päivän o_O

Back to häröily O

Täs mun unirytmissä on oikeesti jotain vikaa. En saa nukuttua tarpeeks, oon koko ajan ihan pirtee, mut iso ratas meinaa alkaa heittää tyhjää pikkuhiljaa..

Sitku nää univelat menee perintään, ni ei enää naurata.

Kattelin Monsters Inc:iä telkkarista.. Sitten ihan arvaamatta... WRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

http://kml.pp.fi/mediheli.avi

[q]kumimuumi, 29.12.2005 15:35:
Kattelin Monsters Inc:iä telkkarista.. Sitten ihan arvaamatta... WRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

http://kml.pp.fi/mediheli.avi
[/q]

Ou shait!

Tais olla joku huonossa kunnossa :(

[q]Åskari, 29.12.2005 15:48:
Ou shait!

Tais olla joku huonossa kunnossa :(
[/q]

En tiiä, en kehdannu mennä pällistelemään.. Mut ei niil kiire ollu kyl pois että en tiiä..

[q]Umbala, 26.12.2005 17:12:
http://www.wimp.com/idiotsdancing/
Powermover.
[/q]
Voi luoja

[q]Individual, 29.12.2005 12:10:
Voi jumalauta sentään! Huomaa kyllä, että noi rokkarit eivät tajua konemusiikista mitään, vaikka se tulisi ja purisi heitä perseeseen. Samantyylistä täydelliseen tiedottomuuteen perustuvaa kritiikkiä oli marraskuussa Rytmi-lehden arvostellessa Prodigyn kokoelman. Pidin tuota Sue:ta hyvänä ja mielenkiintoisena musiikkilehtenä, mutta kyllä sen arvostus nyt vedettiin vessanpöntöstä alas.

Milloinkohan Suomeen saadaan sellaista popmusiikkijournalismia, jolle maailmassa on muitakin bändejä ja musiikkia kuin CMX ja Radiohead, tai joka ei ole juuttunut 70-luvun progen kultavuosiin.

Nyt kaikki lähettämään palautetta herralle tuosta arvostelusta.
[/q]

Eli arvostelijalle pitää lähettää palautetta siitä että mielipide oli väärä, kun arvostelijan mielestä levy oli täynnä yksinkertaista keskinkertaisuutta?

En ole itse kuullut levyä, niin en pysty sanomaan juuta enkä jaata alkuperäiseen aiheeseen.

Pöh.. Joku oli quotannu mua, mut ei sit ollukaan mitään quotausta ku klikkasin sitä linkkiä *igor**antihali*

[q]Kalle, 27.12.2005 20:05:
---
Gnizhak, 27.12.2005 10:17:
---
Juu sama se on täällä pohjoisnaapurin puolella, mut täällä ne pystyy kantamaan sentään ite.. varsinkin kun sanoo että kantaa ne ostokset bussipysäkille. Sillon yleensä loksahtaa myös leuka siltä kantajalta. "ai bussilla kuljet"
Julkiset on täällä kyllä kohtuu hanurista. Yöliikenne puuttuu kokonaan ja aikalailla harrastavat myös kännissä ajelua...

---

Siis täh? Bussikuskit kännissä?
[/q]
Haha eikun yleensä, kirjotinpas epäselvästi. Siis baarista lähtee jengi kotiin ihan selkeesti humalassa ja ajavat autoillaan kotiin. Kun vaihtoehtona on taksi.

[q]Gnizhak, 27.12.2005 10:17:
---
Juu sama se on täällä pohjoisnaapurin puolella, mut täällä ne pystyy kantamaan sentään ite.. varsinkin kun sanoo että kantaa ne ostokset bussipysäkille. Sillon yleensä loksahtaa myös leuka siltä kantajalta. "ai bussilla kuljet"
Julkiset on täällä kyllä kohtuu hanurista. Yöliikenne puuttuu kokonaan ja aikalailla harrastavat myös kännissä ajelua...
[/q]

Siis täh? Bussikuskit kännissä?

[q]ezzy, 27.12.2005 11:17:
---
Amethyst, 22.12.2005 10:28:
---
koo, 21.12.2005 10:54:
---
ezzy, 21.12.2005 10:28:

Luulis, että muija poistuis jo kämpiltä kolmannella kerralla O_o

---

Tuli ihan sama mieleen... *täh* Eiköhän jokainen lähtis lätkimään jo ekan kerran jälkeen, eikä jäis odottamaan seuraavaa kertaa.

---

Ehkä se ei päässy lähtemään?

---

Ai NUKKUVAN ukon viereltä? (okei, toiset voi olla aika selvän oloisia myös unissaan)
[/q]

Oletko ikinä kohdannut unissakävelijää? Omasta kokemuksesta tiedän, että unissakävelijä aistii ympäristönsä täysin ja saattaa olla hyvinkin itsepäinen ja irrationaalinen eikä todellakaan tottele mitään käskyjä. Kyllähän kyky raiskaamiseenkin senkin osoittaa eli eiköhän tekijä ole unissaankin pitänyt väkivalloin hyvin huolen ettei uhri pääse karkuun. Tai mistä minä tiedän, arvailen vaan.

[q]tomppi, 24.12.2005 01:14:
Kuullut Tripteaserin Games in Trance biisiä pari kertaa nyt ja en ymmärrä what the fuzz is about. Mut hyvä juttu et kaikilla ei oo sama musiikkimaku.
[/q]

Et o koskaan diggaillu sid/chip-musaa amigalla tai c-64:lla? Saattaa vaikuttaa asiaan :)

[q]sapeli, 25.12.2005 19:28:
---
Hyzenthlay, 25.12.2005 19:26:
Olin vähän O__o kun töissä pari amerikkalaista turistia (oon kassalla) halus jonkun kantamaan kauppakassinsa. Ilmeisesti siellä sitten on tollanenkin tapana. Aika nöyrä ammatti :D

---

Juu - siellä yleensä kaupoissa on erikseen ihmiset jotka pakkaa asiakkaiden ostokset muovi- tai paperikasseihin ja kysyy haluaako he ne kannettavan autoihin Joskus mainitsin paikallisille että heitä ilmankin pärjäisi, mutta heti tuli tulikivenkatkuista palautetta että siinä moni menettäisi työpaikkansa! *toktok*
[/q]

[q]Verano, 27.12.2005 09:53:
Ilta-Sanomat:

"Bahrainissa nykyään majaileva Michael Jackson on lehtitietojen mukaan kääntynyt islaminuskoon. Asiasta kertoi viikkolehti al-Bahrainia.

Entisen popin kuninkaan kerrotaan löytäneen uuden suunnan myös uralleen: hän aikoo ryhtyä laulamaan uskonnollisia balladeja arabiaksi."

Siis mitä vittua *pökr* :OOOO :DDDD
[/q]

LOLLO!

Mega o__0 on kyl tää viikonloppu ollu. Yöunien jälkeen varmaan fiilis on semmonen, et se oli vaan unta. Mut onneks uni oli ees hyvä

Kiitos *sydän*

http://www.wimp.com/idiotsdancing/
Powermover.

On kieltämättä hauska seurata q pikkuveljeni yrittää seurata, että kuka hänen perheestään jatkoi hänen 0,75 litran Suomiviinaa hyvin kovalla kädellä vedellä?Olisiko se:
- ylikristillinen Isä, joka paheksuu humalaista perhettään?
- Alkoholisti äiti, jolla on piilopullo joka kaapissa?
- Ylisuojelevainen isosisko, joka ei halua lapsensa (1,5v.) näkevän humalaista perhettä?
- Ilkeämielisyydestään tuttu isoveli, joka on jo juonnut pikkuveljensä maksamat muut viinit?
- Pikkuveli, jolla ei ole ikää oman viinan ostamiseen?
Hmm. Kuka olisi oma suosikkisi?

Heh... en oikeasti halua tietää amerikkalaisista yhtään enempää! varmaan muuten huimat palkatkin tollasessa "työssä"..

[q]Hyzenthlay, 25.12.2005 19:26:
Olin vähän O__o kun töissä pari amerikkalaista turistia (oon kassalla) halus jonkun kantamaan kauppakassinsa. Ilmeisesti siellä sitten on tollanenkin tapana. Aika nöyrä ammatti :D
[/q]

Juu - siellä yleensä kaupoissa on erikseen ihmiset jotka pakkaa asiakkaiden ostokset muovi- tai paperikasseihin ja kysyy haluaako he ne kannettavan autoihin Joskus mainitsin paikallisille että heitä ilmankin pärjäisi, mutta heti tuli tulikivenkatkuista palautetta että siinä moni menettäisi työpaikkansa! *toktok*

[q]tomppi, 24.12.2005 01:14:
Kuullut Tripteaserin Games in Trance biisiä pari kertaa nyt ja en ymmärrä what the fuzz is about. Mut hyvä juttu et kaikilla ei oo sama musiikkimaku.
[/q]

Mä oon ainakin ihan fiilareissa kun on niin hyvät muistot kun pienenä pelaili mm. Megamania ja Castlevaniaa ja Metroidia yms. NES-pelejä ja tossa on tosi samanlainen se pilipali-kohta

[q]Annakins, 25.12.2005 18:32:
Joku oli pöllinyt faijan haudalta sinne eilen aamulla viedyn tulppaanipuskan...
[/q]

Tämä se osoittaa joulumieltä ja ns.reilua meininkiä

O