päivän o_O

Back to häröily O

Tulin tossa äsken naapurikunnasta ja yhtäkkiä koko autoletka hidasti vauhdin lähestulkoon kokonaan. Syy selvisi kun jono alkoi liikkua vähän eteenpäin; jonkun koira oli ilmeisesti karannut, juossut tien yli ja nyt se jäi juoksentelemaan toisen kaistan reunassa. Eipä tuollaista kovin usein tapahdu tuollaisella paikalla, kun ympärillä oli pelkkää metsää O.o

Toivottavasti koira löytää omistajansa yhtenä kappaleena.

Yritin tänää käydä ärrällä lataamassa aikaa hkl kk-korttiin. Muija tiskin takana sano että niil on ollu jotain teknikkaongelmia sen kans et voi yrittää ladata siihe. No se kokeili ja sano ettei onnistu. 1 kuukauden siis halusin.

Noh sit menin toiselle ärrälle ja siel loksahti leuka auki ku jamppa tiskin takana sano et tässähän on jo se kuukaus aikaa.
Se tulosti kuitin käteen tottahan se oli. Kuukaus hkl:ltä ilmaseks. Helvetti ku ois pitäny yrittää ladata se vuos siihen

[q]sapeli, 15.12.2005 14:13:
---
koo, 12.12.2005 14:27:
Mun kädet haisee kondomeille vaikken ole ollut kyseisten kapineiden kanssa tekemisissä ainakaan kolmeen viikkoon.

---

Kandee pestä kädet välillä
[/q]

Ehkä joo...

[q]sapeli, 15.12.2005 14:15:
---
äm, 15.12.2005 14:12:
Tää on kyllä mun koko tähänastisen elämäni o_O, mutta
MÄ VIIHDYN TYÖSSÄNI!
Sairasta.
---
Itse asiassa mun piti eilen tulla postaamaan ihan samaa asiaa On se kumma juttu miten töissä voi olla kivaa
[/q]
Mäkin oon ihmetellyt just samaa omalla kohdallani *whaat*. Tosin vasta 1 kk tässä uudessa duunissa takana, mut silti!

[q]kilobitti, 15.12.2005 10:12:
---
ezzy, 9.12.2005 12:17:
---
Philly, 9.12.2005 12:09:
Palovaroitinratsiat tulossa koteihin?
09.12.2005 11:04
http://www.jippii.fi/uutiset/kotimaa/
---
Mikä seuraavaksi, oi holhousyhteiskuntamme...
---

Jos noi ehkäisee tulipaloja, on se myös sun etu että myös esim. naapurilla on palovaroitin.
[/q]

Missasit pointin eli nuo tarkastukset on sitä holhoamista, ei se palovaroitinpakko niinkään. Miksi jokaista lakia ja pykälää varten pitää olla joku silmälläpitävä elin.

Valtio lähettää (jonkin alihankkijan toimesta) vaan kaikille palovaroittimen laskun kera, voilá ja case closed.

tekeekö joku oikeesti nuita yliherkkyystestejä mitä lukee hiusväripurkeissä että pitäs tehä? ja jos sitä ainetta ei kerta saa säilyttää, ni miks käsketään tehä testi 48h ennen värjäystä sillä aineella... en oo kyllä koskaan lukenu sen tarkempia ohjeita tuohon.

oon jo tunnin ajan kattonu et kello on vasta klo15 mut se onkin jo klo16... *grr**myöhässä*

[q]Sixtus, 15.12.2005 16:06:
375 000 euron vaade
[/q]

Aika köyhää.. Eikös tosta nyt ois pitäny ainakin muutaman miljardin pyytää?

..ja GO-Jenkit-GO

anteeks mut mitävittua??!! Miten tästä eioo mainintaa klubbarissa?? *super**ding*

http://www.studio51.fi/index.php?contentid=9&kalenteri_id=78

-M

Only in America:

Rikollinen haastoi poliisikoiran oikeuteen
15.12.2005 9:56

Marihuanalastin takia pidätetty mies sanoo tunteneensa olonsa uhatuksi.

Huumerikoksesta tuomittu Wayne Francis Green, 46, on päättänyt kostaa yhteiskunnalle tulevaisuudessa häämöttävän rangaistuksensa. Vasta tammikuussa oikeuden tuomittavaksi joutuva Green on lämpimikseen haastanut oikeuteen poliisikoiran.

- Koira olisi aivan hyvin voinut tehdä jotain minulle tai seurueelleni, yhdysvaltalainen Green perustelee saksanpaimenkoira Andille kattamaansa leivätöntä pöytää.

375 000 euron vaade

Green, jonka hallusta löytyi kilotolkulla marihuanaa, sanoo tunteneensa itsensä uhatuksi Andin takia.

- Se on ilkeä koira. Minusta tässä on nyt kyseessä vakava asia. Rakastan koiria, mutta rajansa kaikella, puhisee Green, joka vaatii 375 000 euron suuruisia korvauksia poliisikoiran aiheuttamasta henkisestä kivusta ja särystä.

Oikeuskäytännön mukaan syytetyn tulee nähdä asiakirja syytteeseen joutumisesta ja allekirjoittaa se. Tällä kertaa asiakirja kiikutettiin Andin kuonon eteen. Aikansa siltä silmäiltyään koira allekirjoitti paperin painamalla tassullaan jäljen asiakirjan alalaitaan.

[q]äm, 15.12.2005 14:12:
MÄ VIIHDYN TYÖSSÄNI!
Sairasta.
[/q]

Itse asiassa mun piti eilen tulla postaamaan ihan samaa asiaa On se kumma juttu miten töissä voi olla kivaa

Ja sit toinen päivän o_O : olin mm. eilen hereillä valmistautumassa töihin ennen mun veljeä tai äitiä - jotka molemmat myös käy töissä - ja mä olen meidän perheestä aina ollut aamu-unisin ja nukkunut pisimpään...

MÄ VIIHDYN TYÖSSÄNI!
Sairasta.

[q]ezzy, 9.12.2005 12:17:
---
Philly, 9.12.2005 12:09:
Palovaroitinratsiat tulossa koteihin?
09.12.2005 11:04
http://www.jippii.fi/uutiset/kotimaa/
---
Mikä seuraavaksi, oi holhousyhteiskuntamme...[/q]

Jos noi ehkäisee tulipaloja, on se myös sun etu että myös esim. naapurilla on palovaroitin.

[q]pirpeli, 15.12.2005 08:59:
Hitto, että tuntuu päässä oudolta, kun luulee kauhaisevansa suuhun vanilja-puolukkajogurttia, ja se onkin mansikkaa.*hymy* No, jogurtoivalle sattuu..
[/q]

Mä tiedän!! Ihan sama epämielyttävä ylläri tulee kun luulee juovansa maitoa ja mukissa onkin vettä..! tms.

Taisin olla eilen vahingossa oikeassa paikassa oikeaan aikaan, koska ottamani kuva on tänään Iltalehdessä. o_O

Äidillä on Café del Mar 12. Ja se kuulemma tykkää siitä :D

Mun veli on kutsunut mua jo parin viikon ajan Jaskaksi. Niin ku mikä hiton Jaska?

Oli hyvä päivä. Todella outoa, sillä oli darra koko päivän ja eilen tuli touhuttua enemmän ja vähemmän morkkiksen aiheuttavia asioita. Sain jopa kirjotettua täs iltasella pari sivua yhtä eesseetä. Heh, en valita, tällaset sunnuntai-fiilikset on erittäin harvassa

Ilkka ja Teräsbetoni ala Idols. *whaat**lmao**eiei*

Tää vois kyllä olla myös päivän :)

Nyt vasta havahduin monen päivän tapahtumamyräkästä. Outoja asioita on tapahtunut. Mm nyrkkeilin ke-to -yönä humalassa tatuoidun maorin kanssa. Hanskoilla tosin, ja mun olkkarissa. Ja sinä yönä hajos mm. tuoli. Viikonlopun tapahtumista ei pysty puhumaanka, kuviakin olis mut ei niitä viiti missään julkastakaan. Pilataan kohta tää rauhallinen maalaiskaupunki. o_O

Ainiin, ja saatan mennä teurastamoon töihin. Huomenna tietää enemmän. Aussipihviä. Ja olin 12v vege ja lopussa kalaaki söin, mut nyt. Ei helvetti mikä seikkailu täälläolo, ja rajoille mennään mut haluun tehdä sen kerran elämässäni.

O