päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- ...
- 600
- Seuraava »
muutto isompaan kämppään kosahti sit....
kaikki oli täydellistä kunnes kuulin juuri mikä asiassa mättää...
tää vuokranainen on veroasioitten vuoksi kirjoilla tässä kyseisessä kämpässä ja täten mun pitäisi kirjautua hänen oikeaan asuntoon...
just joo.... postit menis ristiin ja taatusti tulis lopulta ongelmia kelan ym kanssa tjns...
mun profiili tiedot
on tullu muutama kerta oltu klubbarissa ja ehkä pari viestii kirjoittanu:
aktiivisuus
kommenttia: 11518
kuvakommenttia: 2079
rekisteröityi: 29.9.2002 11:28
käyntejä: 5945
- viimeinen: 8.2.2006 21:24
profiilia katsottu: 187581
profiilia muutettu: 4.2.2006 14:13
nappi: 788888, #16
nappi 2: 13177, #104
nappi 3: 1336, #122
Muhun iski eilen vastustamaton halu kuunnella Pet Shop Boysin Very-levyä.*ding* Siitä tuli kovin nostalginen olo.
Tänään luin sattumalta lehdestä että on alkamassa jotkut olympialaiset...
Tajusin myös (Pirkkaa selaillessani) että tämän päivän 6-vuotiaatkin osaavat tehdä tietokoneella enemmän asioita kuin allekirjoittanut.
Siis miten voin olla edelleen näin seis risteilystä, vaik nukuin eilisen päivän ja viime yönä 14 h En enää koskaan juo noin paljon ja valvo vajaata kahta vuorokautta (mut oli kyl elämäni paras risteily, kiitos helsingin pojille *hali*) Lisäksi pitäs mennä lääkäriin näyttää mun selkää. YTHS:llä ne käski katsoo, jos liiton vakuutus korvais yksityisellä. Yhdessä paikassa käski etsii erikoistuneempaa ja erikoistuneemmassa käski yleisemmälle. Siis häh, mitä täs nyt teet, miksei äiti enää hoida näitä asioita...*whaat*
[q]Android, 6.2.2006 08:45:
Kämpässä +12 astetta kun tulin tänne vkl:n jälkeen.
[/q]
Täällä on sentään + 17 astetta. Huh hellettä.
[q]ezzy, 7.2.2006 22:33:
Joko sulla on harvinaisen hyvä liksa tai sit oot ihan mieletön nolife/isi-liising, jolla ei o menoja O_o
[/q]
... tai syksyllä päivä viikossa tuntitöistä ei tuu niin paljon rahaa et sitä tarttis huomioida ihan heti kesän jälkeen.
[q]Apo, 7.2.2006 22:22:
---
Apo, 23.1.2006 19:52:
Työnantaja on näemmä vielä laiskempi maksamaan palkkoja ku oon täyttämään tuntikortteja.. palkkaa maksettu viimeks syyskuussa
---
Hyzenthlay, 25.1.2006 22:40:
Ja sä huomaat sen nyt? jos niin, niin tää on mun päivän O___o
---
Ei tilitapahtumii tarvii kattella kunhan tili pysyy tarpeeks plussalla ;) Meillä on käytössä sähköiset tiliotteet joten tiliotteitakaan ei tuu tsekkailtua kovin usein.
Ja rahat tuli nopeesti tilille joten eipä tarvinnu jättää levyjä ostamatta.
[/q]
Joko sulla on harvinaisen hyvä liksa tai sit oot ihan mieletön nolife/isi-liising, jolla ei o menoja O_o
[q]Apo, 23.1.2006 19:52:
Työnantaja on näemmä vielä laiskempi maksamaan palkkoja ku oon täyttämään tuntikortteja.. palkkaa maksettu viimeks syyskuussa
---
Hyzenthlay, 25.1.2006 22:40:
Ja sä huomaat sen nyt? jos niin, niin tää on mun päivän O___o
[/q]
Ei tilitapahtumii tarvii kattella kunhan tili pysyy tarpeeks plussalla ;) Meillä on käytössä sähköiset tiliotteet joten tiliotteitakaan ei tuu tsekkailtua kovin usein.
Ja rahat tuli nopeesti tilille joten eipä tarvinnu jättää levyjä ostamatta.
[q]Hyzenthlay, 7.2.2006 22:29:
Vaihetaaks tilejä?
[/q]
Paljo maksat?
[q]Apo, 7.2.2006 22:22:
Ei tilitapahtumii tarvii kattella kunhan tili pysyy tarpeeks plussalla ;)
[/q]
Vaihetaaks tilejä?
Miksi ihmisellä ei saa olla tavotteita elämässä ? Jos haluaa olla hyvä ja pärjätä, ni minkä takia siihen tulee ja kommenttia " Oot vähän liian kunnianhimoinen, ehkä sun pitäis vähän laskea rimaa alemmas ja vaatia itseltäs vähän vähemmän, pitäskö sun mennä koulupsykologille "
[q]alek száhala, 10.2.2006 19:16:
Mystinen tapahtuma!
Mulla oli HTML-dokumentti, jossa koko kirjoitettu teksti oli laitettu taulukon sisään.
(jne)
[/q]
Html on aika mystistä kyl, tai ainakin selainten omat oikut
[q]Amma, 6.2.2006 19:14:
Tänään Jumbossa joku setä oli shoppailemassa. Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä, mutta kun sillä oli olkapäällä iso papukaija (, joka ensin tunki nokkansa sedän suuhun, kun setä puhu puhelimessa ja rupes sitten heiluttelemaan ei-niin-pieniä siipiään kultaliikkeessä).
[/q]
Mä näin ton saman jo viikko sitte samassa paikassa...
Tulin iltapäivällä himaan ja naapuri kavereineen poltti pilveä tuuletusparvekkeella. Tää ei viel ollu se "o_O" vaan se, että kööri lähti tosi nopeesti menemään kun huomasivat mut. Näytänköhän mä sossutädiltä tai jotain?
[q]Amma, 6.2.2006 19:14:
Tänään Jumbossa joku setä oli shoppailemassa. Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä, mutta kun sillä oli olkapäällä iso papukaija (, joka ensin tunki nokkansa sedän suuhun, kun setä puhu puhelimessa ja rupes sitten heiluttelemaan ei-niin-pieniä siipiään kultaliikkeessä).
[/q]
Huh,onneks ei eksyny mun kassalle asioimaan:D ois saattanu mennä vähän pasmat sekasin
Mua pyydettiin tänään/eilen töissä missikisoihin paikkaamaan kisat keskenjättäneen tytön osuuden finaalliin :D
Vastasin vain ettei siitä saa selvää jos mulla on bikibnien yläosa päällä, että olenko mies vai nainen. Lattarintana on hyvä olla :D
[q]ezzy, 1.4.2008 22:25:
---
Timce, 1.4.2008 19:48:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804017460738_uu.shtml
Aprillia, vai sairasta pilaa?
---
get down with the sickness
[/q]
tää on kyl selkee aprillipila :D
[q]Nauskiss, 3.2.2006 18:55:
Mun pitäis varmaan tehdä toi sama - kunhan vaan ehtisin jossain välissä. Väsyttää niin hitosti koko ajan.
[/q]
Mulla on ihan omituinen olo.. millää ei taho kaalii mahtuu et tänään on perjantai
Mut ainakin huomenna pitäis jaksaa laasereissa sit
[q]UnityF, 3.2.2006 18:50:
Oon nukkunu 43h..
[/q]
Mun pitäis varmaan tehdä toi sama - kunhan vaan ehtisin jossain välissä. Väsyttää niin hitosti koko ajan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- ...
- 600
- Seuraava »