päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Jutu, 18.12.2005 01:02:
Tänään kun tulin kotiin Lahdesta ja kävelin tiellä mikä menee Alkon ohi, niin siinä sitten oli joku pariskunta menossa Alkoo. Se ukko jäi pitämään mulle ovea vaikka olin jossain viiden metrin päässä ja en todellakaan ollut menossa sinne. Siis näytänkö mä sellaselta ihmiseltä joka on menossa Alkoon jos vain sattuu kävelemään siinä tiellä?
[/q]
HAHHAHAHAH! ehkä se on nähnyt sut juhannuksena...
[q]ezzy, 21.12.2005 10:28:
Luulis, että muija poistuis jo kämpiltä kolmannella kerralla O_o
[/q]
Tuli ihan sama mieleen... *täh* Eiköhän jokainen lähtis lätkimään jo ekan kerran jälkeen, eikä jäis odottamaan seuraavaa kertaa.
[q]Unissakävelijälle ei raiskaustuomiota
21.12.2005 6:46
Brittimies ei saanut tuomiota naisystävänsä raiskauksesta, koska oli teon tehdessään täydessä unessa.
James Bilton myönsi oikeudessa, että hän oli mitä todennäköisimmin harrastanut seksiä 22-vuotiaan naisen kanssa, mutta väitti, ettei voinut muistaa tapahtumaa.
Asiantuntijoiden mukaan neljä prosenttia unissakävelijöistä harrastaa seksiä unissakävelyn aikana.
Bilton oli viettänyt hauskan illan ystävättärensä kanssa. Nainen jäi nukkumaan Biltonin sohvalle ja mies meni omaan sänkyynsä. Jossain vaiheessa yötä nainen heräsi, kun Bilton teki hänelle seksuaalista väkivaltaa.
- Hänen silmänsä näyttivät kummallisilta. Näytti siltä kuin hän olisi ollut huumeissa, mutta niin ei ollut, nainen selitti.
Bilton raiskasi naisen kolmesti. [/q]
o_O
noin viidettä viikkoa kuumees kaks viikkoo antibiooteil, eikä mitää..
[q]Philly, 21.12.2005 09:26:
---
Unissakävelijälle ei raiskaustuomiota
21.12.2005 6:46
Brittimies ei saanut tuomiota naisystävänsä raiskauksesta, koska oli teon tehdessään täydessä unessa.
James Bilton myönsi oikeudessa, että hän oli mitä todennäköisimmin harrastanut seksiä 22-vuotiaan naisen kanssa, mutta väitti, ettei voinut muistaa tapahtumaa.
Asiantuntijoiden mukaan neljä prosenttia unissakävelijöistä harrastaa seksiä unissakävelyn aikana.
Bilton oli viettänyt hauskan illan ystävättärensä kanssa. Nainen jäi nukkumaan Biltonin sohvalle ja mies meni omaan sänkyynsä. Jossain vaiheessa yötä nainen heräsi, kun Bilton teki hänelle seksuaalista väkivaltaa.
- Hänen silmänsä näyttivät kummallisilta. Näytti siltä kuin hän olisi ollut huumeissa, mutta niin ei ollut, nainen selitti.
Bilton raiskasi naisen kolmesti.
---
o_O
[/q]
Luulis, että muija poistuis jo kämpiltä kolmannella kerralla O_o
Työnantaja tarjosi naurettavan pientä korvausta jos tulen pyhäpäivinä töihin!!
Nauroin vaan ja totesin että en todellakaan!
Tosi rankka päivä tänään tiedos töissä
Ei oo tälle päivälle mitään työtä, paitsi päivystää tota puhelinta jos joku sattumoisin tarvis soittaa tänne labraan.. tuskin..
[q]crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!
[/q]
Mitä vittua? Korvat alkoivat soimaan n. 15 minuuttia sitten ja tällä hetkellä tuntuu kuin kuuloni olisi alentunut noin puolella. Vähän sellainen fiilis kuin olis kauhallinen kaurapuuroa kummallakin korvassa.
Erittäin kummallista ja helkkarin epämiellyttävää. O_o
Olin viikonloppuna family reunionissa Gold Coastilla. Luulin etta olis ahdistava sukuvkl. Tapasin nelikymppiset serkut elamassa ekaa kertaa. Paljastuivat kaikki kolme perheineen kahden polven klubbaajiksi ja muiksi vastaaviksi. Melkein paa rajahti ku oli mahtavaa. Mentiin sitten 16/23 ihmisesta yksityisbileisiin ekana iltana. Vanhimmat ja pienimmat jaivat kiltisti kotiin. Siella isit, aitit ja lapset tamppas yhdessa. Ja koko vkl oli sellasta seikkailua, paljasjaloin viidakossa halaten puita ja kaikenlaista muuta hassua.
Viikon paasta yksi naista perheista tulee kylaan viikoksi, ja sitten parin kk paasta niiden kanssa two tribesiin buurenia katsomaan. Ja ens kesana ne tulee suomeen damin kautta kokemaan suomalaista bilefiilista. o_O
Olen loytanyt vihdoin sukuni, taidan muuttaa tanne.. <3
Oon laittamassa suihkun jälkeen rasvaa vähän kasvoihin ja huomaan et pikkurilli on ihan punainen - katon tarkemmin ja siinä on suht iso viilto... En ollu huomannu mitään enkä nyt tiedä onko toi nyt tullu esim. partaa ajaessa tai jotain
[q]quiKlas, 18.12.2005 22:29:
Tietämättäni ajauduin aivan toiselle tasolle sairaudessa selatessani netin onkaloita.
Video jossa esiintyi 2 japsityttöä. Ja pikku-ankerioita/iilimatoja.
[/q]
Just loistopätkä. :D
[q]Jone, 17.12.2005 22:09:
Oon aina kokenut itseni vähän turhan basic-jätkäksi mihinkään kehonmuokkauksiin, mutta yöllä yksi ystävällinen veijari tuli moikkaamaan ja modaili naamaani. Ihan ilmaiseksi vieläpä - joulunalus on antamisen aikaa, I see.
[/q]
Aika ihqua sanoisin, lähtikö hampaita tai muuta mukavaa?
[q]Jone, 18.12.2005 16:28:
---
Ei sentään. Nenä on hilppasen kipeähkö ja tumma, huuli turvoksissa ja riekaleina sisäpuolelta, ohimossa joku tumma kohta, niska rahisee liikuttaessa ja jostain syystä kylkiä pikkasen kivistää.
Mut soon semmosta. Long story cut short yhdelle kundille kävi pahasti illan aikana ja se pisti sen mun piikkiini vaikka mulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Ton takia sain sit lauman patriootteja kimppuuni ja pääsin sylkemään pikkasen verta DJ:n viereen lavalle.
Kirjoitan tosta jossain vaiheess blogimerkinnän kun jaksan.
[/q]
On se vaan ihanaa olla Jone :) Illalla ladataan taas fiilistä mieheen, eiks je?
Ihme neropatteja sitä liikkuukin kemuissa...
[q]ezzy, 18.12.2005 16:24:
Aika ihqua sanoisin, lähtikö hampaita tai muuta mukavaa?
[/q]
Ei sentään. Nenä on hilppasen kipeähkö ja tumma, huuli turvoksissa ja riekaleina sisäpuolelta, ohimossa joku tumma kohta, niska rahisee liikuttaessa ja jostain syystä kylkiä pikkasen kivistää.
Mut soon semmosta. Long story cut short yhdelle kundille kävi pahasti illan aikana ja se pisti sen mun piikkiini vaikka mulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Ton takia sain sit lauman patriootteja kimppuuni ja pääsin sylkemään pikkasen verta DJ:n viereen lavalle.
Kirjoitan tosta jossain vaiheess blogimerkinnän kun jaksan.
Huomasin tuossa äsken, et musta on tullut näköjään kiireinen kaveri kun en ole täälläkään kovin ehtinyt viettää aikaa... viimeisin viestini oli lokakuulta.
Oon aina kokenut itseni vähän turhan basic-jätkäksi mihinkään kehonmuokkauksiin, mutta yöllä yksi ystävällinen veijari tuli moikkaamaan ja modaili naamaani. Ihan ilmaiseksi vieläpä - joulunalus on antamisen aikaa, I see.
mua nukuttaa TÄHÄN aikaa normisti kun saan unta vasta siinä klo 06-07 aikaa aamulla..*ding*
Tää on ollu kyl yks vittu koko yö. tai no ei kokonaan mut olipa tapahtunu asioita joita mun järki ei voi käsitellä.*whaat*
[q]Tropico, 16.12.2005 11:13:
Yritin tänää käydä ärrällä lataamassa aikaa hkl kk-korttiin. Muija tiskin takana sano että niil on ollu jotain teknikkaongelmia sen kans et voi yrittää ladata siihe. No se kokeili ja sano ettei onnistu. 1 kuukauden siis halusin.
Noh sit menin toiselle ärrälle ja siel loksahti leuka auki ku jamppa tiskin takana sano et tässähän on jo se kuukaus aikaa.
Se tulosti kuitin käteen tottahan se oli. Kuukaus hkl:ltä ilmaseks. Helvetti ku ois pitäny yrittää ladata se vuos siihen
[/q]
Wautsi mikä mäihä! Kävispä mullekin joskus noin...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- ...
- 600
- Seuraava »