaa hälytystä :P

..meillä ainakin poistetaan se (vaikkakin toisessa liikkeessä) jäänyt häly ettei asiakkaan tarvii joka helvetin kaupassa sinä päivänä jäädä setvimään noita piippauksia..?*ding*

Olin tänään shoppailemassa. Yhteen kauppaan mennessä hälytyskellot rupes soimaan ja siinä sitten mietin, että jaaha, siitä kaupasta ei varmasti pääse ulos esittelemättä kauppakassinsa sisältöä jollekin tädille/sedälle. Niinhän siinä sitten kävi, että lähtiessä alko taas hälyttää joten kävelin kassalle selvittämään tilannetta. Tyttö hymyili kauniisti ja sanoi "nehän soi jo kun sä tulit. Sinne on jääny joku hälytin, mutta ei se meitä haittaa, mene vaan". Siis mitä?! Oikeesti, mähän olisin voinut pölliä siitäkin kaupasta mitä tahansa, eikä nää halunnu edes kattoa mun laukkuun. Ei sillä, enhän mä sieltä mitään pöllinyt joten ei sieltä olis mitään löytynytkään, mut silti Menisköhän läpi jos joskus vielä käy noin, et pöllinkin jotain, sitteku jään kiinni ni sanon "mutku ei näitä oo ennenkään haitannu"

[q]mayah, 9.2.2006 14:19:
---
Jocular, 9.2.2006 14:02:
Mistä te noi tiedot bongasitte?

---

Profiilista laskeskelin. Oon rekisteröityny 103vk 6 päivää ja 16 tuntia sitte, ni laskin että pyöreesti 104vk x 7 tekis 728 päivää ja sit vaan jakolaskua kehiin :)

Mut joo, jos vaikka joskus ois sen vuorokauden tai kaks pois tai silleen, vaiks ens viikolla, tai seuraavalla, tuskin, ikinä, ever.
[/q]

Mä jo toivoin, et tuolt sais jostain tollasia hienoja tietoja ihan vaan napin painalluksella

mua alko pelottaa ku oon kirjoittanu enemmän postei klubbaris ku plattaris

[q]Steven Hoaks, 16.4.2008 09:44:
Bongasin tälläsen Ebaystä

Ei kai toi nyt voi vittu toimia :D
[/q]
Saman asian ajaa, jos vedät kerroksen foliota pään ympärille.

[q]mayah, 9.2.2006 13:59:
---
Juhgu, 9.2.2006 13:49:
Mä tunnen itseni aika nolifeksi kun on jotain 3 viestiä ja käyntiä per päivä :|
(ja lisää tulee!)

---

Niin, toki jos tuota nyt päivätasolla katsoo, niin eihän tuo tunnu kovin pahalta :)

Viestejä 8,38/päivä
Kommentteja 13,03/päivä
Kuvakommentteja 0,39/päivä
Käyntejä 7,0/päivä
Profiilia katsottu 192,64/päivä o_O

Elämä? Mikä se on?
[/q]

[q]mayah, 9.2.2006 13:59:
---
(ja lisää tulee!)

---

Niin, toki jos tuota nyt päivätasolla katsoo, niin eihän tuo tunnu kovin pahalta :)

Viestejä 8,38/päivä
Kommentteja 13,03/päivä
Käyntejä 7,0/päivä

Elämä? Mikä se on?
[/q]

ah nyt mä tiedän miks maija täti napisi siitä että jone on koneella ku tehtiin niitä grafiikoita tophon uuten julkasuun...

[q]Jocular, 9.2.2006 14:02:
---
mayah, 9.2.2006 13:59:
---
(ja lisää tulee!)

---

Viestejä 8,38/päivä
Kommentteja 13,03/päivä
Käyntejä 7,0/päivä

Elämä? Mikä se on?

---

[/q]

its all bout math

[q]UnityF, 8.2.2006 23:30:
mun profiili tiedot
rekisteröityi: 29.9.2002 11:28
[/q]

NoooB

[q]mayah, 9.2.2006 13:29:
-clips-

Tunnen itseni ihan amatööriksi :D
[/q]
Sul on kato viel puoltoist vuotta aikaa ottaa UnityF kiinni tilastoissa*joo*

Alotin uudessa duunissa reilu viikko sitte. Työhaastattelussa sanottiin, että tekemistä riittää enemmän ku tekijöitä. Ok. Viikossa tein jonku puolen vuoden rästityöt, mitä edeltäjäni ei ollu saanu aikaan. Sen jälkeen tein kasan muita hanttihommia, jonka jälkeen pyysin pomolta lisää hommia. "Niitähän riittää."
Tänään mun työtehtävä "laita mapit numerojärjestykseen" -Ok, mitä sitte "Istu alas, rentoudu ja surffaile."..
Oon istunu kaks tuntii toimettomana lukien kaikki vähänki mielenkiintoset nettisivut, lukenu/selannu hesarin kannesta kanteen, siivonnu pöydän, tuijottanu seinää..
Taidan lähtee tänään vähän aikasemmin töistä. Mul ei oo mitään tekemistä. Entä huomenna? Mitä mä teen huomenna? Nooh, ehkä mä tuun tänne huomennaki odottamaan jos ois jotain tekemistä. Tää mun tekemisenpuutehan johtuu yksinomaan siitä, et meijän tietojärjestelmä ei toimi, eikä oo toiminu vuoteen...

[q]Juhgu, 8.2.2006 21:58:
---
wiwi, 8.2.2006 21:41:
---
No niin no. Mulle törkättiin käteen nuorisopsykologin numero viime viikolla opon kansliassa kun sanoin että mua ei
a) haluta mennä yliopistoon
b) kiinnosta ylipäänsä erityisemmin opiskella
---

Taisit sit sanoa jotain muutakin.
[pieni]tai ilmaista asiasi vähän erikoisesti[/pieni]
[/q]

No en mä kyllä tietääkseni itenkään kummallisesti käyttäytynyt. Opon ointti oli, että koska lukioaika on mennyt niin loistavasti ja täältä saaduilla papereilla kuulemma pääsisin mihin vain, niin mulla täytyy olla nyt jokin tosi huonosti kun ei opiskelu kiinnosta. Yritin selittää että motivaationi tällä hetkellä on ihan samaa luokkaa kuin viimeset kolme vuotta, eikä siis seurausta mistään ongelmasta yksityiselämässä. Täällä nyt vain selviää opiskelematta, ihan kuin peruskoulussakin.

Tapaaminen kuitenkin päättyi sellaiseen tosi läpitunkevaan tuijotukseen "Sä oot kyllä jännä ihminen..Miks sä et halua opiskella? Kyl sä voit mulle kertoa..?"

Niinpä.*tirsk*

O