päivän o_O

Back to häröily O

Omat säädöt ja pään sisältö. Välillä iskee tajuton *itutus et mitä taas aattelin perjantaina ja eilen, si toisaalta voisin vaan nauraa, et ei oo totta Kaikesta huolimatta tein äsken yhden esseen ilman muistiinpanoja vajaas 1,5 tunnis En mä yleensä saa mitään aikaseksi porukoilla ollessa, varsinkaan kun pää on ihan jumissa. No, jos saan vie luettua monistepinkan loput 40 sivua ennen siskolle lähtöä, oisin aika Eikä *itutus tulis yhtä herkästi takaisin.

Mulla jää nykyään useammin ja useammin jotenkin joku juttu jumiin pään sisällä silleen että kuulen toisessa korvassa tosi selkeästi hengitykseni; kuulostaa vähän samalta kuin jos nielaisee tai jos on veden alla - kai mulla on jotain nestettä liikaa päässy nousemaan päähän

[q]ezzy, 25.11.2005 01:13:
---
serotonot, 25.11.2005 01:05:
---
anniini, 25.11.2005 01:04:

säästä ens vkoon parit slaissit koemaistiaisiksi. :P ai nii mullaki unohtu kissi tonne pyykkikoneeseen..

---

Sekoitettua kissaa ei saa säilyttää vaan se pitää käyttää heti, senhän sanoo jo järkikin.

---

KAADA KUUMA VOI KISSAN PÄÄLLE
[/q]
*sydän*

[q]serotonot, 25.11.2005 01:05:
---
anniini, 25.11.2005 01:04:

säästä ens vkoon parit slaissit koemaistiaisiksi. :P ai nii mullaki unohtu kissi tonne pyykkikoneeseen..

---

Sekoitettua kissaa ei saa säilyttää vaan se pitää käyttää heti, senhän sanoo jo järkikin.
[/q]

KAADA KUUMA VOI KISSAN PÄÄLLE

[q]serotonot, 25.11.2005 01:02:
---
anniini, 25.11.2005 00:59:
---
serotonot, 25.11.2005 00:54:

---
No mut hei, ei noi varoitukset oo muutaku jotain vitsejä. Ihanku kissaa ei esim sais laittaa mikroon :D

---

antti hei mee nukkumaan, jookos? :D

---

En mä voi vielä ku pitää venaa et toi kissa tulee valmiiks :D
[/q]

[q]martina, 24.11.2005 23:33:
sekoitettu. mutta ei ollu edes mitään korkkia päällä tms. yhtäkkiä vaan kuulu "POKS!!! THSIIIIH!!" ja kylppäri sai uuden kivan sisustuksen.
[/q]

sulla oli siis kehiteaine ja väri valmiina seoksena? jos niin tarkoitit, niin siinähän sanotaan aina että ei saa säilyttää *täh*

[q]martina, 24.11.2005 23:33:
---
ezzy, 24.11.2005 23:21:

käytetty? avattu tms? nehän ei tosiaan säily pahemmin avaamisen/sekoittamisen jälkeen. ja kuulemma posahtelee O_o

---

sekoitettu. mutta ei ollu edes mitään korkkia päällä tms. yhtäkkiä vaan kuulu "POKS!!! THSIIIIH!!" ja kylppäri sai uuden kivan sisustuksen.
[/q]

sellasta se kemia on :)

[q]Peppi, 24.11.2005 21:40:
---
martina, 24.11.2005 20:48:
olin just pulahtanut kuumaan kylpyyn, kun yhtäkkiä hyllyllä oleva hiusväripullo räjähti..?!

---

Apunau, luin että "plurahdit kylpyyn"! Kelasinkin, että mitäs tää tämmönen nyt oikein on.
[/q]

Apunau todellakin pitäisköhän plurauttaa itsensä vällyjen väliin :d

[q]Ober, 24.11.2005 22:42:
---
martina, 24.11.2005 20:48:
hitto, meinasin saada sydänkohtauksen..

olin just pulahtanut kuumaan kylpyyn, kun yhtäkkiä hyllyllä oleva hiusväripullo räjähti..?!

se siitä rentoutuksesta...

---

al qaida!!
[/q]

hahha!

[q]meklr, 22.11.2005 19:13:
outoo.. heräsin tos pari päivää si ja muistin mis oon nähny erään henkilön aikasemmin... asia on häirinny pari kuukautta ja yks aamu PAM ja muistin et mistä.... outoo?!??
[/q]

Itse asiassa ei. Ihminen työstää ajatuksia yön aikana ja usein monimutkaiset asiat joihin et pystynyt päivällä keskittymään ovat aamulla selkiytyneinä mielessä ;) we humans are special creations...
^__^

[q]martina, 24.11.2005 20:48:

[/q]
al qaida!!

[q]hemuz-, 29.11.2005 17:51:
Pikkusisko varmaa vaihtamas sukunimee...
Jos se lähtee italiaan vaihtoon ja kun meidän nykyinen sukunimi tarkottaa siel huoraa tms.
siin tapaukses mäki vaihtasin mut o_O
[/q]

Sukunimen vaihtamisessa saattaa sitten kestää hyvin kauan, jopa reilusti yli puoli vuotta. Tuo kannattaa huomioida, eli aloittaa se vaihtamisprosessi riittävän kauan ennen vaihtoon lähtemistä.

[q]Juhgu, 23.11.2005 13:56:
Ja nyt kun laitoin ostoksia jääkaappiin niin revin lihapullapaketilla haavan sormeen. Lihapullapaketilla :D
[/q]

Death by lihapullapaketti On sulla ollu päivä

[q]Hyzenthlay, 21.11.2005 19:55:
ooo... nyt alko tekeen mieli tonne
[/q]
Mä puhun venäjää ;)

outoo.. heräsin tos pari päivää si ja muistin mis oon nähny erään henkilön aikasemmin... asia on häirinny pari kuukautta ja yks aamu PAM ja muistin et mistä.... outoo?!??

Hahaha. Olin junassa lähdössä kotiin kun toisella puolella käytävää istunut nuorimies alkoi jutella mulle. Kyseli huivista, joka mulla oli koska olisi halunnut ostaa samanlaisen tyttöystävälleen tuliaiseksi. Noh, olin huomioinut että sillä oli sellanen jeesus-läpyskä rinnuksissaan ja kävikin ilmi että hän ja vastapäätä istuva ystävänsä olivat jenkki-mormoneja ja Suomessa kirkkonsa lähettäminä.

Tuli kuulutus että juna on rikki, pitää vaihtaa toiseen. Vaihdettiin muiden mukana junaa ja jatkoin juttelemista toisen pojan kanssa joka istu mun viereen. Ne oli tosi mukavia ja vaatimattoman oloisia nuoria miehiä ja juteltiin kaikkea yleistä, uskonnostakin mutta ilman mitään käännytysyrityksiä. Ne myös puhu tosi hyvää suomea vaikka oli ollu täällä vasta 1,5 vuotta. Sitten mun edessä istunut tyttö tuli mukaan keskusteluun koska oli sattumalta kans amerikasta kotosin ja hänen paras ystävänsä oli mormoni ja joutunut muuttamaan takas utahiin joista toinen näistä pojistakin tuli. Aika odottamaton tilanne, mutta piristävä. :)

Just tänään kelailin että pystyisin keskustelemaan kenen kanssa tahansa paitsi jonkun jeesustelijan. :D

Edit: Niin juu, kavereitten nimet oli vanhin Robinson ja vanhin Morganson.

Ystävän kertomus siitä kuinka manne oli alkanu runkkaamaan sille puhuessaan
puhelimen välityksellä.

[q]OOke, 21.11.2005 19:30:
Tänään löysin tuon sivun ja täytyy sanoa että meni kesäsuunnitelmat uusiks
[/q]

ooo... nyt alko tekeen mieli tonne

[q]tryktou, 21.11.2005 16:06:
---
OOke, 19.11.2005 00:13:
http://www.mediumi.net/moskova/uutiset/artistit/02_07_05.php

Tänään löysin tuon sivun ja täytyy sanoa että meni kesäsuunnitelmat uusiks

---