päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Åskari, 24.12.2005 22:30:
no huhhuh!
oott siis kunnossa?
[/q]
Joo :) Mun henkinen rallikuskini ehkä sai sen suurimman kolauksen
Mini tosin tarvitsee huoltoa, etupuskuri, valot ja spoileri on sökönä.
Mä kuitenkin päätin paluumatkalla, että tulevaisuudessa haluun oikean auton.. enkä tulitikkurasiaa.
Mutta olihan villiä.
[q]-e-, 24.12.2005 21:32:
Varmistin itselleni, ettei perinteisestä joulusta aikanakaan puutu jännitystä...
Kahdeksaakymppiä parin piruetin kautta nokka edellä Hki-Tre moottoritien keskikaiteeseen, kuitenkin auto sekä kuski säilyivät ajokuntoisina.
Tuli kyllä annettua itselle paremmat kyydit kuin yhdessäkään huvipuiston laitteessa.
[/q]
no huhhuh!
oott siis kunnossa?
Varmistin itselleni, ettei perinteisestä joulusta aikanakaan puutu jännitystä...
Kahdeksaakymppiä parin piruetin kautta nokka edellä Hki-Tre moottoritien keskikaiteeseen, kuitenkin auto sekä kuski säilyivät ajokuntoisina.
Tuli kyllä annettua itselle paremmat kyydit kuin yhdessäkään huvipuiston laitteessa.
hmjahm*ding*
http://irc-galleria.net/view.php?nick=TrixAreForKids&image_id=10886842
[q]peikkotyttö, 22.12.2005 21:41:
Perinteisenä joulutraditiona sain taas antibioottikuurin jouluksi. Tänä vuonna lääkäri määräsi lääkkeet syötäväksi tyhjään vatsaan. Milloin mulla muka seuraavan parin päivän aikana anoppikullan herkkujen äärelllä muka on tyhjä vatsa??!
[/q]
Heti aamusta
Kuullut Tripteaserin Games in Trance biisiä pari kertaa nyt ja en ymmärrä what the fuzz is about. Mut hyvä juttu et kaikilla ei oo sama musiikkimaku.
[q]Fyraett, 23.12.2005 13:16:
Mistä kuvasta on kyse :)
[pieni] oon ollu 3 viikkoo poissa nii en tiedä mitä kaikkee tääl on tapahtunu [/pieni]
[/q]
Etsivä löytää
[q]Sir Dominique Trévisan, 22.12.2005 22:51:
Meinaakohan tämä et seuraavat FAST-bileet ovat Ukrainan länsiosassa, ja mulla on niihin vipit? O_o
[/q]
Meinaakohan tämä et seuraavat FAST-bileet ovat Ukrainan länsiosassa, ja mulla on niihin vipit? O_o
26 tuntia lähtöön nyt oon sentä saanu jo pakattua suurimmaks osaks..
[q]sapeli, 25.12.2005 19:28:
---
Hyzenthlay, 25.12.2005 19:26:
Olin vähän O__o kun töissä pari amerikkalaista turistia (oon kassalla) halus jonkun kantamaan kauppakassinsa. Ilmeisesti siellä sitten on tollanenkin tapana. Aika nöyrä ammatti :D
---
Juu - siellä yleensä kaupoissa on erikseen ihmiset jotka pakkaa asiakkaiden ostokset muovi- tai paperikasseihin ja kysyy haluaako he ne kannettavan autoihin Joskus mainitsin paikallisille että heitä ilmankin pärjäisi, mutta heti tuli tulikivenkatkuista palautetta että siinä moni menettäisi työpaikkansa! *toktok*
[/q]
Sama systeemi oli muuten tammiston oisko ollu jättijako, siellä oli joitain nuoria liivit päällä ja kysy ihmisiltä siinä kassalla että pakataanko. Joku siinä vieressä kerkes niille jotain murahtaakkin, kun ei kysyny ensin lupaa vaan alko vaan pakkaamaan :)
[q]peikkotyttö, 22.12.2005 21:41:
Tänä vuonna lääkäri määräsi lääkkeet syötäväksi tyhjään vatsaan. Milloin mulla muka seuraavan parin päivän aikana anoppikullan herkkujen äärelllä muka on tyhjä vatsa??!
[/q]
It's Karma, baby, Karma <3.
Mul itelleni puheksi flunssa, kaikilla muilla duunikavereilla onkin ollut jo tämä.
Kiva kiitos moi. Onneksi ei tarvi huomenna olla kuin muutama tunti vaan töissä.
:C
hahaha :DDDD
Perinteisenä joulutraditiona sain taas antibioottikuurin jouluksi. Tänä vuonna lääkäri määräsi lääkkeet syötäväksi tyhjään vatsaan. Milloin mulla muka seuraavan parin päivän aikana anoppikullan herkkujen äärelllä muka on tyhjä vatsa??!
Tämä on kyllä aivan ennenkuulumatonta. Geologian laitoksen sivuilla lukee nykyään muutakin kuin että kanslia on avoinna tunnin päivässä. Voi jopa katsella, että minkäsmoisia luentosarjoja olisi tarjolla :O
Oon ollu koko viikon tosi väsyny, ja arvelutti lähtee eilen supereihin, ku en taaskaan sais tarpeeks nukuttua.. Mut nyt sit vajaiden unien jälkeen oon ekan kerran ihan virkee!!
conclusion: täytyy nukkua vähemmän
[q]koo, 21.12.2005 10:54:
---
ezzy, 21.12.2005 10:28:
Luulis, että muija poistuis jo kämpiltä kolmannella kerralla O_o
---
Tuli ihan sama mieleen... *täh* Eiköhän jokainen lähtis lätkimään jo ekan kerran jälkeen, eikä jäis odottamaan seuraavaa kertaa.
[/q]
Ehkä se ei päässy lähtemään?
Sain postissa (toimistolle) joululahjan, mut en tiedä keneltä; allekirjoitus on niin kummallinen, ettei siitä saa selvää *ding**hmph*
(ja ilmeisesti lähettäjä ei juuri tunne mua, koska siinä luki "+perhe"*justjoo*)
[q]Jutu, 22.12.2005 00:09:
---
martina, 22.12.2005 00:08:
HAHHAHAHAH! ehkä se on nähnyt sut juhannuksena...
---
Tai viime perjantaina
[/q]
sopii kuvaukseen ^^
[q]martina, 22.12.2005 00:08:
HAHHAHAHAH! ehkä se on nähnyt sut juhannuksena...
[/q]
Tai viime perjantaina
- « Edellinen
- 1
- ...
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- ...
- 600